Blog
Újabb olajcsere történ 175e-nél. most semmi más.
Ma feltettem a frissen érkezett kormányt :)
Hát nem volt egyszerü.
Légzsákot már a 7 elején kivettem. (Rutin már megvolt, Mito-én gyakoroltam eleget)
Terv az volt, hogy héjjat leveszem, kábeleket kifűzöm, és a héjból kipattintom a gombokat. Ezzel eddig nem is volt semmi gond.
Új kormány megjött. Héjja elkezdtem levenni. A másikhoz képes ezt csak 2 csavar tarja alul középen. Kétoldalt, a héjjon bötykök vannak, emiatt óvatossan kell feszegetni hogy lejőjjön, El ne törjön! Na ez is lejött.
Itt állt meg a tudomány. Csöri irta hogy cserélte a gomsort. Nekem az új kormányon lévő müanyag tok, amibe vannak a gombok, meg sem akart mozdulni. Próbáltam finoman feszegetni alálesni, hol,mi fogja... de semmi!
Feszegetést abba hagytam, mielött eltöröt, vagy megsértem a bőrt...
Gombok maradtak!
Így is szép :)







Sziasztok!
Rég írtam, pedig elég sűrű volt az elmúlt pár hónap.
Kezdem ott, hogy az ablaktörlő motorom legnagyobb fokozatban nem működött. Nekiláttam célszerszám nélkül leszedni az ablaktörlő kart, hát lejött, de sikerült elrepesztenem a szélvédőt közben. Természetesen a motort nem sikerült megcsinálni, úgyhogy egy hétre rá kapott új szélvédőt és ablaktörlő motort.
Aztán történt, hogy szabim előtti utolsó napon hazafelé, belém jöttek hátulról. Lökös kapott rendesen, hátfal zárral együtt elment, és nem lehetett lezárni a hátsó ajtót. Király. Nem baj, pihi megvolt. Visszatértem a hétköznapokba és időpontot egyeztettem a javításra.
Közben pedig a már rég óta tervezett kuplung csere is megesett, hamarabb mint a kaszni munka. Persze ebben is akadt egy komoly baj. Mert persze kiváló volt az új kuplung, vaj puha pedál, nem csúszik, tényleg kiváló volt, csak épp reggelre a garázsban elfolyt az összes váltóolaj. A jobbos szimering offolta magát. Nagyszerű, az autót ahol csinálták, 40km-re volt tőlem(Bicske-11.ker). Úgyhogy némi késztetésre otthon bátyámmal és apámmal nekiláttunk a cserének, kb 2 óra alatt meg is volt!
Majd másnap már vittem is lakatoshoz, majd utána ment a fényezőbe, lökös cserélve lett bontottra, mert előzőleg is volt már javítva, de elég ocsmányul.
Majd egészen pontosan mára végre elkészült a hátulja is, úgyhogy elég kalandos úton, de végre ismét egyben, gyönyörűen róhatjuk utunkat.





Olajcsere, szűrő és első betétek (nyikorogtak már) cseréje megtörtént. Valamikor nyáron a műszaki is frissítve lett. Arra nem emlékszem, de a forgalmiban benne van. :P
Pár apróság cserélve lesz még...
244.342 km


Ez is kipipálva...216.313 Km...belsőből még pár kapcsoló hiányzik plusz kábel, hogy működjön a hátsó elektromos ablak...jönnek a kisebb szervizek.
Ma a Kipufogó Klinikán jártunk.
Flexibilis cső csere és némi hegesztés volt a gépen.
Hi!
Újabb szép nap és szabadidő hasznos eltöltése.....
Ha esik az eső, használni kell az ablaktörlőt. Ez idáig szerintem evidens :-)
Viszont az nem, hogy az ablaktörlő kapcsolót szakaszoló törlésre állítom, akkor vékony kis fekete füstcsíkot ereget. Beköltöztek az indiánok és sms-t írtak. :-(
Vettem egy használtat. Igaz SW kapcsoló, így a hátsó vezérlés is rajta. De ez nem zavar.
Munkaidő: 1ó
Hi!
Ma elérkezettnek láttam lecserélni a szelepfedelet és a motorborítást.
A szelepfedél eredetileg alumínium , csak a régi, sokat emlegetett szerelő kolléga munkája során az egyik sarkát túlfeszítette és letörte. Volt hegesztve de mindig szivárgott onnan a motorolaj a blokkra. A trafótartó lemezt is cserélni kellett mert az annak is hiányzott a lefogató füle és átmenetileg odaszorították valami lemezdarabbal.
Aksitartót is lecseréltem egy másikra, aminek még jó a leszorító pántja.
Munkaidő kb. 4ó





