Blog
Hétfőn (2014. 07. 14.) Lacci33 cartárssal szétszedtük az autóm belsejét. Sajnos vásárláskor nem figyeltem meg elég alaposan, de később észrevettem egy lyukat a padlólemezen. Tanulva abból a hibából, amit a 146-nál elkövettünk, nem hagyott nyugodni. Kivettül a szőnyeget, elvittem az autót melóba. Kivágtam azt a részt, ahol már magától hullott ki a padló, behegesztettem. A behegesztett részt lekentem alul-felül karosszériagittel. Másnap drótkefével megtisztítottam a kocsi alját és egy a munkahelyemen használt rozsdaátalakító cuccal lefújtam. Ezzel az anyaggal bekentem belülről is a veszélyes részeket. Szerdán (2014. 07. 16.) egy komponensű poliuretán rozsdásodásgátlóval fújtam le az alját. Ezt a cuccot is hagytam száradni, dolgozni jó pár órát. Erre fújtam állítólag korrózióvédelmet nyújtó fekete alapfestéket. Másnap pedig felkentem rá 2,5 kg BODY alvázvédőt. Először fújni szerettem volna, de nem jött össze, úgyhogy jó vastagon kentem ecsettel. Nem lett egy csodálatos kinézetű, de szerintem elég tartós lesz.







Kész a két oldali küszöb lakatolása és a teljes autó fenéklemezelése.
Pluszba jött az alvázvédőzés,ami a küszöbre is került a hosszabb élettartam reményében.Az alvázvédőzés és a fényezés megdobta még a végösszeget 30ezerrel,igy a vége 180ezer Huf lett :-(
A képekből nem nagyon látszik a végeredmény,de élőben nagyon jól sikerült.No rozsda
A küszöb alatti merevítésekről és hézagkitöltésről nem készítettem képeket.





Az autóvásárlás inkább esemény, egy új Alfánál némileg fokozott lelkiállapottal. Így volt ez most is. A 156 2.0TS-t elvitte a vevő ma délután 4 órakor, este 6-kor már le is előlegeztük új Alfánkat, mely ez a GT lett. Futásteljesítménye 31789 km.

Klímacsapágy cserèje, klíma tisztítás és feltöltés.
Felvillant a soha nem várt motor lámpa! (Have engine checked)
Probléma nem volt az autóval, indult és ment is normálisan, de nagyon zavaró volt a figyelmeztetés. :(
Hibakód kiolvasása után (P0010) "Phase variator actuator" valamint (P0011) Positionong diagnosis of camshaft on exhaust!
Utána néztem a neten mi ez valójában, hol található, mi a szerepe és mennyibe is kerül. Olajnyomás érzékelő és vezérlőtengely fokoló! Meglestem, és kimértem az ellenállását ( a szervíz manuálban nem találtam nomal értéket róla ). Szívó oldali actuator ellenállása 10 ohm, kipufogó oldali viszont 0.6 Megaohm volt :(
Alkatrészt megrendeltem Ára: 36.000Ft volt, 5 perc alatt kicseréltem és kiütöttem a hibát. Persze az újnak 10 ohm-os ellenállás értéke volt. :)
400Km óta sincs semmi hiba! ;-)
A képet nem Én készítettem csak illusztráció!

Kettős tömegű lendk. és kuplung csere
Kötelező szervíz 6. Olaj, olajszűrő, levegőszűrő 198500 km.
Vezérlés csere (vezérműszíj, görgők és a vízpumpa)
Can bus vonóhoroghoz, hogy az esetleges utánfuto világitas is mukodjon.
Egr visszafalazasa. Egy ideje nem húz az autó kevés levegőt kap, legtomegmerocsere...még kérdés.
Föckössel plusz okosítása LYBiának!
A sárvédő és a bal ajtó javítása amit meghúztak.
Első hátsó embléma elkopott ezért csere, de vignette-re



Vettem előre 2 Pirelli Pzero Rosso-t mert már a conti elfáradt!
A jobb elejében az axiálcsukló és a gömbfej kicsit összerozsdáltak úgyhogy csere vacsi újra mindkettő....
MOL EVO NEO
64,460 L
előző tankolástól futott km: 790 km
átlagfogyasztás: 8,15 l/100 km
költség: 29 790 Ft
pontjóváírás: 0 (1 090 pont)
kedvezményes költség: 29 790 Ft
2
534
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki