Blog
Sajnos a kipufogódob olyan szinten szét volt már rohadva, hogy nem csak a látványa volt borzasztó, de néha már zirgő-zörgő hangokat is adott menet közben. Összekötöttem a probléma orvoslását a szokásos olajcserével, így Várpalotára vezetett utam, mint mindig:
- új hátsó kipufogódob
- Selenia WR Diesel gyári motorolaj
- motorolajszűrő
- motor levegőszűrő
- Klíma pollenszűrő (utastér szűrő)
- gázolajszűrő (üzemanyagszűrő)
km: 284300
Mivel építkezésbe kezdtünk az év elején így semmire nem volt időm, csak beleültem az autóba és jöttem-mentem intézkedtem stb. Igaz semmi extra nem történt, bár időm se lett volna rá.
Csak a szokásos olajcserére ugrottam át Attiláékhoz:
- Selenia gyári WR Diesel motorolaj
- Olajszűrő
km: 277000
Sajnos szétment a kuplungpedálnál a munkahengerem, egy kicsi olaj is elszivárgott belőle. Maga a rudazat is bentmaradt, lábbal kellett visszahúzni és a pedálra csatlakozó része is szét volt már szakadva.
Beszéltem Csörivel és hála istennek ismét gyorsan segített rajtam / rajtunk.
Kicserélte, kapott az autó egy új munkahengert.
km: 265800
Ismét a Csörgő Autószervizben jártam Attiláéknál:
- olajcsere + olajszűrő
- motor levegőszűrő
- gázolajszűrő
- klíma pollenszűrője
- műszaki vizsga
km: 264390
Átszakadt a hővédő lemez a kipufogó felett ezért egy nagyobb alátéttel felfogattam. Most újra csendben van, nem zörög.
Időszerű volt az olajcsere és újra Motul 10W60at kapott. Sajnos 4 literest vettem, ezért mehettem újra az olajboltba pótlásért.
Több,mint 7 éve van nàlam az autó,nagyon vigyáztam a vilàgos beltérre,de egy kis frissítés ráfért már,főleg a csomagtér igényelte.Illetve a pàr évvel ezelőtti alvázvédelem miatt a tetőablak kivezelő nyílása a dobbetét felőli részen eltömődött és ha a kocsi kint parkol esőben,akkor sajnos az A oszlop tető felőli részen a tetőkárpit beázik ès foltos lesz.
Gyakorlatilag a beltér és csomagtér koszolódásai mindenhol megszüntetésre kerültek.
Auto Néro Autókozmetika,11.ker. Hamzsabégi útnál
Időközben kikerült a régi 3.0 V6 az autóból és a hengerfejet levéve a 2-es hengerben egy dugattyútörés fogadott. A hajtókar sem úszta meg.
Amennyiben lehetséges lesz és a főtengely jó, akkor felhasználom egy tartalékmotor építéshez az ép részeket.
A tavaly nyári Hungaroringes pályanapokon amikor 30 fok felett volt a levegő hőmérséklete, akkor néhány kör után be kellett iktatni hűtőkört, mert kezdett a motor elmelegedni. Rendeltem egy nagyobb hőleadásra képes vízhűtőt, bár inkább a motorolaj melegedett, de azért ez sem árt.
208 GBP -be került maga az alkatrész, a többi posta+vám+ÁFA.
2
486
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Giulia
- Spider
- Off-os verdák, tapaszta...
- MiTo
- Motorsport
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Retrovízió - A '70-es, ...