Blog

>> EseménySzabeee // Alfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2011-01-27

nos a generál után tesztüzemben és bejáratáson a kicsike....... a tapasztalatok azt mutatják, hogy szépen megy, viszont ha hideg a motor, olajszaga van, ha 2000 ford/perc felé pörgeti az ember, ez számomra nem probléma, mert én tudom hidegen nyugisan hajtani, viszont apám hidegen vígan 3500-as fordulattal gyilkolja... le lesz tiltva :)

 
>> SzervizFRob // Alfa 166 2.4 JTD // 2011-01-27

Tegnap végre meglett a felső kuplung munkahenger... és persze a cseréje is..

 
>> SzervizLongman // Alfa 155 GTA :)) // 2011-01-25

Ha már én mostanában kevesebbet foglalkozom a géppel, azért "ő" úgy tűnik folyamatosan résen van. A beépített szervízesedékesség jelző újra működésbe lépett. :)
A kipufogóval kapcsolatban azt monda elég, ne tovább! Így úgy döntött hogy inkább végre szét esik!
Így is lett, Vasárnap este 2 utcával a lakhelyemtől a katalizátor mögötti összetételnél leszakadt a cső. Megálltam az utcában és otthagytam a kocsit.
Másnap szóltam Vittorio pajátsnak hogy levinném a műhelybe a kocsit, és riasztani kéne a kipufogós ismerősünket, azaz "Csöves Imit".
Kedden be is indult a munka.
"Csöves Imiről" tudni kell hogy saválló dolgokat hegeszt AWI-val, meglehetősen magas színvonalon. Gyakorlatilag bármit elkészít, csöveket, kipufogó dobokat, végeket, mindent. Természetesen nem ez a fő profilja, ez csak kiegészítés.
A terv az volt már régen, hogy újra kell tervezni a leömlők és a katlizátor közti csöveket, mert túl alacsonyan futottak, pótolni kell a hiányzó felfüggesztéseket, be kell építeni egy kzépső dobot mert inkább szerényebb hangot szeretnék, és akkor már egy új hátsó dob is illő lenne.
Nos ebből az első rész a bonyolult, ugyanis nagyon passzentos a hely, sokat kell számolgatni, méricskélni hogy kiadja. De a mesternek ez nem akadály.
Miután leszereltem a renszert, döbbenetes látvány fogadott, sokkal több helyen küszködött hiányosságokkal az egész mint gondoltam. Lukak mindenütt, gányolt varratok, kilapult cső, rozsda és sorolhatnám, de beszéljenek a képek helyettem.
Miután mára végztek én még maradtam és leküszködtem az összes tartó konzolt beleértve az üzemanyag szűrőjét is hogy elvihessem galvanizátatni őket.
Folyt. köv

már egy honapja nem használtam bykfickét és végre rászántam magam és levettema hengerfejet rola mivel körbe már nagyon fojt az olaj és már nem akartam halogatni tovább.az uj tömitést és a kipufogo sortömitést ma megvettem és lepucoltam a blokkot és a hengerfejet és ugy mnéz ki holnap feltesszük rá.....

 
>> SzervizLongman // Alfa 155 GTA :)) // 2011-01-26

Megvettem az autóhoz az üzemanyagszűrőt és a kuplung munkahengert, az előbbit egyúttal be is építettem.
Tehát 1,5 - mivel a munkahenger csak később építem be - dolog teljesült a listámból.

>> SzervizHori // Alfa 147 1.6 TS // 2011-01-26

2010 Őszén vezérműszíj, vizipisztoly, vezető, feszítő csere.

 
>> SzervizHori // Alfa 147 1.6 TS // 2011-01-26

2010. nyarán két első lengőkar csere alsó, felső+csonkállvány.

 
>> Tuning és extraHori // Alfa 147 1.6 TS // 2011-01-26

Jó lett!

 
>> SzervizHori // Alfa 147 2.0 TS // 2011-01-26

Olajszűrő FIAMM,
Légszűrő FIAMM,
Olaj 5L Castrol 10W40.
Vásárlás utáni első szervíz.