Blog
Akik ismernek tudják, hogy (finoman szólva) nem szeretem a xenont. E mellett még nem is gyári volt, azaz se mosó, se automata magasságállító >> rendőr és vizsga kétesélyes. Summa summarum kiszedtem és kapott rendes H1-es izzókat. Már csak a fényszórók hátsó fedelein fúrt lyukakat kell valahogy beragasztani. Remélem utána a párásodás is meg fog szűnni..
Közben Hunor kartársnak köszönhetően pár újdonsággal szépült a beltér: új váltógomb és váltószoknya; új tetővilágítás panel, ami már működik és van hozzá központi zár távirányító is, úgyhogy mostantól gombnyomásra nyílik az autó. :)
Sikerült beszerezni egy krómkarikás óracsoportot, igaz nem működött tökéletesen, így kellett egy kicsit variálni az órákkal... szerencsére nem egy komoly művelet szétkapni, végeredményben maradtak a régi órák + az új krómkarikás plexije.
Megtörtént még az olajcsere is, most Elf 10W-40-es olajra esett a választás.
Óraállás: 190556km



Lolán valamiért nem volt "F" embléma a felirat felett oldalt. Vagy lelopták vagy a gyárban felejtették el feltenni. Lényeg, hogy most pótoltam.
Mivel a saját munkámban mindig sokkal könnyebben észreveszem a hibát, mint máséban, precízen felméreteztem az embléma helyét. Celluxszal :)
Kicsit feljebb tettem, mint a gyári elhelyezése, mert nekem az szemre "ragad" a felirathoz. A felirat tetejétől számítva 5 mm helyett kb 8-9 mm lett a távolság.





Régóta zavart már hogy a vezetőoldali lámpám alatti krómcsíkból hiányzott egy kicsi darab.Szerencsére Grande Bandinak volt elfekvőbe, ezenkívül rendeltem még tőle 4db hangszóró karikát is, mert a multkor mikor zsíroztam az ablakemelő szerkezetet egyet eltörtem:(A bal hátsó ajtón levő hangszórónál meg nem is volt..Úgyhogy ezen is túl vagyunk..
Beállítottuk az adagolót,az alapjáratot,belőttük az előtöltés szabályzót. Valamint kitakarítottam az autót...:)
2010.12.21-én mentünk érte,előtte lefoglalóztuk.Felszerelkeztünk a megfelelő szerszámokkal,egy felújított hengerfejjel és egy hengerfejtömítéssel.Az eladó háza előtt a nyílt utcán szereltük össze,az első próbaindítás során be is pöccent:) Aztán nagyjából behangoltuk és irány haza Paksról-nógrád megyébe...200km:)
Ui: Köszönöm Apu!:) (hála istennek igen jó autószerelő):)
Költségek: felújított hengerfej: 30EFt--Hengerfej tömítés 6500FT
Szépültünk! Kirepült a régi, gagyi szőnyeg, és kaptunk egy Alfához méltó, szép új autószőnyeget. Méretpontos, Alfa-hímzéssel. A cégtől 20% kedvezményt kaptam az Amore-ra hivatkozva! :)


Újra tiszteletünket tettük Zé cartársnál. Utolért minket is a küszöb hátső részének rohadása. Menetközben kiderült, hogy az alváz is viseltes kicsit...képek mellékelve :(((
Még a gyári alvázvédő volt a vason, eddig bírta (RIP). Zoli pótolta a hiányzó lemez darabokat (originali ricambi - 33-as tetőlemezből!!) majd alvázvédő és küszöbfényezés. Le a kalappal, semmi sem látszódott a küszöbön a javításból+első ajtóhatárolók cseréje. Thx Zé!

