Blog
Végre nagy nehézségek árán sikerült beszereznem a kinézett fejegységet, egy Clarion CZ200EG-t. Kábelen vezetett USB csati, zöld háttérvilágítás, megfizethető kategória, tűrhető hang. Kicsit minőségérzetben többet vártam. Alapvetően szép kivitelű, viszont kellemetlen a gombok nyomáspontja. Lehet egy fejegységnél nem ez a fő szempont? No lényeg, hogy színben illik a beltérhez. A zöld árnyalat kicsit eltér a többi zöldtől a beltérben, de legalább zöld. És működik, és fogja az összes rádió állomást. Vagy ezek sem fő szempontok? A gyári rendszerből egész jó hangot hoz ki, persze a mélyek teljes mellőzésével...de ez már a hangszórók hibája. Hozzáteszem a Bass-G mélykiemelés egész használható, nem az a zörgő vagy elkent puffogás az eredmény. A gyári hangszórókból kihozza a maximumat, a közepek és magasak szépek, pontosak, tiszták. Egyelőre ennyi nekem elég is zenei téren, egy autóba ennyi kell.




ráerült az uj hengerfejtömités és most tesztelés alatt vaan bykficke....hétvégén még ráhuzunk a csavarokra.....jofélee német tömtést kapott : )
2011.02.02-án az autóban kettős tömegű lendkereket és kuplungot kellett cserélni. Nem örültem neki, de ez van.
Kicsit méricskéltem és az eredményeket összevetettem a korábbiakkal. Az eredmények másodpercben:
-tól, -ig..........156SW........159
0-100...............9,7.............9,5
0-130.............17,1...........16,1
IV 60-100.........6,1.............6,3
V 80-120..........8,4.............8,8
VI 80-120.......11,3...........11,5
VI 80-140.......17,2
III 60-100.............................4,6
0-140................................17,8
==>> Gyakorlatilag ugyan úgy megy a két Vas!
A mérési módszer nagyon egyszerű.
Mindkét Vas km óráját összevetettem GPS-el és úgy találtam, hogy mindkettő kb. egyformán mutat többet, de csak pár km-el. Innentől egyszerűen felvettem videóra az "eseményt" és később, itthon, a videón mértem.
Az eredmény még ha metrológiai szempontból nem is pontos, de összevethető.
Még február elején belénk kanyarodott egy renault-os. Igaz nehéz lett volna észrevennie, mert tiszta hó volt a szélvédője.
A fickó már akkor sem volt szimpi, mert hát mit vagyok én oda egy ekkora karcolásért. A betétlapot is nehezen akarta kitölteni, mert majd egy alapos polírozás eltünteti, meg különben is az ő fekete műanyag lököse kenődött rá. Addig-addig mondogadtam, hogy egy polírt se vagyok hajlandó fizetni más hibájából, míg kitöltötte.
Többszöri mosás után lejött a feket műanyag, de a helyén elég mély karcok lettek láthatóak! Akkor már tudtam, hogy szegényen már csak a fényezés segít.
Telefon a biztosítonak. Még aznap jött a kárszakértő, és adott egy beutalót fényezésre.
A fényezést a siófoki Alfa szalonra biztuk. Türhető végeredménnyel!
A mai nap lett kész.
Vájt füleim nehezen viselik a nyüszögő hangot, olyan mintha sírna az autó.
Megállapításom szerint a vezető vagyis bal oldalon elől szól a lengőkar.
Ezt a feltevésemet a szerelő is alátámasztotta:
Igérete szerint 2000 Ft/ szilent filléres dolog. Könyen és olcsón kicseréli.
Ekkor már mondogadtam neki, hogy nem-e lenne ésszerűbb a komplett kart kicseréln? Ő még mindig kötötte az ebet a karóhoz, mert a kormányösszekötő az tökéletes és birka az aki az ilyet kicseréli komplett.
Tehát kicserélte a két alsó legőkarban a külsőket.
A végösszegen nem kicsit lepődtem meg!
Szerintem meg az a birka aki ezt kifizette!!
Újra eltelt 2 év (öregszünk).
Hála az égnek a házassági évfordulónk is szeptember 1.-re esik, úgyhogy nehéz elfelejteni.
Az új jogszabályok miatt változtak a környezetvédelmi osztály besorolások. Az eddigi 2-esből átsoroltak 6-osba(euro3), vagyis vissza a forgalmi szerintibe.
Köszönet a Magyar Autóklub-nak akik két éve a Z.K-ba 2-est írtak, mert hát csak úgy címszóval!
A következők lettek cserélve:
-Olaj Selenia for A.R 10w-40
-Szervóolaj Tutele GI/A
-Olajszűrő
-Légszűrő
-Gyertya Ngk Platina 100.000 km
-Kézifékkötél
-Hátsó fékbetét
-Hátsó keresztlengökar első-hátsó
nem tetszett a középkonzol fa mintája, Kalizsolitól beszereztem egy titánt, és Poló blogja alapján beszereltem 30 perc alatt. szép lett.
még egy bőr kormány kell, meg egy szép váltógomb, az utóbbi már érkezik mreni bontott 147-eséből.




1
705
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Stelvio
- Giulia
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Off-os verdák, tapaszta...
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV