Blog
Ma kicserélték a lambda-szondát. Jobb lett; váltásnál nem fullad vissza a motor egyrészt, másrészt a fogyasztás is ~8 liter körüli lett (közepes méretű dugót és egy-két gyorsulást is beleértve). A régi szonda tiszta korom.
Megnézettem a zörgéseket:
elöl-hátul a kipufogóval vannak gondok.
A kipufogófelfüggesztés gumibak szakadt és a fémtartó törött. Ezért van a pattogó hang elöl, valamint a 2000-es fordulatnál a zörgő hang. A kipufogócső középen valami egészen gány módon van összerakva, nem tudom kics csinálta, de a két cső nem kompatibilis, a szorítóbilincs nem éri át a csövet sem... az is zörög.
A következő lépés a LMM: üresben guruláskor ingadozik a fordulatszám: 200-1500 között mozog a fordulatszámmérő. 200- ra erősebb fékezéskor megy. Ahogy állóhelyzetben van az autó, már ingadozik.
km: 176.538
Brutális csikorgás jött a jobb hátsó kerekem felől, amióta Csörinél új fékbetéteket kapott az autó. Most kiderült, hogy a régi fékbetét eléggé egy vékony vájút mart a tárcsára és az új betét nem kopott hozzá rendesen, ezért csikorgott. A tárcsák egyébként még gyáriak, és kb. fél éven belül cserélni kell majd. A bal első lámpámmal is hasonló a helyzet, mivel jobbra-balra mozog benne a lámpatest és nem lehet már megcsinálni. Az olyan 30-35 rongyos tétel lesz nekem, mivel nem akarok utángyártottat venni hozzá.
Úgy néz ki egyébként, hogy Csöri megoldotta az esőben felkeményedő gázpedál problémámat is, mert hazafelé brutális esőben jöttem és minden oké volt a pedállal.
A kocsiban 62500 km van.
Tegnap csodás ajándékot kaptam Tottitól. Én már türelmetlenül várom a tavaszt :) felkerültek a nyári gumik és a megújult felnik. Szerintem GYÖNYÖRŰ!!!! köszi Totti...még1x!!!!
....és a matricák :))) végre megnézik az autóm :))))))))))))





2010.02.26. 4-5 ezres fordulatnál megtorpanás, mintha letiltana. Fiat Kelet-Pestnél kiolvastattam a hibákat (~5000 Ft) és azt mondták, "gyengélkedik" a légtömegmérő. Ma kicserélődött. Mindjárt más a világ!:)
Elérkezett az ideje a termosztát cserének , sajnos folyton nyitott állapotba volt így terhelés mellett is max 70 fokos volt a víz hőmérséklete, így nem volt túl kellemes a tél. Ma megtörtént a termoszát csere, valamint a hűtőfolyadék cseréje is. Km állás: 90900
Köszönet érte: ::Watz és Társa:: FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA SZERVIZ
Karácsony óta készülök megírni ezt a bejegyzést, de az istenért se sikerült összegyűjteni a szükséges kilométereket, egészen ma reggelig.
54.000 km-mel vettem meg az autót július elején, és bizony kellett 8 hónap annak ellenére, hogy Rita önzetlenűl segített egy hét alatt 1200 km-et belerakni. :-)
Természetesen a vásárlás utáni kötelező cseréket megejtettem, de a szokásos lengőkar cserét én se úszhattam meg, így András bácsihoz fordultam segítségért. Miközben ő szerelt, Anita ebédet főzött, én meg csak figyeltem, hogy szorgoskodik értem a Sisa család. :-D Köszönöm szépen még egyszer!


Ma megváltam a gépasszonytól...
Sosem felejtelek el!
Ééééés, igen!:-) Ma megérkeztek a kártyanaptárak, amit Bagee koma csinált nekem. Marhára tetszik, fasza munka ismét.:-) Köszi Bagee.:-)
Ezekkel fogom bekártyázni a gyanútlan Alfásokat kivétel nélkül.:-))

A szép időre való tekintettel a hosszú téli szünet után ma (0225) kb. először hoztam ki a garázsból, hogy felébresszem egy agip *** mosással + porszívózással a fényezőhöz vitel előtt..
999, 50