Blog
A mai napon a nevemre került az M-JET POWER gépezet :-)
És lecseréltem a rendszámát is.
KTR-156- ra Kata147 cartársNŐ közbenjárásával :-)
Kata úgy mondja, hogy KaTeRina .-)
Kb 1300 km hajtóvadászat után, rátaláltam a 146 ti utódjára!
Délután 17:00 fele leszámoltam érte a pénzt az eladó markába. Végre már az enyém :-)
Erősebb is, nyomatékosabb is, picit nagyobb is :-)
Jóval drágább is! :-)
Így leltem rá!
108.120 km
komplett uj fék tárcsák hátulra, fék pofák szintén, jobb első féltengely csavarpótlás, szervizajto elött megadta magát a kicsike :)
olajcsere - Selenia, levegőfilter, olajfilter, ...
és a lebegő részek rögzitése, akku ellenőrzése, belső kárpit helyretétele, ...
nagytakaritás, szervo-olaj felöntés, ...
Futóműállítás. MARSO Kft.
Időpontom volt, mégis sokat kellett várnom, aztán a beállítással is sokáig szenvedtek.
Kifizettem a szervíz díjjat! 7,634 HUF
Kértem KEY CODE kártyát ,mivel nem kaptam hozzá. 2,000 HUF előleg.
Vettünk még továbbá 2db Alfa Romeo-s golyós tollat. 440 HUF.
Fájó szívvel, könnyes szemmel váltunk meg tőle, egy 147-es kedvéért. Reméljük az új gazdája is vigyáz rá.
Blokk hátfal és karburátor talpak felújítása korongozással, majd 2 réteg cinkbevonattal. (Később, összeszerelés előtt még 1 réteg cink bevonat kerül rájuk.)
Szombaton nyaralás közben rámjött a szerelhetnék, úgyhogy mivel magaménak tudhattam az utsó8 db Goldne lodge gyertyát amit szerezni lehetett Bp-en, szépen nekiálltam egy-két sör és érdeklődő haveri tekintet mellett kicserélgetni a előbb említett alkatrészeket... ez kb komótos tempóban 20 percet vett igénybe. A munka befejeztével mivel konstatáltam, hogy még 3 sör után is kurva jól tudok autót szerelni, ugrottam egy seggest a medencébe :))