Blog
Ma találkoztunk Sanyival a pápai tecsónál. Egy szép Alfás pólót hozott nekem. Ezúton is köszönet érte! Sajnos sok idő nem volt, de az Alfákat azért megörökítettük!
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007940t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007941t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007942t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007943t.jpg)
tegnap kiégett a jobb első tompítottam.
uccu gyorsan kicserélem, van tartalék izzóm is (H7), s mikor nekiláttam és rájöttem, hogy nem olyan egyszerű, elhalasztottam mára.
Hát mit is mondjak, nem egy leányálom az első csere, de azért sikerrel jártam.
163660km-nél. Első hátsó féktárcsa csere Brembo tipusura + fépofák. Első két lengőkar csere, stabilizátorral együtt. Fékcső csere + fékolaj. Egyéb: computeres hibakód olvasás és futóműbeállítás. Most nagyon szuper az alfi teljes futóműve.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007932t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007933t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007934t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007935t.jpg)
Hátsó lengéscsillapítók cseréje, műszakivizsga megtörtént!
Belement a második tank benzin is a kocsiba, és 10 literes budapesti fogyasztást sikerült mérni. Ez annak fényében elég jó, hogy rengeteget szívtam a felújítások és egyéb lezárások, tüntetések miatt a dugókban.
Hát, egy évvel ezelőtt nem gondoltam volna, hogy majd jövő ilyenkorra meg kell válnom a szeretett autómtól. Sajnos ezt hozta a Sors, de bízom benne, hogy talán nem is olyan soká ismét Alfám lehet. Nagyon sok szép emlék fűződik a JTS-hez még úgy is, hogy alig több, mint egy évet voltunk együtt, ez pedig nem sok idő.
2007.augusztus 31-én immár elérkezett a nagy nap, mehettem az autóért:))))) Történetesen ezen a napon ünnepeltem a 30. születésnapomat is:))) Némi papírmunka után jöhetett a leleplezés:))) Az autó ára 9.200.000 Ft. Viszont kedvezményekkel ,forgalomba helyezéssel 8.300.000 Ft-ot fizettem készpénzben... Ebben benne volt kettő darab csomagrögzítő háló + a gyári riasztó:) Mást nem is kérhettem volna az autóhoz, mert benne van minden..:))
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007864t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007865t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007866t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007867t.jpg)
Tegnap megkapta az ilyenkor szokásos gyertya cserét a kocsim.
Gazdasági megfontolásból nem platina gyertyákat kapott. Meg aztán nekem ez a 40 000 km futásteljesítmény is olyan 6-7 év alatt jön csak össze :) Addigra pedig mindenképpen kap új szikráztatót, ha meglesz!
A régi NGK széria annyira rossz volt, hogy időnként kihagyott a gyújtás. Remélem más érzékelő nem sínylette meg a durrogást.
Nem gondoltam volna, hogy ennyit számít az új Champion (3 pólusú) gyertya! RC8TYC 4 db + RG4HC 4 db
Rögtön harap házadásra, vidáman forog a motor. Majdnem baleset is lett hazafelé belőle :D
Sajnos a 110156 km--t picit lekéstem a fotóval. De már gyúrok a 111156-ra! :))
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007860t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007861t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000007/0000007862t.jpg)