Blog
Az előző tulaj (nemtom miért) lebutította sima 1.3-sá, mert neki jobban tetszett a piros csík és a piros pajzs a hűtőrácson. 43*10^3 km volt benne az óra szerint (szerintem +100000), és egyéb Tesco-s "extrákkal" felszerelve. A rögzítőfék mechanikája összerohadva, a tompított fényszórot egy Trabant vilálágítás kapcsolóval lehetett működtetni, a váltókar elég nehézkes. Az eredetvizsgán csak a forgalmiba bejegyzett típusba kötöttek bele, miszereint ez nem Alfa Sprint, hanem csak simán Sprint, amivel egyetértek.
Bejáratáson túl van lassan, 780 kmnél jár. 7L, illetve 10,6L fogyasztás jellemzi. Minden remek lett úgy néz ki, kapott egy új középdobot is, mert a régi kifingott :) Még egy olajcsere, Selénia 20k-ra, és jöhet Esztergom.
Felni cserénél tudatosult bennem,hogy oda vannak az első fékeim is.Hamar el is keseritettek az alkatrész árakkal.Felhívtam egy kedves barátomat,hogy tud e segiteni.Jobban sikerült,mint várhattam volna.A régi fékek lekerültek,helyére egy kicsivel nagyobb és jóval fiatalabb évjáratu került.A vas megkapta az ÚJ bravo,v punto T-jet első fékeit tokkal,vonóval!A fénykép ne tévesszen meg senkit!Nem festve van!!Ennyire új!!Köszi mindent TRENCSIK ROLAND!!!
ó je ! megvanak a felnik miota meglátam azota szeretem volna ilyen felnit a saját kocsimon látni köszönet érte Blackynek .
Mivel az olajcserét autóemelőn végeztem felraktam egy már réggebben elkészült első/alsó toronymerevítőt.
Ma megelytettem az olajcserét. Szigorúan 10.000km-nél cserélem a motor olajat nameg az olajszűrőt, levegőszűrőt, gázolajszűrőt. Ehez társult a váltó olaj csere is.
Km állás: 150.000 km.
A napokban még ki lesz cserélve a pollenszűrő, és egy komplett fertőtlenités és klíma töltés is lezajlik.
Tegnap részt vettem 2005 után egy újabb Alfás találkozón. Békéscsabán volt összeröffenés, én pont otthon voltam, és bekacsintottam. 11 autó jött össze, természetesen az én vasam volt a legöregebb... Hari 75-öse továbbra is gyönyörű, de az még kölyök autó, ráadásul még a helyszínen is polírozta a motorházfedelet :-)
http://www.alfaamore.hu/files/forum/00189/00189618.jpg
2020-ban azért kíváncsi leszek, hány 156-os jár majd talikra, szerintem azok szétesnek addig:-/
pár kép:
(köszi d.boy)
71000 km-nél jobb és bal lengőkar cseréje gyári minőségű utángyártottra.26000/ db+5-5 ezer munkadij.Kézifék bovden csere,mert az eggyik elszakadt.15000 ft.
71000 km-nél az auto hirtelen elkezdett füstölni,szinte totál nyomatékvesztés,és nagymértékű LE hiány lépett fel!Alapjárat normál,furcsa hang nincs.Leállítás után egyböl beindul,csak éppen ugy húz mintha,kisPolszki motor lenne benne.Javítani nem lehet,cserélni kéne,de az alkatrész ára 80000 FT lenne.Ám de a computer becsapható, az EGR kiiktatásával.Az EGR a turbo után van.Tulajdonképpen a turbobol visszavezetik a kipufogogázt környezetvédelmi okokbol.Egy kerek lemezzel elzárható a kipufogógáz útja,és máris tökéletesen müködik az autó.Igaz,picit jobban füstöl,de jobban is megy,és nem került 80-100 e FT-be.Az EGR kiiktatása nem károsítja az autót,csak nem annyira környezetbarát-sajnos-A turbomat is átnézték,de jól müködik,semmi baja,légszűrő csere is volt.Érdekes,hogy az EGR hibáját nem jelezte a computer,de amióta semmi baja,hibát jelez a müszerfalon és az óra mellett is.