Blog
Kipufogó leömlő csere, jobb hátsó kerékagy csapágy csere, 2 db ködlámpa csere, gázbovden csere,
Pár gyengén sikerült telefonos kép a mai (0304) állapotról.
-matricátlanítva'
-zajlik a feliratok eltávolítása
-a karosszéria apró hibáinak, mélyebb karcolások, kőfelverődések eltüntetése
-polírozáshoz való előkészítés
-hátsó toldat formájának véglegesítése
-küszöb problémák minimális orvosolása
-első lökhárítóban lévő fekete műanyag rács helyére varázsolása, feketére fújása a rács mögötti függőleges bordával együtt
-stb.




Már egy ideje nagyobb gázadásnál rángatott a vas.Úgy gondoltam,hogy egy gyertyacsere nem árthat.Thomika cartárs volt olyan kedves,hogy jó áron szerzett be Beru gyártmányúakat :)Ezenkívül még volt olyan kedves is,hogy be is szerelte azokat :)
Sőt mi több, kitisztította az alapjárati motort is és a levegőjáratot :)
Mivel nagy kedve volt szerelni még ráadásként beépítette a Marklarnál kukázott olajgombát is,így hát újra figyelemmel kísérhetem az olajnyomást :)
Hazafelé örömmel konstatáltam,hogy megszűnt a rángatás :)












Ma kiszedttük a motort,ketten csörlő nélkül,nem volt könnyü,aztán ha már lúd,kiszedttük a másikból is,ami majd alfikába kerül.Roppantul ropogott a derekam,de megvan.
Holnap motortér takaritás,majd moci a hejére.

Ablaktörlő motor javítás ,ablaktörlő mechanika csere
km állás: 157496
olaj Selénia 20K (10W-40)
olajszűrő csere
pollenszűrő csere
légszűrő csere
2 db belső féltengely gumiharang csere
2db hátsó féktárcsa+betét csere
8 db gyújtógyertya (AR 50.000kmes) csere
váltóolajcsere (3LIT)
km állás:155934
2db trapézcsere
2db kormányösszekötő csere
2db stabilizátorbekötő csere
futóműbeállítás



Pár hetet mostanában állt az autó, nem használtam, túl vagyok egy csomagtér világítás zárlaton, akku sarü rögzítésen és cserén, ill. némi kábel szigetelésen.
A fordulat ingadozás jelenleg ott tart hogy régi képeket nézegetve mikor még eredeti helyén volt a motor, észrevettem hogy 2 vákumcső nem oda volt kötve ahová most van..
Mégpedig a szívócsonkon van 2 kivezetés egy vastagabb és egy egészen vékony keresztmetszetű, a kisebb a nyomásszabályzóra megy a vastagabb a párologtatóra (Fuel Vapor Evaporator vagy mi..:) . No ezek össze voltak cserélve a vastag csonkra ment a vékony és fordítva. Ezeket megigazítottam és a csöveket is kicseréltem. Nem tudom van-e egyáltalán jelentősége, mindenesetre 3 napja nem produkál hibát. A külső hőmérséklet 5-12 fok között volt.
Azért meg fogom venni a fojtószelep jeladót is hozzá, biztos ami tuti.. :)