Blog

>> Tuning és extraLujo // Alfa 156 1.6 TS 16V // 2007-08-30

Végre megérkezett a PDA-m, így most már navigáció is van az autóban :)

>> EgyébSomez // Alfa 145 1.6 TS Special Edition // 2007-08-30

Végre sikerült átíratni a kocsit. Szinte majdnem kereken 60 ezer forintba került eredetvizsgával együtt. Nem semmi...

 
>> SzervizVerep // Alfa 155 2.0 TS 16V Super // 2007-08-30

Termosztát csere és még egyéb cserélhető alkatrészek mint például: olaj(Selenia 20K), olajszűrő(157375km-nél),levegőszűrő,pollenszűrő,benzinszűrő. Computeres bemérés minden jól müködik.

 
>> Tuning és extraALFI156 // Alfa 156 2.4 JTD 20V M-JET // 2007-08-30

2007.08.29.Felkerültek a GTA kerekek.(Köszi Blade!)

>> Szervizgriff // Alfa 147 2.0 TS 5 ajtós distinctive // 2007-08-30

7500 km-t mentem ez alatt a 3 hónap alatt. Szépen, jól és gyorsan... 3000-nél olajszint tökéletes. 5000-nél is néztem, hopp mintha egy picit fogyott volna. 7000 km-nél is nézem és hát bizony ez csipegette. Már a minimum szint felett volt egy kicsivel. Vettem hát egy 2 literes Selénia racing olajat és ma feltöltöttem. Kiváncsi vagyok, hogy a 20.000-es szervízig mennyi kell még bele...

 
>> EgyébEdyboy // Alfa 155 1.8TS8V // 2007-08-29

Eljött a napja,hogy megtegyem a tízezredik kilómétrert.Sok helyre elvitt ezidő alatt és probléma nem volt vele igazán,csak apró-cseprő.

>> SzervizPT // Alfa 156 1,9 JTD SW Distinctive, 116 LE // 2007-08-29

Rá egy hétre viszem az autót a legjobbhoz. Alfa.Kontakt, Zsámbék természetesen...
Az első futómű nyekergését akartam megcsináltatni, na és a motor kötelező dolgait (olaj, szűrők, szíjak, stb) Számoltam is rá 250 ezret.
Egy állapotfelérés után sajna jött a hidegzuhany. Robi sorolja a hibákat: első felső-alsó lengő, kormány mittomén, stabilizátor, hátsó kereszt összekötő (asszem). Na mind1. Megvan a lista, csak most nincs itt nálam. 1 A4-es oldal. A plusz dolgok, amiket javítani kellett (főként futómű) 300e-re rúgott.
Elvileg bírta volna még

 

Nem volt egyszerű a vásárlás...
2 hónapon keresztül vadásztam a megfelelő példányt. Először mindenképp egy 2004-es 156 SW-t akartam venni. A lényeg a tökéletes belső, fekete bőr (extrákat nem írok, mert minden alap egy Alfánál! :) ).
Zalaegerszegen találtam is egy gyönyörű aranyos színűt, amit kedden néztem meg másodszorra, adatok egyeztetve, stb. Szerdán küldeném faxon a papírokat a kereskedéshez, erre kapom a rossz hírt! A tulaj épp most adta el a kocsit Németországba... Na fasza...
Ezek után nagy erőkkel kerestem a párom, de mindig lecsúsztam róluk (3 hasonló eset)

Aztán megláttam a mostani kicsikémet a Classic Autónál (Bp.). Kívülről szemrevaló ... belülről TÖKÉLETES!!! :) na több sem kellett. Próbaút. Kicsit nyekereg az eleje, de a motor tökéletes, nem füstöl, bemelegedés után kicsi padló ... jól húz. A vételárban sikerült megegyezni, lejjebb ment 200e-rel a futómű hangja miatt + a kp záras kulcs nem működött.
1 hét alatt a papírok elintézve, megyek haza vele Veszprémbe ... :)
Irányár: 2.790.000 Ft
Vételár 2.600.000 Ft

 
>> Tuning és extraingegnere // Alfa Alfetta GT / GTV / GTV6 GTV6 // 2007-08-29

Igen, az állítható olajos klasszikus!

Hehehe

 
>> Szervizingegnere // Alfa Alfetta GT / GTV / GTV6 GTV6 // 2007-08-28

Sajnos a balanszírozott lendkerékkel, az új hardykkl, mindennel is ugyanúgy remeg a hajtás, 4500 fölé nem lehet forgatni és megint eltört egy kuplungház, szóval kiszedtem a balanszcsodát a kocsi alól és megint kellett szereznem egy egytárcás cuccot SOS.

Szomorúság, Greinbach óta nem ment a kocsi 160 fölött, mert ott kezd szétesni a hajtás.:-(