Blog
Hétvégén kicseréltem a kát hátsó kerékagycsapágyat a verdán mert hála a jó magyar utaknak elkezdetek búgni meg rágni!!egy hét alatt olyan szinten búgásból rágás lett hogy az kész:))na mindegy legalább remélem most ezt egy ideig nem kell bántani
Ma el kellett menni vidékre a 31-s úton,ami iszonyat sz.. volt a kátyúk tekintetében,egyet kikerültem és kettőbe menetem bele.
Egy előzésnél a másik sáv közepén volt egy műanyag láda darabja ami felett szegény Kuwik nem bírt átmenni és a motortér műanyag burkolata bánta,de hála Gerissimo -nak sikerült megoldani egy metszőolló segítségével.
Mióta nálunk van folyamatos zörgést hallottunk hátulról, ma sikerült kideríteni,hogy mi is a zörej forrása: A csomagtér zárja nem volt meghúzva rendesen,így azt is megszervizeltük:)))


Alakulat. (0302) Ma kétszer is voltam Ignácnál, mind a kétszer úgy jártunk, hogy még nem volt otthon, de mondta, hogy nyugodtan bemehetünk, nézzük meg hogy haladt. Elsőre csak csavar próbát végeztem a szárnyon, aztán elmentünk és vettünk hozzá 10db rozsdamentes, imbuszos 5/20-as csavart ill. csináltunk pár képet. Aztán már mikor másodjára mentünk, szólt, hogy nem sokára hazaér, várjuk meg, aztán megbeszéljük a továbbiakat. A hátsó toldat szépen passzolt a lökhárítóhoz, már fel is próbálták az autóra, úgy lett kivágva a kipufogóvég helye. Kértem, hogy mégis alakítsák ki a másik oldali vég helyét is és csak utána fényezze majd le, hogy ne kelljen majd a már lefényezett elemet szabdalnia a kipufogósnak.. A szárny alsó részét előkészítette, hogy el tudjam vinni karbonoztatni a héten. Illetve vittem Gábornak egy fekete 3mm-es lemezt, amiből kivágja pontosan a diffúzor aljára szerelendő részt. Azt mondta, hogy a toldattal és ezzel a lemezzel holnapra elkészül és onnantól már a lökösön is csak Ignácék dolgoznak tovább.
[Költségeim: 10db imbusz csavar 130Ft, habosított PVC lemez (500*1000*3mm) 2270Ft, műanyagos munkadíj 7000Ft]








2010. 02. 17- e óta van nálam a roti kutyusom, Vladimir. A várpalotai sintértelepről fogadtam örökbe. Nagyon szeretem, nagyon szeretni való, figyelmes, okos kutya. Előképzett, nagyon- nagyon könnyen tanul. Kézjelre leül, marad, ... Ismerkedünk, óvatosan kezelem őt nagyon.
Minden nap egyszer, vagy ha lehet, kétszer elmegyek vele sétálni. Első fotókat vele a vasárnapi kiránduláson készítettem.



boli111-nek köszönhetően ma (0301) én is hozzájutottam az idei kártyanaptárakhoz.

A hétvége szerelgetős volt:
- Kicseréltem az ajtók gumikédereit.
- a pedálgumikat (akkor most visszatekerhetek 100K-t az órában :P)
- csomagtartófedél teleszkópjait
- leszedtem az ajtókárpitokat, kinyomtam pár kisebb horpadást
- hajlítgattam az első ajtók zárjainak rudazatain, most nem kell tökig feltépni a kilincset, hogy nyisson
- állitottam az összes ajtózáron, most lágyan csukódnak, kívülről meg faszán egyvonalban vannak
- fujkáltam WD40el, most nem nyikorog semmi
Elszántam magam a kisebb nagyobb fényezési hibák kijavitására, a héten megy a cucc Kriszhez.
- Hátsólökös leszedve
- elsőlökös leszedve
- küszöbök leszedve
Kb ez az a fordulópont, hogy vagy rendbevágom, vagy elbontom :))
A jó hír, hogy egy gram razsda sincs :)
Hiába, 2003-ig olaszhonban lakott...


2db hátsó gátló csere, Első, hátsó fébetét csere, levegőszűrő csere, üzemanyagszürő csere
Tavaj elvileg a műszakira megcsináltak mindent még a hátsó dobféket is rendben találták. Nos valószínűleg rá sem néztek. Február végén elszólta magát aztán a jobb oldalon hátul elment a fékhatás és cserébe ronda hangja is lett. Nem csoda hiszen az egész fékbetét elkopott majdnem a fémig. A Dobba így sajna kicsit beleért és fel kelett szabájoztatni. Újj fékbetétek, dobszabájzás, és némi munkadíj. Remélhetőleg így most kibir egy kicsit...
2 hónap várakozás után megérkeztek a "füst" színű oldalindexek amelyek jobban passzolnak a "dark" dizájnhoz ill. a Lidlben ráakadtam erre a kárpittal harmonizáló színű táskára mely tépőzárjainak köszönhetően rátapad az ülés háttámlájára és pont belefér minden kacat (eü. csomag, 3szög, kerékkulcs) sőt még a mini kompresszort is sikerült belepaszírozni!




Keddi ápolás után szerettem volna beszerelni a piros üléseket. Sajnos 5 nap alatt feljött a talajvíz az aknában és a két első ülésem meg lett fürdetve. A többit a tisztítás után felpakoltam, hogy ne legyen poros. Nem is jutott eszembe, hogy víz lesz az aknába. Elég régen volt. Az ülések száradnak. A hátsó ülést és az ajtókárpitokat, B oszlop kárpitját kicseréltem. A bal hátsót le kell majd megint szedni, mert nem ment fel rendesen. De elegem lett és abbahagytam. Majd hétvégén ismét nekifeszülök. Remélem addig jók lesznek az első ülések is. :-/
A koszt nem kell nézni. :-)
Az első két ülés még a régi. Csak pillanatképek. Már a végén nem volt kedvem kattingatni.





