Blog
km állás: 157496
olaj Selénia 20K (10W-40)
olajszűrő csere
pollenszűrő csere
légszűrő csere
2 db belső féltengely gumiharang csere
2db hátsó féktárcsa+betét csere
8 db gyújtógyertya (AR 50.000kmes) csere
váltóolajcsere (3LIT)
km állás:155934
2db trapézcsere
2db kormányösszekötő csere
2db stabilizátorbekötő csere
futóműbeállítás



Pár hetet mostanában állt az autó, nem használtam, túl vagyok egy csomagtér világítás zárlaton, akku sarü rögzítésen és cserén, ill. némi kábel szigetelésen.
A fordulat ingadozás jelenleg ott tart hogy régi képeket nézegetve mikor még eredeti helyén volt a motor, észrevettem hogy 2 vákumcső nem oda volt kötve ahová most van..
Mégpedig a szívócsonkon van 2 kivezetés egy vastagabb és egy egészen vékony keresztmetszetű, a kisebb a nyomásszabályzóra megy a vastagabb a párologtatóra (Fuel Vapor Evaporator vagy mi..:) . No ezek össze voltak cserélve a vastag csonkra ment a vékony és fordítva. Ezeket megigazítottam és a csöveket is kicseréltem. Nem tudom van-e egyáltalán jelentősége, mindenesetre 3 napja nem produkál hibát. A külső hőmérséklet 5-12 fok között volt.
Azért meg fogom venni a fojtószelep jeladót is hozzá, biztos ami tuti.. :)
ma megtörtént a műszaki vizsga.
A jobb első, alsó lengőkart kellett csak cserélni.
A rendszámtáblát megvilágító izzók közül a bal oldali feladta. Izzókészletből cserélve. Előbb egy kiégettre majd egy jóra! :)
Km.: 151060

Km óra állás: 153796
Nívó teljes hossza min-max között 36 mm. kb 1 liter külömbség
- motor oil: 13 mm-re a felső nívótól.
Km óra állás: 153683
- Víz ok
- Szervo oil ok
- fék oil ok
- Motor oli 13 mm-re a felső nívótól
Szükséges:
- Jobb fényszóró
- jobb műa. takaró
- bal ülés javítás
- motorháztető javítás
- fényezés
- felni karbantartás
- nyári gumi klt.
Kézifék kötél csere, üzemanyagrendszer tisztitó (STP)
Egy kamion lerendezte az autó elejét . Egy csomó sarat , követ meg ami az út szélén található átküldte az én oldalamra és hát a lökhárító a motorháztatő megsínylette a dolgot . Annyira hogy le kellett festetnem . Természetesen saját zsebből kellett megoldanom mert nincs meg a "bűnös". Ez a kis malőr 110 ezer forintomba került . Közben megejtettünk egy jobb oldali féltengelyszimering és egy váltóolaj cserét . Természetesen Tutela olajjal . Ez 13 ezer forintot kóstált .