Blog
az ékszíjfeszítő és az ékszíj kicserélése után kiderült hogy a recsegés okozója a főtengely ékszíjtárcsa!Erhard kolléga szerencsére gyorsan tudott szerezni egyet ami postaköltséggel és beszereléssel együtt 42 ropi lett!!!
Szomorúan konstatáltam,hogy már megint minimum alá fogyott az olajszint.Négy hete Szegeden töltöttem bele 1 litert.Azóta kb.2000 km-t mentem vele és újra beszürcsölte az egy lityi seléniát.
Ma este úgy döntöttem, hogy nicket változtatok rgsz-ről Régész147-re. Ezt azt hiszem egyszerűbb lesz megjegyezni. :)
két első kerékagycsapágy csere,stabilizátorrúd csere,hűtővízjeladó csere,hűtővíz csere
Az Alfa Romeo Club 2007 év elején egyesületet alapított egy Alfa gyűjtemény létrehozására.
Ennek neve Vittorio Jano Alfa Romeo Múzeum lett, és a GTV is bekerült a múzeumnak helyt adó Autobahn falai közé.
2006 augusztusában vettem meg a 164-et, hogy legyen egy igazi családi autóm, és a GTV-t tényleg csak vasár- és ünnepnapokon használjam.
És így is lett!
Egy könnyed családi nyaralás után GTV leállt 120.000 km-rel az órájában.
2006. június 26-án a Hangosfilm közös produkció keretein belül lépett fel a Margitszigeti Nagyszínpadon a Cotton Club Singers valamint Marót Viki és a Nova Kultúrzenekar.
A fináléban elhangzott "Ó egy Alfa Romeo" című számoz a GTV volt a mozgódíszlet. Szerepem szerint a parkírozás után elvegyültem a színpadi forgatagban.:-) Az eseményt az Alfisimo örökítette meg hasábjain.
A 2006-os első félév évadzáró adását a Totacar az olasz autógyártás remekeivel forgatta, melynk a GTV is aktív részese volt.
2006 év elején barátaimmal közösen elkeztük a Youngtimer Endurance TRophy Organization, alias YETRO klub első hivatalos rendezvényét, a Mátra Túrát szervezni. A klub alaptevékenységének a lényege, hogy elősegítse a Youngtimer korú autók és ezáltal a márkák közti összefonódást olyan formán, hogy évente két alkalommal több napos teljesítménytúrára invitáljuk autóörült szimpatizánsainkat.
A Mátra Túra, mint első hivatalos rendezvényünk, komoly szervezést és lőkészleteket igényelt, melynek egyik kulcseleme a promóció volt. A GTV és más kiemelkedően szép Youngtimer korú autó rajtszámokkal felmatricázta rótta Budapest és az ország útjait, ezzel is hirdetve rendezvényünket. A GTV ezáltal "rivaldafénybe" került. Az egész Esztergomban kezdődött, ahol a méltán híres Teddy készített velünk interjút az Esztergomi Alfa Találkozó kapcsán. Majd folytatódott az RTL Klub televízió Reggeli cíímű műsorában, ahol a Retro tematikájú adás részesei lehettünk, és Sipos F. Tamással adtunk közös interjút. A verseny után számos magazin hasábjain cikkeztek a rendezvényről, itt-ott a GTV-vel is illusztrálva a verseny hangulatát.
Bár egy szervező élesben sose vehet részt a saját versenyén, azért a GTV is kivette a részét a munkából, ugyanis ő volt a szintidő generáló autó.:-)
A verseny túlzások nélkül remekül sikerült és igen jó visszhangja volt. Munkásságunk töretlen!
A soproni tali után már nem sok időnk maradt a GTV-vel.
Szeptemberben várt még rá egy kis szereplés az esküvőnkön. Nagy feladatot nem kapott, diszkrét ruhácskába - értsd pár masniba - öltöztetve szállított engem a frigy helyszínére. A menyasszony szállítását egy rendkívül exkluzív, fekete 1973-as Alfettára akartuk bízni, és minő szerencse, hogy Ali barátomnak pont ilyenje van idestova 10 éve.:-D
Az esküvőt követően várt csak rá az igazi megméretetés, ugyanis flancos, és drága repülős távolkeleti nászút helyett, mi a hangulatos, romantikus Prágát válaszottuk uticélul, ahova családunk haramdik tagjával, a GTV-vel mentünk. Csodaszép utunk volt együtt!
Mindössze egyetlen kellemetlen szakaszunk adódott az út során. Csehország Karlovy Vary felé kanyargó útjai alaphangon nyomvályúsak, de ott, ahol ki is van táblázva a GTV számára gyakorlatilag járhatatlan. Nos, ezt az utat kellett este, sötétben, esőben, a GTV teamécses fényerejű fényszóróival abszolválni úgy, hogy a Renault Magnumok irgalmatlan xenonfényekkel a fejünk felett elvilágítva toltak maguk előtt. Hogy egy Csehszlovák klasszikussal illusztráljam a helyzetet, olyan volt ez, mikor a Kisvakond bemegy a nagyvárosba a felhúzhatós autójával...
A teljes út alatt a GTV hihettlen 7.9 literes átlagfogyasztást produkált, igaz a legkíméletesebb tempóban. A kirándulás végén a GTV békésen elvonult téli álmot aludni.