Blog

>> Szervizpettinke // Alfa Montreal 2.6 V8 // 2011-03-18

megjavult dolgok az utóbbi hetekben:
- egyedileg legyártásra került a befecskendezőt vezérlő termoelem, sikerült feltölteni, működésre bírni és be is építeni. a stabil alapjárat problémája ezzel teljesen nem oldódott meg, de legalább már nem köpi tele a gyertyákat a motor :-)
- bekerültek a hátsó ajtó teleszkópjai, ráadásul a magyar ipar támogatásával, mert Egerből sikerült méretre pontosan utángyártott, és az eredeti helyébe jól illő darabokat rendelni
- némi pátyolgatás hatására megjavult a feszültségszabályzó relé, viszont cserébe kiderült, a generátort fel kell újítani, mert ő a másik felelős a nem kielégítő töltésért
- csodaszép eredeti, krómozott Campagnolo kerékanyákat sikerült beszerezni! (fotó copyright: Alfarium)
hát így haladunk... nemsokára kell mégegy próbautat tartani, mert a hűtővíz csepegését ki kell deríteni, mennyire súlyos, és honnan is jön.

 
>> Tuning és extraSzabeee // Alfa 156 2.0 Twin Spark Blackline // 2011-03-17

Le lett fújva feketére az első lökhárítón lévő díszcsík és a pajzs, az elemeket előtte szürke alapozóval, szórógittel fújtuk le, úgy kapott 2 réteg fekete festéket és 2 réteg lakkot ..... folyt. köv.

lesz még jobb is!

 
>> Tuning és extraSzabeee // Alfa 156 2.0 Twin Spark Blackline // 2011-03-17

Megvettem már régebben, csak nem dobtam még fel:
Hifonics HFI-CAP1000D 1F-os tápkondenzátor

 

Kicseréltem a szelepet. A régi vákuumcsövet áttettem az új szelepre. Az is sípol... :) de csak, ha rajta van a cső. Gondolom csak felerősíti a rezgést, amit bizonyos nyomásnál a membrán produkál. No, hát most már ezt is tudom :)

>> EseményDiny // Alfa 156 1.9 JTD Executive // 2011-03-17

Ma este Lia átlépte a 150000 km-t. A pillangó úti metrómegálló mellett.

Itt-ott már hallom az öregedés jeleit (mintha meglazult volna egy csavar a műszerfalban:)), de Lia nagyon jól érzi magát.

Sőt, annyira jól, hogy nemrég azt vettem észre, hogy a benzinmutató háttérvilágítása ismét működik :)) valami nagyon nem stimmelt, és akkor láttam, hogy láttam:)

a semmiből feltámadt, ami azért jó dolog, mert azt cserélni nem kis munka lett volna.

boldok 150K-t, Lia:)

>> SzervizÁdi_3900 // Alfa 155 2.0 TS 8v // 2011-03-17

Mióta nálam a kocsi, lassan 100 ezer km óta, még nem cseréltük a féltengelyeket. Eléggé kopogtak már, úgyhogy kértem egy időpontot a műhelyben. Ahogy szétszedték, kiderült, csuklókat is cserélni kell. És ha már ott volt, még kértem nézzék át a kéziféket is; kicserélték az egész kötelet, fék rendben.
Sajnálatos mellékterméke a napnak, hogy az ABS kijelző elkezdett felvillanni. Valami vagy kilazult ott szerelés közben, netán meg is sérült az egyik jeladó, bár ez nem valószínű, mert akkor sosem működne, meg azt elvileg nem is bántották. Majd egyszer visszakanyarodom vele, megnézik. Amúgy sem vagyok ABS függő, csak zavar a piros fény a műszerfalon...

>> SzervizÉkszij // Alfa Alfasud Sprint 1.5 Boxer // 2011-03-21

El se hiszem de ma kész lett a kasztni kb. 2 év alatt ...Elkezdtem előkészíteni festésre , a színnel még bajban vagyok de hát van még idő .

 
>> SzervizHardy // Alfa 156 1.6 16V // 2011-03-17

Megint 10000 Km. Megint olajcsere, meg a többi ami hozzá tartozik. Mivel nem volt időm, így beküldtem a Szaki Olajcsere szervizbe. 3000 Ft volt a csere mert én vittem a Seléniát. Ilyen sajnos nincsen nekik. Próbáltak rábeszélni AGIP olajra, így megúsztam volna kompletten 10000 Ft-ból. Nem tudom lehet egyszer megpróbálom, de egyenlőre ragaszkodom a Seléniához. 214000 Km van benne, és 2 dl-t kellett beletölteni a csereperiódus alatt. Igazából nem kellett volna de nekem mindig maxon áll az olajszintem.
Meg lemosattam, mert sokan nem ismerték meg. Azt mondták ez nem az enyém mert az nem lehet ennyire koszos....

 

Két éve volt kb. cserélve, ráfért.

Már régóta elegem van a gyári, kompakt ablaktörlőkből. Gumit ugyan lehet benne cserélni, de a szerkezet attól még nem javul meg :) így "hagyományos" karokat tettem fel, amibe cserélhető a fej.