Blog
72 e km-nél cserélték az LMM-et. Lassan gyengülő menetteljesítmény és két hibajelzést produkáló 1-1 mp-es megtorpanást követően találta a szerviz csereérettnek az LMM-et. Egy másik autót kaptam vissza. Nőtt a dinamikája és a rugalmassága, mely leginkább 1-es és 2-es fokozatban hiányzott. S a sokat emlegetett morgós V5 hang is meglett végre. :)
Állítólag szinte minden 147-esben előre el van készítve,hogy csak megvesszed a kart aztán stekker összedug és máris müxik,de sajna nálam nem ez a helyzet.Sikerült beszerelnie a Gerissimo -nak,viszont közben kiderült,hogy nincs előkészítve a tempomat ,így kell még szerezni kábelkorbácsot,hogy működjön. :(
legalább a SET gomb működik így tudok barangolni a fogyasztási adatokban:))))
Köszönjük Gerissimo !!!!




Ma sikerült lemosni a gépet megszabadítani a rárakódott sótól igaz nem volt egyszerű a -5 foknak köszönhetően de szerencsére pár órára sikerült meleg helyre állnom (mivel pangás van üres volt a csarnok) így újra a régi fényében csillog......ja és végre sikerült előkotornom a "hűtőtakarót" így azt is feldobtam gyorsan!



Téli gumit rögtön vennem kellett a vasra. Nem volt rajta, csak a gyári nyári. Nokian WR2 215/60 R 16. 100 Euro/db felszereléssel együtt. Itthon kicsit drágább (netes keresés eredményeként).
Mindkét szűrőt kicseréltem, a pollenszűrő cseréje kb. 5 perc volt a légszűrőé kb. 3 óra. :D Biztos én csináltam vmit rosszul, de nekem nem akart sikerülni. Mondjuk nem voltak meg a megfelelő célszerszámok, de azért kisebb hámhiányok árán a tenyereimen sikerült megcsinálni és most úgy szív mint egy... (a fantáziátokra bízom)
Hát készen van a fényezés is és gyönyörű lett. Köszönet Norbi barátomnak aki megint remek munkát végzet! Még vannak rajta dolgok amik hiányoznak pl: Kárpit, Matrica, meg be kel állítani az ajtót de már nincs rá időm menni kel melózni ez már csak jövőhétre marad. De a lényeg meg van és ez a fő. Nagyon szépre sikerült és remélem nem mostanába kell visszamennem habár van egy egyel újabb lökösöm azt még lehet hogy lefújatom vele és felrakom, de ez már a jövő. Jövőhéten még felkerülnek rá a hiányóságok és kész van teljesen.





Nekiláttam a nagy rozsdaölő háborúnak.Az apropó a közelgő műszaki,+a jobb hátsó sárvédőíven megjelenő kis hólyagocskák.Marklar által közzétett "elrettentő rozsdaképek" -ből tudtam hogy ez mit jelent.(Titkon azért reménykedtem)Első lépesként kipakoltam a csomagtartót, teljesen a fémig.Itt még nem látszott ,csak a jéghegy csúcsa.A lökhárító levétele után már tudtam nem úszom meg profi lakatos nélkül.A végső célom a sárvédő levétele volt,amihez egy kisebb bombát kellett robbantanom a hátsó ülésen és környékén.A sárvédő viszonylag könnyen adta magát,ahhoz képest,hogy most csináltam először.Estére kiderült sajnos az enyém sem kivétel,és nem ellenállóbb mint akármelyik másik.Még az üz.tankot le akarom szedni a hegesztés miatt + akkor már ott is rendbe teszem.




Mióta bekerült az új fejegység, azóta fura, hogy egy rész fekete a középkonzolnak, a többi meg ezüst. Valahogy az összkép nem igazán volt így rendben. Így hát a Fanat-X csapatnak köszönhetően a közép rész teljesen karbon-matricát öltött magára. Valahogy egységesebb lett így a kép, nekem jobban tetszik. :-)
(A fejegység még nincs rendesen rögzítve a végleges helyén, ezért áll olyan furán a képen)




Régóta tervben volt már a gyári Bose lecserélése, mert valahogy sosem nyerte el maximálisan a tetszésemet. Régi ismerősként a Fanat-X csapathoz fordultam segítségért, akik egy szerintem kedvező ajánlattal álltak elő. Egy komolyabb rendszert akartam, mint ami a 146-osomban volt, nagyjából felvázoltam az elképzelésemet, és végül egy full Vibe Audio rendszer lett a dologból, mely a következő részekből áll:
- Vibe BlackAir 12 MK II+ subwoofer (30-cm-es mélynyomó, 1600W terhelhetőség, 550W RMS, 89Db érzékenység, 20Hz-1500Hz frekvenciatertomány, 4 ohm),
- Vibe Slick A4 erősítő (4x150W, vagy 4x250W 2 ohm, vagy 2x500W RMS teljesítmény, 20 - 20.000Hz frekvencia átvitel, 98dB jel / zaj viszony, beépített LP / HP szűrők, 4 csatornás, 650W max. összteljesítmény, 55 - 5500Hz között állítható frekvencia vágás, 0-18dB bass boost 45Hz-en),
- Vibe BlackAir 6 (120W folyamatos, 360W max. terhelhetőség, 90dB érzékenység, 60 - 25.000Hz frekvencia átvitel, 4 ohm impedancia, 16,5cm-es mélyközép hangszóróval szerelt 2 utas hangszóró szet),
- Vibe Slick 60 hangszórók (80W folyamatos, 240W max. terhelhetőség, 91dB érzékenység, 54 - 25.000Hz frekvencia átvitel, 4 ohm impedancia, 16,5cm-es átmérőjű 2 utas koaxiális hangszóró).
A rendszer majdnem 100%-osan be van szerelve, még az erősítő helyét kell pontosan megtalálni, mert a jelenlegi elhelyezés átmeneti. Valamint a hangzáson még erőteljes finomítás szükséges. De ha elkészül, akkor azt hiszem egy elég jó cucc lesz... :-)







