Blog
3 felni görgőzve lett, mindegyik centirozva, plusz kisebb ezmegaz.
Kinyomó állítólag vmi kamu gyártmány volt, ezért cserélve lett, plusz a munkahenger.
Bal felső lengőkar szilent csere.
Fékolaj csere.
Zénél nagyon-nagyon akciósan.
Km: 140.000
A baleset után cseréltem bontott bölcsőt,Lengőkarokat,Stabilizázort ,Jobb első lámpát és indexet,légzsákot.és átfujtam az egészett


Alig kéthónapja hogy ujra fujattam,mindent rendberaktam rajta és ezlett belőle.
70-nel mentem 50 helyett amikor a szigetvári Tescónál a pirosnál nemérkeztem megálni , igy eltaláltam egy másik kocsitt.
Szerencsére a másik soförnek és utasának semmi baja nem lett ,Nekem a légzsák leégette a bőrt a bal fülemről,nyakamról és arcamról.Valamint a bizt-öv megrepeztett egy bordám és lépem amiről orvosi papirom van.
erre a faszszopó Szigeti zsaruk 2 hónapmulva megnyomtak 15 ezerrel mert a szakértőjük aztmondta nemkapcsoltam be az övet mert nemvolt megnyulva és kitörölhetem az orvosi papirral,aztán még 65 öt kaptam közlekedési rend megzavarásáért.
Kérdem én nemazért van az öv hogy nenyuljon meg nameg az övön van egy patron ami ütközésnél eldurran és berántja az övet has bevan kapcsolva,aztse nézték meg az állatok csak kijelentik hogy nemvoltam bekapcsolva.





Eljött ez a nap. Anyagi megfontolásból és a megváltozott igényekhez kényszerűen igazodva meg kellett válnom szeretett Alfámtól és vennem egy meg nem nevezném hogy milyen régi kombit. Sok szép és kevésbé kellemes emlékem fűződik hozzá. Remélem a következő gazdája legalább annyit foglalkozik vele mint én tettem, de inkább többet :) Fusson még sok km-t.
04.18. szerda:
-első lökös fekete részének átfújása feketével (nem is értem, hogy miért csak pucolva lett?)
-ködlámpák berakása a lökösbe
-E lökös tartók rozsdátlanítása-festése
-E lökös fixre szerelése
-Jobb oldali küszöb alapozása-rücsizése
-egy kis matricázás :)








Kb. két hete kezdődött az egész ,mikoris fura hangok jöttek ez első futómű felől,egyre csak erősödött ,a végére már nem is igen mertem vele közlekedni, sikerült kideriteni, hogy a jobb első keréktől jönnek a hangok, a diagnózis kerék csapágy csere... megrendeltem az interneten egy szettet, plusz egy vezető görgőre is beruháztam a hoszbordás szij örömére, mivelis vmi sir mikor elkezd melegedni a motor de olyan 70 foknál abbamarad...kicseréltük s kiderült hogy a feszitőtől jön a hang, következö alkalommal cserélve lesz azis és ami a csapágyat illeti hát nem volt egyszerű a csere ,de megérte mert azóta ismét csend van a kerekek körül :)



Történt, hogy az elkopott kuplungszettet kicseréltük egy LUK-ra, remélem tényleg jó. Ugye a múltkori kisodródást megsínylette a futómű. Így Marklartól beszereztem egy bontott bölcsőt, és Thomika által sikerült szerválni 2 új lengőkart :) Most faszán állnak a kerekek :P Zé.-ék pedig mind ezt kicserélték. Nagyon fasza lett most az autó.
Elfogyott a kuplungom kb.2centinél már kiemelt.Mai nap megtörtént a csere Valeo került bele, a kettős tömegűt nem kellet cserélni.Az ár azért így is fájt:(
Azt hittem puha a kuplungom eddig,de most azt se érzem,hogy nyomok valamit.Jó lett!
Szerelő természetesen Pécsen Szabó Pisti ,másra nem is bíznám.
Költség:60K kuplung+ 20K munkadíj
Km állás:136300