Blog
Hát igen, már több mint 3 hónap eltelt, de hát még mindig nincs kész....ebből tényleg restauráció lesz :) Motor, váltó, kormánymű, generátor, önindító generálozva vár a földön. Jelenleg a lakatos munkák zajlanak. Azért adok ízelítőt a vezető oldal aljaból, hogy lássátok van vele meló....mondjuk aki ismeri az autót nem csodálkozik nagyon gondolom :)
De a J1 már alakul ahogy látszik:)
Lassú víz partot mos, majd jövőre Egomban találkozunk Veletek végre :)


Azokután, hogy minden át lett nézve rajta és ki lett cserélve minden olyan alkatrész, vagy folyadék, ami kidolgozta már magát; eljött az ideje az első hosszabb útnak :-)
Konkrétan egy Budapest-Zágráb-Ljubljana útról van szó és természetesen ugyanez vissza is :-)
A megtett út összesen 1440 km volt és azt kell mondanom, hogy teljesen kifogástalan volt a kisautó... Nagy meglepetésemre szolgált az is (azokután, hogy milyen olajfogyasztási adatokat olvastam/hallottam már) hogy egyetleg gramm olajat sem fogyasztott el ezalatt az út alatt :-)
Az üzemanyagfogyasztás olyan 5.8-ra jött ki, ez főleg azért, mert elég sokat kavarogtam Zágrábban (3 napot) ésLjubljanában (1 nap)...
Szóval mindent egybevetve úgy érzem, hogy nagyon jó vasat sikerült beszereznem :-D
Vettem bele új akkumulátort. Hoppecke 55 Ah, jobb pozitívos.
Ma épp csak beugrottam Esztergomba,ahol is egy keskeny utcában parkoló autó mellett éppen elférve azt hittem,hogy elférek a padka mellett is de abból egy darab leválva belógott két centit pont elérve a gumit hatalmas lyukat ütve rajta.Persze nem elég a baj még az egyik csavart nem bírtam kitekerni,mert elnyalta a pompás minőségű kulcsot.Telefonos segítséget hívtam.Felkerült hát a mankókerék.70-nel hazáig.


"Megvételre kerültek az Imola felnik a Romagna Ruote-től s a nyári SPORT gumik a Dunlop-tól.
Azóta elmondhatom hogy a spec. bordázások által, esős időben verhetetlenné vált a paripám. Köszönöm Lariva."
- egy feljegyzés március havából -

Hazaérkeztünk Szicíliából. Nem volt semmi 2000 km-t levezetni egyhuzamban, de semmi derékfájás... jó azért azt nem mondhatom hogy fáradt nem lettem ;)




2007. szeptember 16. 102400km
Kapott egy új kipufogócsonk hővédő lemezt, mivel a régi elrepedt és egy bal első ajtóhatárolót, mert ez meg csúnyán kattogott.
Az alkatrészeket Bikki Balázstól (www.fiatalkatresz.atw.hu) rendeltem kedden, csütörtökön kézhez is kaptam. A hővédő lemez 6800 Ft volt a két új anyával, a határoló pedig 4500 Ft. Illetve pótoltam még a torony tetejéből hiányzó műanyag kupakot, ez kemény 1400 Ft volt.
Eljött a vezérműszíj csere ideje is... Cakk pakk mindennek együtt (szíj, görgők, vízpumpa; minkadíj) 60-ból megúsztam a dolgot!!! Ezekután mondja valaki, hogy az Alfa drága... :P
Na ugy néz ki majdnem 3 honap után nekiáll drága festöbarátom a vasnak.