Blog
Dél körül (0228) felhívott Ignác, hogy a le kellene venni a hátsó kerekeket, hogy hozzáférjenek a lököshöz, csak nem találja a kerékőr kulcsát. Hát persze, hogy nem találja mert itthon volt.., úgyhogy gyorsan el is szaladtam hozzá, hogy tudjanak haladni. Gábor is ott volt, neki kellett a lökös, hogy hazavigye és felrakja rá a toldatot szélvédőragasztóval és szegecsekkel, hogy amíg köt a ragasztó addig se mozduljon el egymáshoz képest a két elem. Természetesen süllyesztett szegecsek lesznek és fényezés után nem fognak látszódni. :) Holnapra ígérte, hogy készen lesz, aztán jöhet az előkészítése a fényezésre. Hoz nekem egy műanyag lemezt is, amit a diffúzor aljára szerelünk majd, csak előtte még kap egy 3D karbon borítást. :) Szép lesz nagyon.
Mikor hazajöttem másfél órán át takarítottam a garázst (60nm) a téli szutyok után. Mire hazatér az alfa szép tiszta lesz az is. :)
Már amúgy is esedékes olajcserét elintézte nekem a magyar aszfalt minősége...
Sikerült Zsámbok és Kóka közt egy híd diletációjánál elhagynom az utat és koppanni egyet rajta hiába a karter védő de ez már neki is sok volt.
Olaj + szűrő + karter hegesztés...


Sikerül találnom Viking kartársnál tetőcsomagtartót:))
Szóval jó hir, hogy megjött az új lengőkar, már benn is van, viszont még egy alkatrészre várni kell, ami a stabilizátort és a lengőkart összeköti nincs meg. A héten kétszer voltam az Alfa szervizben, és egyszer sem tudták miről beszélek... segitségül vettem az ePER-t a probléma kiküszöbölésére, hétfőn megrendelem a cuccot, remélem hétvégére már 100%ban használható a kocsi....
Délután (0227) pedig már nem szakadt az eső, úgyhogy a pár napja letakarított (lásd egy korábbi bejegyzés) "vadászgépet" - ahogy Ignác, a fényező mondta - átgurítottam hozzá a hátsó lökhárító toldattal együtt. Alig bírtam beállni a műhelybe annyira alacsony az autó. Azt mondta ilyen még nem történt nála egy kocsival sem, pedig egy pár már megfordult nála.. :) Hát mondom akkor most kell valami, hogy be tudjak állni. Végül nagynehezen, de sikerült. Miután körberajongták az alfát, kisebb kupaktanácsot tartottunk (fényező, lakatos, műanyagos, nézelődők és mi:) az alábbi képek alapján, hogy melyik elemet, miként fogják fényezni, rögzíteni, stb. hogy az a legjobb legyen. Sejtettem, hogy egy hét alatt nem fog elkészülni, főleg, hogy még karbonoztatni is kell vinnem majd két elemet mielőtt elkészülne teljesen, de remélem két hét múlva hétvégén már újra együtt rójuk az utakat, immáron megújult külsővel:) Egyébként az alig több mint egy óra alatt, amennyit ott voltunk már a helyére is került a szárny a képek alapján (szombat délután!), hozzácsiszolva a csomagtérfedélhez, mert egy nagyon kicsit, de billegett rajta. És Gábor, aki a műanyagokért lesz felelős, holnap (vasárnap!) leszereli a hátsó lökhárítót és felhelyezi rá a cadamuro toldatot, hogy az hétfőn délután már újra Ignácéknál legyen a további feladatokra (fényezéshez előkészítésre) várva. Nagyon hosszú másfél - két hét következik, de remélem a végeredmény kifogástalan lesz.




Délelőtt (0227) elugrottunk a Paradoxba, hogy az utolsó módosítások is végrehajtassanak a - vinyót és a média lejátszót tartó - konzolon és ezután fekete bőr szerkóba öltöztessék. Ha már arra jártam átvettem Vikking-től a Cuore Sportivo feliratot és a króm ill. fekete színű Visconti (biscione) kígyókat . Ugyanis az elkövetkező hetekben Ignác kezelésbe veszi a gépet és ezek lekerülnek az autóról. Még nem tudom melyik szín fog felkerülni. Majd amelyik jobban megy az új designhoz. :)

Pénteken Feco haverom - aki szintén 156 tulaj, de nem Amore tag:( - felhívott, hogy légzsák-hibákat ír a vas, volt valami szervízben de nem tudtak csatlakozni a comp-ra "invalid" ISO-kódra hivatkozva.
Kiváncsi voltam mi a tényálás, mondtam hogy délután jöjjön át, megnézzük.
Én eddig csak DDT 2000 és VagCom progikkal használtam a KKL-t, azt viszont tudtam hogy a lufikat csak a másik K-vonalon lehet elérni. Tehát bemelegítésképpen beleszögeltem egy kapcsolót, ami a 7-es lábról a 3-asra váltja a K-vonalat.
Nem voltam teljesen nyugodt amikor rádugtuk a vasra, de rögtön csatlakozott, és az ISO-kóddal sem volt baj.Sokat nem tudtunk csinálni, hibakódokat meglestük, töröltük, csatlakozásokat átnéztük befújkáltuk.
Mondtam Feconak ha újra gond lesz vele hívjon nyugodtan, rádugjuk a laptopot és az aktuátor-tesztben eldurrantjuk a lufikat:)
Azt mondta nem fog újra zavarni :)


