Blog

>> SzervizTasy // Alfa 147 JTD 16V // 2010-11-11

Cseréltem olajat és olaj szűrőt meg levegő szűrőt és gázolaj szűrőt is , pollen szűrő .

127000 km

 
>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2011-02-20

További faragás eredménye (0219) látható az alábbi képeken. Az alsó "légbeömlő" magassága csökkent, eltűnt a rendszám helye.. és egyéb átalakítások után így néz ki most. Lassan de biztosan haladunk a tökéletesség felé:) A képek lehet, hogy nem adják vissza, de elég sok változáson ment át az első variációhoz képest. És még van mit..

>> SzervizKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2011-02-19

Most pedig (0219) elég volt neki 9 nap a boldogsághoz és újra összetört benne az izzó. Viszont.. rájöttem miért, a felforrósodott izzó hozzáér belülről a hideg lámpabúrához és szétrobban. Próbáltam orvosolni a hibát, majd kiderül most meddig bírja. Mindenesetre beletettem a nem rég vásárolt tartalék izzót és vettem még 2db-ot. Már rutinos voltam a pultnál. :) Nem lehet tudni mikor kell legközelebb:\

>> AutóápolásÁdi_3900 // Alfa 155 2.0 TS 8v // 2011-02-19

Nem terveztem, de ahogy az üzletben megláttam, rájöttem, itt lenne az ideje újra cserélni az első szőnyegeket. Aztán utána néztem itt, és kiderült, majdnem 3 éves vettem az előzőeket. Persze a hátsóknak még mindig kutya bajuk; viszont most akkor azokat is cserélem. Tudni kell megújulni. :)

>> EseményFairlane // Alfa 155 1.8 TS, 8V // 2010-05-29

Sajnos alfacitybe menet félúton szétugrott a váltórudazatom...
Sikerült visszarakni, SD aktív verbális segítsége ellenére is :))
Kikopott az egyik kis gömbcsukló / Faudi-fej; egy drót segítségével ideiglenesen fixáltam...

Egyébként az erőd jó volt, miután elszállt a lila köd :)

>> SzervizFairlane // Alfa 155 1.8 TS, 8V // 2011-02-19

Pár napja lenn a váltó... rávettem magam egy kis pucoválásra is....

Leugrott a csapágy a középső féltengelyről is.

Bónuszkép kuplungékról...

>> SzervizFairlane // Alfa 155 1.8 TS, 8V // 2011-02-12

Hát az van, hogy meguntam, hogy kotyog a váltórudazat, meg a kuplung is lassan megunta a pályafutását.... --> nosza szét kell szedni...

A váltórudazatot kellemetlenül szopás kibontani :) többek közt kipuff és az feletti takarólemez levétel...
Szerencsére rozsdával továbbra sem találkoztam.

Kipuff egy helyen kifúj, az is hegesztendő...

>> SzervizWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2011-02-19

Hiába nyomkodtam, nem klattyant...két hétig így kulccsal nyitottam, zártam az autót, de hamar kiderült, hogy ez nem passzol a mindíg máshol járó gondolataimhoz. Ugyanis rendszeresen bennehagytam a kulcsot az ajtóban, aztán persze kerestem, hogy hova tettem.
Úgyhogy nekiláttam, hogy kiderítsem a működésképtelenség okát. Mikor szétpattintottam, örömmel láttam, hogy a hiba önmagáért beszél, nem kell keresgélni. Egyszerűen leesett a nyomógomb az áramköri lapról.
Nem is vacakoltam, visszaforrasztottam. Alkohollal jól átpucoltam az egészet, beleértve a nyomógomb gumiburkolatát. Sőt, főleg azt, mert valami rettenetes ragacsos kosz jött belőle. Úgy nézett ki, mintha az a fekete nyúlós koszkeverék ette volna meg a forrasztást. Úgyhogy szépen kitisztítottam, majd mivel az egész gumit is ragacsosnak találtam még szappanos vízzel is átmostam. Ezután már nem ragadt. Összeraktam...ééééés...semmi. Kezdtem aggódni egy kicsit.
Aztán bevillant, hogy ez tuti, hogy szivatás, most röhög rajtam a verda :-) Elmentem, vettem két CR2016-os elemet, és beletettem. Láss csodát, működik!

>> AutóápolásSanyi // Alfa 156 1,6 TwinSpark Progression // 2011-02-19

Eléggé bekoszolódott a kis szépség, úgyhogy délután meló után elvittem lemosni. Csak úgy csillog most a kis ribi. :)

Képek mosás előtt és utána.

 

Szerencsésen sikerült beletolatnom egy fostalicskába, a nagy tudású női sofőrnek hála..