Blog
ma nem sokra jutottam az ajtohatárolokkal küzdöttem meg az elsö hátso szélvédöt mostam le elvileg holnap berakjuk.....
ja meg a jobb elsö ajtot kezdtem el összerakni, aztán rájöttem hogy a 4 kis oszlopot ami elöl tartja az elefántfület hátul meg kettéosztja az üveget szinrefujt és elfelejtettem lefestetni : (.....
az ajtok összerakása igy jövö hét közepére tolodik,
de nem baj van rajt munka ezen kivül is böven : ).....
egyre jobban idegesített, illetve majd a szívem szakadt meg mikor a jó magyar útjainkon meg-megszólalt a jobb első futómű, olyan volt, mintha a gumi beleérne a sárvédőbe.
illetve vészesen közel van a műszaki vizsga, február 19.
így a ma estét rászántam, s durván1,5 óra alatt megejtettem a cserét.
s végre újra teljes csend van, ha nem szól BOSE
Ma szétesett a váltó-kuplung. De nagyon. Alig értem be dolgozni....hétvégén váltó le, aztán majd meglátjuk...
Valószínű, hogy a katasztrofális szinkrongyűrűk állapota hatványozottan romlott a szétszakadó kuplung miatt...
Eddig sem volt bíztató, úgyhogy semmi meglepő nincs abban, hogy hirtelen lehetetlen lett váltani...1-es sebességet nagyon nehezen veszi, kettest egyáltalán nem. Hármasban talán eljutok a műhelyig...:((
Tetézi a bajt a féltengelyek állapota...nagyon durván szólnak, remélem legalább azok kibírnak még 1-2 napot...:(
No, a szervíz megvolt.
Elment egy jó húzós nap, mire járóképes lett a vas megint.
Kiderült, hogy:
- a kuplung szett úgy, ahogy van kukás (tárcsa, szerkezet, és a csapágy is)
- az összes kuplung munkahenger kukás;
- a kipufogó rendszer a leömlőtől hátrafelé kukás;
- mindkét oldalon a külső, és a belső féltengelyek is kukásak;
Amik cserélve lettek:
- komplett kuplung szett;
- komplett váltó;
- komplett kipufogó rendszer;
- kuplung alsó munkahenger (felsőt is lassan cserélni kell);
- komplett jobb- és bal féltengely (külsők-belsők)
+ kapott a vas egy Sebring króm hátsó dobot + véget...gyönyörű hangja lett, és most nagyon szééép!!:)))
Scott, pb_, Zoli segítségével motorállapot felmérés történt:
- olajnyomás ellenőrzése
- sűrítési végnyomás ellenőrzése
+ átnéztük az egész vasat, egészen rendben van, leszámítva a már korábban megállapított problémákat...olajfolyás van rendesen, a kuplung-váltó enyhén szólva is aggasztó, mint ahogy a féltengelyek is (ez utóbbiak eszement lógnak)
2008.02.15 Megejtettem egy olajcserét 140ezer km-nél.
És tudatosultam azzal a ténnyel,hogy majd kipuffot kell cserélni:(((
Ja és valamelyik tömítés enged...olajos volt a blokk alja...nem örülök...
3400 km-nél meg volt az első olajcsere a márkaszervíznél. Olaj és olajszűrő + átvizsgálás volt, ebből az olaj volt az amit én vittem.
ma is ténykedtem egy kicsit a gépen,beraktam az also szigetelést és a szönyeget plusz a két elsö övet : )
Nézzétek meg és szóljatok hozzá!