Blog

>> Autóápolásfrusciante // Alfa 147 1,6 120le distinctive // 2018-05-29

A tetőkárpit tavaj elengedte a szövetet. Megpróbáltam visszaragasztani de elég gyászos lett. Csabo Cartárstól beújítottam a tetőkárpitot meg mindent sallangot (majrévasak, lámpák, napellenzők). Be is építettem. A tetőkárpitra ráfért egy kis takarítás. Pluszba elhoztam a küszöböket is... a végeredmény szép lett igaz normális képet nem tudtam róla csinálni.

 

Osztopán előtt május 24-én egy kátyúba hajtottam, s egy óriási csattanás követően éreztem, hogy baj van,de autómentő hiányában lassan Kaposvárra a megszokott szervizembe Alfa Mobil 98 Kft-hez el tudtam jutni, ahol soron kívül fogadtak s a mai napra elkészült az autó.
A jobb oldali lengéscsillapító alsó rugótányérja szadt le, s így két lengéscsillapító és két rugó lett kicserélve

 
>> Tuning és extratheBanyai // Alfa GT 1.9 JTDm 16V // 2018-05-27

Át lett alakítva az óra csoportja az autónak.

Hybrid műszert csináltunk belőle.

Tetszik a csőműszer design, de a facelift számlapok sokkal szebbek. Így át lettek szerelve a z FL számlapok, és fehér ledezés lett eszközölve rajta. Króm karikák is át lettek rakva, illetve 147-es Alfáról a kerete, mert ennek szürke, pont ,mint a kormány betét és a középkonzol. A GT-nek sima fekete, nem is értem miért.
Köszi Adrián!

 
>> Tuning és extraGT Ɨ|ѯ // Alfa GT 3.2 V6 Distinctive FL // 2018-05-27

A ragacsos műanyagok száműzve az ajtókról, kapott a belső 1 kicsit tartósabb bevonatot, most már elfogadható a beltér, semmi ragacs semmi PP műanyag:-)
Szénszálas / karbonszövet / bevonat, nem VTN nem fólia.
Mörus Carbon Arte kivitelezés.

 
>> SzervizTasy // Alfa 147 JTD 16V // 2018-05-14

Minden szűrők cseréje , köszi Dz szerviz. 208500 km

 
>> SzervizGulyas001 // Alfa 156 Sportwagon GQ edition // 2018-05-27

Már jó ideje igen nehézkesen törölt a hátsó ablaktörlő végül meg is állt teljesen. Leszedtem a csomagtérajtóról a műanyag burkolatot ami nagyon keservesen jött le nagyon nem bírom ezeket a műanyag bolhákat meg patentokat mindig félek, hogy eltöröm őket, de végül egy kis szilikon spray segített. Kivettem az ablaktörlőmotort már dobtam volna ki, mire faterom meglátta és mondta, hogy ki ne dobjam ő tudja mi a baja és megcsinálja. Mondom oké akkor legyen, valóban az volt a baja amire gondolt: a lapátot mozgató tengely mentén beszivárgott a víz és kissé berohadt a tengely amivel a motor már nem bírt el. Nehezen kiszedtük a berohadt tengelyt a házból sok oda-vissza mozgatás és kenőanyag hatására kicsúszott. A korrodált részt megcsiszoltuk a motorban lévő fogaskerekeket újra zsíroztuk még üresbe kipróbáltuk kiválóan működött . Már csak vissza kellett szenvedni a műanyagburkolatot valamint a lapát és az ablak közötti rész kapott egy kis sziloplasztot és egy műanyag "tömítést" így többet nem talál be oda a víz. Jobban jártam mintha vettem volna 15-20ezerért egy új motort. Az ablaktörlőlapátot lefújtam matt feketére és úgy került vissza.

 
>> Szervizbilon // Alfa 156 1,9 jtd progression // 2018-05-27

vezérlés Gates
olaj Motul X-Clean, 5l
olajszűrő Sofima
levegőszűrő Filtron
gázolajszűrő Filtron
pollenszűrő Filtron
szervoolaj ATF, 1l
fékolaj DOT4, 1l
hűtőközeg Alu G12 5+5l desztvíz
fényszóró, bal Tyc
fényszóró, jobb Tyc
bal első vízvető bontott
géptető teleszkóp Krono
géptető teleszkóp Krono
kettőstömegű Valeo
kuplung szett Valeo
főtengely szimmering, váltó oldali Corteco
difi szimmering, jobb Corteco
difi szimmering, bal Corteco
váltóolaj, 2l Motul motugear 75W90, 2l
motor kitámasztó, felső FE36812
generátor szabadonfutó VAL588009
hosszbordás szíj DAY6PK1842
féltengely csillag G4F001PC jobb
szelepfedél tömítés EL199030​
bal hátsó ablakemelő szerkezet

 
>> Szervizszlobod95 // Alfa 159 SW 1.9 JTDm 16V // 2018-05-27

Check engine felvillant.
Részecskeszűrő hőmérséklet jeladó.
Csere megtörtént, visszajelző kialudt, minden rendben. :)

 

DZ-nél tett látogatást az autó, km jeladó csere, összkerékhajtás vezetékkorbács csere, gyári állapot ON.
Hazatért, beparkoltam a helyére:-)

 
>> Tuning és extraPiritu - 1.000.000 // Alfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2018-05-26

Tegnap belepróbáltam, ma véglegesítettem.
A könyöklőbe tettem egy kapcsolót, amivel 12V-ot tudok kapcsolni a gyújtás helyett, így bármikor be lehet kapcsolni. Ha meg elfelejtem kikapcsolni legfeljebb tölthetem az akkut.
A rádió maga abszolút minimalista, CD nélküli. Két panel, az egyik maga a rádió, a másik a végfok.
A doboza is kiesebb, így egy hosszabb csavart kellett keresnem a rögzítéshez.
A távirányítót továbbra sem értem hogy minek...
Szóval a hangja meglepően jó. A szubbal egész hallgatható, csak a rádióadó nevének a kijelzése hiányzik. Bár nem sok rádiót hallgatok megleszek nélküle.