Blog
Mint tudjátok, régóta feszegettem a témát.... meg akarok szabadulni az autótól.... ez ma, azaz 2011. február 9-én be is következett. Szép idő volt ez a Fekete Démonnal, megismerkedésünk elején megfertőzött az általatok már jól ismert Alfa-vírussal. Nagyon szépen indult a dolog az autó és köztem, amikor megpillantottam a kereskedésben, csak az a mondat járt a fejemben, hogy Kell nekem! Akarom! nem csoda, hisz gyönyörű... nero, külső sérülés nélkül, ültetett futómű elöl-hátul tárcsafék gyönyörű felnik, mindenki szerette a sötét ablakait és a dögös vonalvezetését. bármely más típus mellé álltunk, büszkén pillantottuk rá, mert tudtuk, hogy ez más..... ez nem csak egy autó, hanem társ az utakon.
vége, a következő autóm majd kiderül, hogy mi lesz........ to be continued
2006.02.08.-án vettem át az új autót Pécsen. Azóta sajnos 5 év telt el és már 5 évesek vagyunk. :) Ez idő megünneplése végett, kapunk egy kis ajándékot, aminek nagyon fogunk örülni. :) Képek majd lesznek! :)
négy helyen beázott az autó/pl:biztitábla/érdekes dolgokat csinált!biztitábla csere lett.ABS:enyhe fékezésnél is folyamatosan rugdosott!/jeladó,csapágy,kerékagy/csere lett!ERHARDNAK köszi öket!Elsö lámpák:depok-ki,hellák be!Tzolinak is köszi az alkatrészt!/magasságállitó/továbbá:fékbetét,antenna,féktárcsa,kézifékbovden,ékszij,hátsoszárny,Gt nek meg köszi a matricákat!nemsokára fentlesznek!Nagy körvonalakban amit lealkudtam a vételárból,azt rá is költöttem!mára minden müködik,és szuper!
menetközben morgó hangot adott a motortér felöl,egyre nehezebben lehetett kormányozni!még jo hogy csak ötvenes temponál történt.megálltam,alánéztem.....szép nagy olajtócsa volt./csere lett a vége/meg persze szervoolaj.
Megvettem az idei autopalyamatricakat a magyar ill. osztrak palyara.
Miertis ne teremszetesen a magyar nagysagrandekkel dragabb..hihetetlen....

Kicsit már untam, hogy elindulok és zörög a sport dízel, piros lámpánál kilövés is szégyen volt már zörög a motorban valami :( Na mai napon megkerestem a hiba okát levetem a motorról a műanyag borítást ezt tudtommal 3 csavar fogta és le is jött, nézegetem nézegetem mire rá jövök itt 4. rögzítésnek is kéne lenni hogy ne zörögjön :(
Meg is van a motorra erősítve van egy kis van egy kis lemez na ezt valaki nem tette rendesen vissza és ez zörgött nekem :( ezt vissza kell nyomni és jééé összerakom nem zörög király! De ha már levettem a ezt a gyönyörű búrkolatot le is mostam és le ápoltam! :) Motor mosás már nem ártana!






Már épp ideje volt lecserélni full fekete volt! :D Amin röhögtem Alfa 156 Fiat brava bravo Marea ezekbe jó még pfff király :)
-Először is kell hozzá egy 10 es kulcs, és egy 5.5 kulcs!
-Leveszed a kárpitot, 2 10 es anya az egész!
-Utána ahogy a képen is látod 3 5.5 csavar tartja a szűrőt!
-Ne lepődj meg amikor nem akar kijönni mert be van kicsit gyűrve oda!
-Berakod az új szűrőt és ugyan ez vissza (csavarok) készen is vagy!






Ma ki lettek cserélve a gyújtógyertyák, pontosan 101270km-t mentek. Nem volt érezhető semmilyen probléma az autóval, de ha 100000-nél cserélni kell akkor cseréli az ember. Természetesen gyári (NGK) lett bele téve amit már rágen megvettem nagyon-nagyon kedvezményesen. Talán a fogyasztáson látszik majd valami de eddig se volt panaszom.



Gépecském 196 000-edik km-énél eljött a vezérlés csere ideje! (friss volt még az autó, az előző tulaj szerint cserélve volt a vezérlés, mire mutatott egy generátor szíjat) Hál istennek az előző, autós munkahelyemnek hála, nem volt fájdalmas annyira. Lemförder szíjakat kapott a drága és Febi görgőket.