Blog
Jó pár évet bírt de elfáradt. Hála ég még egy utolsót indított mikor a semmi közepén voltam a hegyeshalmi tavaknál épp merülni, és a környéken se volt olyan aki tudott volna segíteni. Vagy esetleg több óra múlva. Aztán végleg elfáradt.




A vezetőoldali ülés bal oldala kicsit megkopott az évek során, ezt feljavítandó vásároltam a borfestek.hu weboldalon bőrszínező balzsamot. Sokat dobott rajta, nem bántam meg.
A balzsam 2600 Ft volt. (A posta 1390)

Az egyik cső hő hatására kicsit elkezdett tágulni. Nem szerettem volna ha vmikor vhol gondol egyet és elfarad. A gyári csövekkel egy árban volt a Twinznek egy szilikon szettje. Időtállóbbnak tűnnek mint a gyári úgyhogy ezt választottam. Otre elteszem a gyárit 😃





Beállt főtengely szíjtárcsa, hosszbordás szíj, Dayco
Szombaton kis kocsikázásra került sor Vác-Márianosztra útvonalon ebéddel egybekötve.Jó kis túra volt jókat nevettünk.Hazafelé még kerültem egy Gödöllő-Hatvan túrát is.Összesen 300 kilométer. Bátyó jól szerepelt hibamentesen vette az akadályt , ezekután letakarva visszahúzodott a garázsba.
Jobb hátsó kerékcsapágy egyszercsak megállt. Nem sok előjele volt, megszólalt az az ismerős búgás, 20-30 km múlva már éreztem, hogy visszafogja a kocsit. Szerencsére épp hazafelé tartottam. Megemeltem, de már kézzel nem forgott el a kerék, és jó kis égettszag is volt. A csere egyszerű, ezt-azt leszedni, csapágyat átcserélni, mindent visszarakni.



Megérkezett a Rádió, a többi androidos rádióimhoz kepest sokkal gyorsabb, hangzásba gyengébb szinten van a gyárinál, nincs bose, de valamiért meglepően jól szólnak a hangszórók a gyárihoz képest, szóval ezek már biztosan cserélve voltak.
A csere után villogott az össz km, proxy rendezés és már kész is.





futómű állítás piliskó autószervíz - 8 000 ft
ültetés miatt mért érték a tűrésen kívül van
új 2 db gumi, bridgestone er300 225/45/17- 45 200
Km: 276 816