Blog
Már jó ideje megvan a kis büszkeségem és megy a tervezgetés, mit és miként kellene rajta alakítani, csinosítani.
Pár apróság már megvalósult, főként az utastérben, mint az alcantara GT ülések ami nagyon bejött, fantasztikus tartása révén. Versenyautós az érzet, igaz ez hosszútávon a kényelem rovására ment de megérte.
Próbálkozom összehozni kívűlről a GTA dizájnt ami az ára révén nem egy egyszerű vállalkozás. A duplex kipuffról, a futóműről és a felniprojektről nem is beszélve.
A tricolor stradale fényezésről / gyöngyházfehér, fekete, piros/ egyenlőre lemondtam de nem örökre.
Az idő is nagy ellenség, három melóhely, köztük egy kis alfás műhely vezetgetése.
De azért egyszer elkészűl.
Véglegesedni látszik a forma (0228), ezután most már 'csak' üvegszálba kell öltöztetni. Hétvégére készen lesz már valamennyire, akkor kerülnek fel újabb képek. Ja, és nem a szokásos csirkeháló lesz benne.. :):P




Ez az utolsó bejegyzés, ma fájó szívvel eladtam az autót, szolgált 6 évet és 3 napot...
Ma este leadtuk a verdát Halásztelken a LARGE AUTO-ban, Gyuri zárás után még várt ránk 1 órát, mire odaértünk.
Ma munka után kénytelen voltam egy kisebb bevásárló körutat tenni, gondoltam felszerelkezem, és ma este végre beépítem az új fejegységet. Első hiba. ( Nem kellett volna semmi, bár a zseblámpa már régóta jól jött volna a kocsiba...) Hazaértem, nagy nehezen kioperáltam a rádiót, és nekiálltam faragni azt a műanyag darabot, amit a Paradox autóhifis srác magyarázott, hogy azért nem megy be a helyre keretestül a cucc. Második és harmadik hiba. (Nem kellett volna elhinnem, és faragni se kellett volna, mert anélkül is bement, bár így könnyebben. A félreértések elkerülése végett, mindössze kb. 1 mm vastagon faragtam le a műanyagból, a képen látható lyuk/szünet gyári képződmény volt.) Ezután akárhogy erőlködtem, nem tudtam egy síkba hozni a pohártartó keretével, aztán rá kellett jönnöm, hogy ezt nem is lehet, így van kitalálva, szándékosan van egy plusz pereme... Ha jól számolom egy órán belül a negyedik.
Egy szó mint száz, sokat tanultam ebből a rádiócseréből. Ne kapkodjak, gondolkozzak, tervezzek, és ellenőrizzek, mielőtt nekiállok. Munka közben szokott menni, jó lenne átmenteni ezt a formát egyéb dolgokra is...
Képek alant, smile-kat és megjegyzéseket írhattok a falamra, most megérdemlem a savazást... :P
Költségeim:
Tesco gazdaságoz mini kézifűrész: 639 Ft
Kicsi elemlámpa: 399 Ft (+elem: 399Ft)
Naivitás és hülyeség: megfizethetetlen...





Sport kipufogó rendszert kapott Alfi, már zavart, hogy a kilógó, rozsdás gyári dobot kell néznem.
Így már sokkal jobban tetszik és a hangja is olyan kis morcos :)
By: Dinamit-Dob: 10000
Felrakás: 3000
Pénteken megadta magát a vas valamiért nem akart elindulni, pedig elötte való nap még semmi baja nem volt. Pár dolgot megnéztem, de minden működött, elkezdtem gyanakodni az izzítógyertyákra, de még ha valamelyik rossz is lenne be kéne indulnia. Majd vasárnap reggel kiszedtem az aksit és felraktam töltőre mert már elég gyenge volt a sok probálgatástól, majd próba képpen bettem egy másikat és egy pöccre elindult utánna visszaraktam a régit és azzal is. Lehet hogy az indításgátló tréfált meg bár az ICS nem kért kódot csak az akku csere után. Lényeg, hogy most már működik.
Szombaton (2011. 02. 26) Lacci33 cartárstól átvettem az Olaszországból érkezett tricolort. Mivel van elég matrica a hátulján, gondoltam miért ne?!



Pénteken (2011. 02. 25) meghoztam az utolsó alkatrészeket is, egy biztosítéktartót, 80A-es ANL biztosítékkal, két gyűrűt az akkumulátor saruhoz való felfogatáshoz.Aznap este ki is próbáltuk, viszont a kábel nem akart a helyén maradni, így szombatra maradt a végleges rögzítés, amit meg is csináltunk. Az erősítő alá került 2 32 cm hosszú kék LED-sor, aminek a vezérlője tud hang alapján is villogni, így ezt az opciót választottam a látványosság érdekében, meg nekem így jobban is tetszik! Az erősítő konzolát 4 helyen fogattam oda, hogy tempós közlekedés közben ne akarjon nagyon elszaladni a csomagtartóból, + a 7 kg-s erősítő nagyon rávette a konzolt, hogy "bukjon hanyatt" :) Sötétben nagyon mosolykeltő látványa van!
tervek a jövőre: egy front erősítő ( u-Dimension JR 2.370), egy első szett (u-Dimension Element comp 6 vagy Focal A1), tápkondenzátor, ajtók rezgéscsillapítása
képek:


