Blog
Cserélve lett a vezérlés de még az után is nyekergő, kerregő hang jött arról a részről és a klímára gyanakodtunk. Kicseréltük és láss csodát újra csendes minden. Az új kompresszort egy ujjal meg lehetett pörgetni ami meg fent volt elég erőteljesen is csak szakaszokban lehetett megforgatni.
Most öröm és bódottcság :)
Újabb két év. Közel egy év állás után csak az akksit kellett feltölteni és csont nélkül vette a műszaki vizsgát.
Idén van nálam negyedik éve és a hátulján még sosem kellett izzót cserélnem :) Vicces, hogy a komplett lámpatestet ki kell bontani egy izzócsere miatt :)
Izzó típusa: P21/5W



Olajcsere, filtron olajszűrő, légszűrő, gázolajszűrő.
Kinyitottam ma délután az autó ajtaját, és mit látok? Egy ketté tört rugó fekszik a szőnyegen. Néztem a pedálokat, mindegyik működött. Hát, akkor honnan jött? Nem messze jártam Zé.-től, be is ugrottam hozzá, hogy tekintse meg. Megnézte, azt mondta nem kell aggódni, nagy baj nincs, csak drága. Ez a rugó a kuplung pedál valami visszahúzója, igazából sok funkciója nincs alapvetően. Én viszont úgy gondoltam, hogy nem baj az, ha a helyén van. Meg is kaptam az összeget, kb 17000 Ft az új. Ez nem hangzott túl jól. Viszont gyorsan kikaptak egyet egy bontás alatt lévő 166-osból, amit megkaptam 5000-ért. Rugó gond letudva.
Update:
Kiderült menet közben, hogy ez a rugótörés a tempomat működésére is hatással volt, méghozzá negatívan. Hiába kapcsoltam be, nem tartotta a sebességet. Visszatértem hát a műhelybe, ahol sikerült megoldani ezt a problémát is.


Már régóta keresgélek valami rádiót a régi helyett. Nem mintha nem végezné jól a munkáját, de csak CD-t fogad. Arra meg nem fér elég zene egy nagyobb túrához. A keresés sokáig tartott, mert a mostani gyártók egyre mütyürebb gombokat raknak a készülékekre. Nekem valahogy ez nem jön be.
Aztán végül megtaláltam a megfelelőt: JVC KD-X210. Ma bekerült a Pókba.
A rádió sokkal jobb vételt produkál mint a régi, sok olyan adó is bejön, ami eddig nem. Az USB-n könnyű navigálni. A hangja szellősebb, mint a régié.
Szóval eddig minden rendben. Indul a tartósteszt.
update 2014.07.05.
Alfacity-be menet nagyon nem tetszett a hangja. Menet közben a "szellős" hang nagyon csinn-bummosnak tűnt. Kicsit játszva az EQ-val és a végfok beállításaival visszaállt a rend. (Igaz közben sikerült kihúznom az egyik RCA aljazot a végfokból.)




Rávettem magam, hogy leszereljem a levélrácsot. Már nagyon látszott rajta az idő vasfoga ezért lefújtam matt fekete sprayvel, illetve az ablaktörlő karokat is.
Egész jók lettek.


1-éve hogy elromlót a fék szervóm de járni azért tudtam vele :-) de mikkor már a főfékmunkahenger is elszállt és éppen a Szegedi Ólaszautók találkozóján haza jövet nem volt választásom jöhet a csere! Kaptam Zoli barátomtól alkatrészeket gazdagon az Ő bontott 155-jéből és neki láttam 1reggelem és 1délelöttöm ráment és kész is a csoda autóm :-)) és szelhetem a kilométereket. Minden nehézség nélkül nyomom a fékpedált hála az égnek. A féknek ilyen mértékben való elhasználódása az autómnak 22-évébe került és 273,000km-terébe.




Sikerült jó áron hozzájutnom egy Bosal Brospeed sportdobhoz. Köszönet Lambi156 cartársnak.
Isten hangja lett az autónak és most a békasegge alatt is húz.
Ráfért a gyári dobra a csere.



Dög meleg , fekete autó, fekete bőr, no klíma = halál .
Megelégeltem ,úgy döntöttem a klímát feltöltetem. Így is történt ,ahogy megkapta a nyomást, vadul tolta ki a gázt, megtaláltuk a bűnöst az akksitálca alatt, kilyukadt a cső.
Kibontani rengeteg munka, így AWI-val meghegesztettettem, majd Győrben töltettem fel.
Klíma töltés, teljes tisztítás,fertőtlenítés, pollenszűrő csere 20.520.- Mondom azigen!!
Hegesztés 3.000.-
Kocsikázás ezekért ~ össz. 25.000ft. De legalább nem döglök meg benne :)