Blog
Kicserélték a benzines műszerfalat a belevaló dízelesre. Garanciális, természetesen.
Km-óra állás maradt, de akármennyit beleírhattak volna.
Az utolsó benzines emlékeim is hamarosan szertefoszlanak.. :)
Megvolt a biztonsági olajcsere.
A diagnózis szerint a kocsi testét és lelkét nem gyötri betegség! A lambda szonda és a légmennyiség mérő is tökéletes, ami isteni csoda. Még a szerviz dolgozói is hitetlenkedve fogadták, de mindkét alkatrész gyári! Hibakódnak nyoma sincs:).
2007.08.10
Generátor felujjitás 15000ft
Generátor ki be szerelés
Olaj valvolin 10w60 racyng
Válto olaj
Szervo olaj
Olajszürö
Munkadij 14000ft+23000ft anyag
2007.08.20
Kuplung munkahenger also, felsö 22000ft
Sportlégszürö tisztito+olajzo 4000ft
2007.09.05.
Lengökar elsö bal, jobb
Stab.pálca jobb,bal
Hátso fékbetét
Kézifék javitás
30000ft anyag+munkadij 15000ft
Ezt követte a hiányzó éldarab pótlása, majd ismét alapozás. Holnap felkerül a perforált lemez, és talán a külső köszöb is.
Készülöben az új küszöb. Kis technikai újításra kénytelenek voltunk, de legalább masszív lesz. A belső küszöb, és a perforált lemez közé bekerült egy zártszelvény. Mivel elöl kissé jobban ki volt rohadva, oda még egy 25 centis zártszelvénydarabot illesztettünk (az áthidalóból kivágtunk, így rátámaszkodik a 25 centis darabra). Innentől lehet majd rendesen emelni, ha visszaheggesztjük az emelőbakot, amit valószínű kerek csővel fogunk helyettesíteni. A képeken látszik a megoldás, előbb csak heggesztve, aztán csiszolva, végül pedig alapozva is.
Idén ezúttal a Győr mellett található écsi Rábaringen szervezte az Alfa Romeo Club Magyarország a gyorsulási versenyét, melynek időpontja ezúttal nem augusztus 20.-a, hanem augusztus 18.-a volt. Ismét megmérettettem magam. Először Torpe146 ellen mentem, egy 1,6 TS 146. Korán váltottam és a rajtom sem volt túl jó, így hát kikaptam. Következő futamom Lokfer ellen volt, 155 2.0 8V, ők 3-an ültek az autóban, ezt nyertem. Utánna Jata 2.0 TS 164-ese ellen mentem, melyet szintén nyertem. Ezután 2 futam következett egy szintén 2.0 TS 156 ellen, ő Esbe volt. Az elsőt csak hajszállal vesztettem el, a máodik futamon mi már ketten ültünk az autóban, ez az időmön is meglátszódott, ekkor már többet kaptam tőle. Kategóriámban sikerült bekerülni az első 8 közé. A nyolcaddöntőben Kpeki 1,9 JTD-je ellen mentem, 1 tizeddel, de kikaptam. Legközelebb kipakolom a csomagtartót :)
Végül felmentünk az oválpályára, 2x3 kört tettem meg, a leggyorsabb körömben 140 km/h-val vettem be a döntött kanyart. Inkább óvatosabban mentem, minthogy összetörjem az autóm, annyit nem ér az egész.
Időeredményeim:
Reakció idő Nettó idő Bruttó idő Sebesség
1 0.783688 s 17.913556 s 18.697244 s 126,87 km/h
2 0.841980 s 18.371520 s 19.213500 s 126,18 km/h
3 0.612712 s 17.352002 s 17.964714 s 127,65 km/h
4 0.590982 s 17.450074 s 18.041056 s 129,16 km/h
5 0.681198 s 17.687038 s 18.368236 s 126,27 km/h
6 0.694424 s 17.331462 s 18.025886 s 129,66 km/h
Hétfőn sikerült kicserélni az első lámpákat, a jobbodlali istenkirály, de a baloldalin még tuningolni kell egy kicsit
meg kiderült h alapjárati kapcsolót kell cserélni/csinaltatni
Tegnap szerelőnél volt a kocsi, mivel fényezőhöz ment a lökhárítóm. Átnézte az egész autót. Nem sok hibát talált… Szelepszárszimmering, (valószínüleg) féltengely szimmering, stabilizátor szilent + összekötő rúd (1 centit lóg), illetve a kormányműben az axiális gömbcsukló (asszem így hívják) ki van kopva. És "csak" fényeztetni vittem a lökhárítót. :( Na mindegy a javítási költség bk 40000 lesz összesen (plusz a fényezés, de az betétlapra megy).