Blog

>> Tuning és extraSKrisz // Alfa Spider / GTV V6 TB Rosso // 2011-02-17

Nakérem, 2 hét egyáltalán nem hosszú várakozás után, a mester elkészült a bőrfestéssel. Itt is thx BeeGee-nek a segítségért és a mester ajánlásá-ért. Hétvégén beépítésre kerülnek az elemek, majd arról is jön, a képes beszámoló :)

>> Tuning és extraG-Burt // Alfa 145 1.6 boxer "PIRI" // 2011-02-16

Mivel elég gyér volt a hangrendszer az autóban, ezért egy kis fejlesztésbe fogtam, noha még nem is nagy. Bekerült egy kis zene az autóba, ami kimerül egy erősítő+láda kombóban. A választásom egy Crunch blackmaxx négycsatis erősítőre és egy MNC nyomóra esett, mivel az volt éppen occóért. A fejegység az maradt a jó öreg Pioneer, kicsit ütött, kicsit kopott, de legalább van:) Az első szettek is egyelőre maradnak a kétutas hangszórók, de nemsokára úgyis lesz másik helyettük:)
Kis fejtörést a kábelezés okozott, mivel szörnyen lusta kedvemben voltam ma. A testelést megoldottam biztiöv csavarral, de a pozitív kábelt nem volt kedvem a tűzfalon átvezetni, ezért a biztitábla bekötéséről vettem le. Szerencse, h csavarozva van:)
Végeredményben a vicc az egészben, hogy MNChez képest egészen szépen szól a láda, de még hátra van a végleges beállítás, pedig már ígyis nagyot szól (még a kapu is rezeg:)

>> SzervizJan van Hofe // Alfa GT Distinctive // 2011-02-16

Km állás : 92246
Az autó a mai napon csont nélkül átment a vizsgán ami nem kis örömöt okozott :D

>> SzervizLiquid // Alfa 156 2.0TS // 2011-02-15

2006 szeptemberében Conti SportContact 2 gumkkal vettem a gépet, szinte teljesen újak voltak. 4 és fél szezont alatt a belső felületük kopásjelzőig kopott, közben volt futómű állítás, valszeg ez volt a fő ok. Idén nyárra újak kellenek. Sokat agyaltam mi legyen a következő, hiszen a Contival maximálisan elégedett voltam, de tetszik a Falken ZE912, a Pirelli P7, a Nokian és még sokan mások. A végére a Conti SportContact2 és a Nokian H vagy V maradt a pakliban, ezek közül a Nokian -t tudtam sokkal olcsóbban megvenni, ezért amellett döntöttem. Rejtett szeleppel szerelve 20.375 Ft. volt darabja (205/55R16). Várom a jóidőt, hogy kipróbálhassam :)

>> Szervizvegas155 // Alfa 155 1.7 TwinSpark // 2011-02-15

Ma sor került elől a két lengővilla cseréjére illetve mindkét kormányösszekötő gömbcsukló cserélve lett és a balos stabilizátorkar! Viszont haza úton éreztem hogy mintha kissé úszkálna az autó az úton ezért mikor hazaértem megnéztem mindkét első kereket és sajnos a balos 1-2mm kotyogást produkál, tehát reggel irány vissza a szerelőhöz, hogy megnézze mit nem húzott meg rendesen vagy mit nem vett észre! SZOMORÚ VAGYOK!!!!!!!!

Na megjártam a szerelőt és a kerékcsapágyon kellett húzni egy kicsit illetve nagy volt az összetartás! Most már megnyugodtam :-D

 
>> SzervizMIFI // Alfa 146 2.0 Ti // 2011-02-15

Km óra szerint 186000 van benne éppen itt volt az ideje megkuplungozni egy kicsit.
A végeredmény csodás:) Ha már olaj le akkor Tutela zc 75 ment bele újra.

 
>> Tuning és extraBelga // Alfa Alfetta GT / GTV / GTV6 Grand Prix 3.0V6 // 2011-02-04

Nos, ismét megvalósult egy elképzelés. Tudom, hogy a gép GrandPrix kivitel és mint olyan a fényezést Giuseppe junior kapta meg anno, mondván hagy gyakoroljon a gyerek. Nem is vitték túlzásba, minden egyszinű lett, tetőtól talpig. Én viszont jobban szeretem, ha van egy kis kontraszt az autón, igy mivel 3 hétig otthon tartózkodtam MO-n, becsengettem Krisz33-hez néhány műanyag elemmel. A végeredmény tökéletes lett: matt fekete festék, selyem fényű lakk. Kösz Krisz. :)

 
>> Tuning és extraBelga // Alfa Alfetta GT / GTV / GTV6 Grand Prix 3.0V6 // 2011-02-11

Torjay Lacinak (127_sud) hála megérkezett az utolsó puzzle darab is a fékrendszer felújitásához. Sál, sapka, kesztyű és hétvégén irány a zúzmarás garázs. :)

 
>> Tuning és extraBelga // Alfa Alfetta GT / GTV / GTV6 Grand Prix 3.0V6 // 2011-02-11

Türelem fusi munkát terem. :) November vége óta nem sok minden történt, mindössze annyi, hogy Karácsony magasságában kértem árajánlatot a fékmódositás alkatrészeinek legyártásához, de a cég válaszra se méltatott. Pedig a cégvezető a telefonban még emlékezett is rá, hogy egy másik AA-s kartársnak már végeztek hasonló munkát. Ezek után Január közepén jutottam el egy családi ismerős esztergályoshoz, aki végülis anyagáron legyártotta azt a néhány távtartót és fékkonzolt. Hogy tökéletes munkát adjon ki a kezéból, az aluminiumokat egy fél üveg házipálinka fejében le is eloxáltatta. Az eredmény nem lett rossz, bár - talán a pálinka hatására - néhány furatot elfútak. Nem gond, csak esztétikai hiba, mert egyik tárcsa sem teherviselő elem.

 

Végre sikerült tuladnom a 17-es dotz-okon, helyettük be is szereztem az uj garnitúrát, már csak fel kell szerelni rá a gumikat, amik viszont megmaradtak :-) a felnik 17-esek et35 és 5x98,remélem nem lesz velük gond egyépként sérülés mentesek,továbbá szükségem volt uj szoritora a féltengely külsö porvédőjéhez mivel azt vettem észre h az egész sárhányo csupa vazelin, megnéztem s lám nem volt rajta a szorito amit 1 éve a márka szervizben raktak fel...erről enyit..de megoldottam,csavaros került rá és azota is a helyén van,persze vazelint kellet bele tennem, mert majdnem mindet kikenyte :)továbbá sikerült beszereznem uj féknyereg tartokat, mivel amiota meg az auto azota hiányoztak rola, mostmár ezis rendben van..