Blog
Nem tetszett a gyári kalaptartó, körülményes volt a használata, így készítettünk egy rolós fajtát.
Vásároltunk 145-re való, új motorvédő burkolatot, de kiderült, hogy az a FL előttire való. FL-re nem találtunk, így átalakítottunk egyet 156-ból.
csomagtér ajtóemelő (japanparts) 8 000ft
Exide 77Ah akkumulátor 42 000ft
KM: 334 500
Sajnos lemaradtunk a virágzásról, pedig majdnem napra pontosan két éve gyönyörű volt. Elvirágzott már.
+ szokásos kis séta a Római-fürdőhöz. Most volt víz is!
Közel három év után felkerült a dísztárcsa. (Csak az OT vizsga pár órája volt kivétel) A fékport lemostam, ami az idei termés volt. Van kontraszt. A piszkos túraautó megjelenést lassan felváltja a szalonképes. Közeleg az AC.
Munkába meg vissza kis kerülővel a városszéli szervízutakon.
37km
A napokban találtam egy tökéletes állapotú barna, fűthető bőrbelsőt.
Le is csaptam rá majd el is hoztam.
Hétvégén megtörtént a teljes csere és nagytakarítás beszerelés előtt.
6 órát vett igénybe az egész és az idegrendszeremet de a végeredmény mindet elmond.
Bőrápolózás után mehetett is a helyére az összes ülés és ajtókárpit.
Nagyon szép lett.
A 4 napos út nagy részén esett az eső.
Néha csak kicsit, néha mintha dézsából öntenék...
Általában ha esett el is kezdett párásodni az ablak. A szélvédő és az oldalablakok.
Hiába nyomattam a meleget nem segített. Csak ha bekapcsoltam a klímát. Akkor viszont leugrott a pára az ablakról. (Mondjuk tavaly a francia Alpokban is ezt tapasztaltam.)
Giuseppénél nem volt párásodás. Vajon miért nem?
Az első tipp a pollenszűrő volt, hogy esetleg az nedves. Nemrégen került bele, de rendeltem újat. Majd kiderül.
A második lehetséges ok Giuseppe tapasztalatából jött. Az autópályán azt vette észre hogy a tetőm erősen fel van fújva. Magyarul ami levegő elöl bemegy nem nagyon talál ki.
2021-ben PHuBi új tetőt kapott. Ott akkor azt az infót kaptam hogy az új tetőanyag 3 rétegű szemben az eredeti 1 réteggel. Az újat már nem is kell impregnálni mert a belső réteg vízzáró. Tényleg a belső fele tapintásra gumisnak tűnt.
Mi van ha ez a réteg nem csak a vizet zárja hanem a levegőt is?
Ha igen, akkor egyértelmű a helyzet, a befújt levegő nem tud távozni és ezért párásodik.
Normál autóban vannak nyílások amin keresztül a levegő távozni tud, a Spidernél nincs. Innentől megvan az ok.
A télen keresek valami levegőelvezetési lehetőséget...
Miután a Nissens hűtő leszerepelt valami mást kerestem.
A Mahle/Hella kínálatában találtam meg a kiszemeltet: 8MK376766-001-HEL
A neten található képek alapján hasonlít a gyárira, mert a felső tartó oda van sajtolva az oldalelemhez. Kíváncsi vagyok. Meg is rendeltem a kauffer.hu-n. Biztató hogy az oldal erre 6 csillagot ad, a Nissens-re csak 4-et.
Ma nekiálltam a bontásnak.
A menetrend a régi...
A folyadék leengedéséig jutottam, azt majd csak akkor ha itt az új hűtő.
Ja, kiszedtem a légszűrőt is mert abból is rendeltem újat.
Ciao Mito!
Ez egy gyors és rövid kapcsolat volt. Minden percét imádtam. A 155LE-s motor karakterisztikája nagyon passzol ehhez a kis kocsihoz. Viszont ez a kicsi-kocsi most új gazdira talált, remélem megfertőztem az alfa vírussal az új tulajt :-)
Az biztos, hogy egyszer még lesz egy ilyen kis gokartom.
Eddig konkrétan nem mertem a fényezéshez érni:) A magasnyomásúval nagyjából letüsszentettem, esetleg az ablakokat, a belsőt kitakarítottam.
De most eljött az idő, egy kis sampon, salg, és szépen előkerült a kefe.
Bevallom ebben segített az Alfa marketing filmje is, ahol a tervező mérnök fejtette ki hogy a UX része a kézimosás:) Hát ezt ki kellett próbálnom:)
Bevallom nem csalódtam, már máskor is éreztem, hogy szinte erotikus élmény végig törölgetni az autót, de ezek az olaszok nagyon tudnak:D
Pofátlanul szép formák, és mostanra úgy látom a fényezés minősége is tartós, egy pár hajszálkarcon kívül mást nem látok rajta, így lehet finoman dörgölni:)
Egyépként is tervben van valami kis autokozmetikai csomag beszerzése, eddig az tartott vissza hogy a csapvíz nagyon vízkövesen száradt, de megfelelő vegyszerekkel és törléssel ez elkerülhető:)
Legalább egy képet csinálhattam volna de gyorsan be kellett dugni a garázsba a gépet mert jött a eső, szóval marad a rizsa:)
ui:
Azóta napfényben megláttam az első hajszálkarcokat, a fényezésen.. marad a magasnyomású:D Azért egyszer jó volt:)
1
468