Blog
(0327) új GTA style első lámpák akciósan :) 27475 /pár, csere 4000, diffúzor lemez matt feketére fújása, helyére illesztése 10000, jatt 1000
..szöveg, stb később..
..telefonnal készült képek, fényképezősök még később:)












Felrakattam a Nyári gumikat az alufelnikre, és így kerültek fel a Mr. Giugiaro-ra!
Mentem is vele egy-két kört a rend kedvéért, és a mende-mondáknak legkisebb jelét sem tapasztaltam, miszerint a zajos a Goodyear Exellenc,e ami nekem 205/55 R16-os méretben van fent!
A felrakásért összesen 8900ft-t fizettem!






Felkerült az első Novitec toldat. Kicsit alacsony lett még szokni kell, nehogy leszakítsam. Fel kéne még tenni a Novitec küszöböket is, de én nem merek nekiállni, nehogy elrontsam, valahogy csak felkerül...

Ma megjött a hátsó fékbetét-szett amit tegnap megrendeltem. Plusz még egy palack piros féknyereg festék. Nem bánnám ha holnap jó idő lenne és ki is tudnám cserélni őket. :)

2010.03.26. Első féktárcsák (edzett Breco) és fékbetétek cseréi.
Már kopottak voltak az első gumik, így megrendeltem az újakat és szombaton le is cseréltettem őket. Sava Intensa, 215/45, 17-es, pécsi Toldy gumiszervíznél. Gyorsak, korrektek, precízek, csak ajánlani tudom őket.
Az Alfa Romeo 33 típus születésénél nagy nevek játszottak közre. Először is ott a névadó, a Tipo 33, amely a maga korában sikeres versenyautónak számított.
Azután a közvetlen előd, az Alfasud, akitől a frontkerékhajtást és a boxermotort örökölte. És természetesen a mester, Pininfarina, aki az egészet egy modern, látványos külsőbe csomagolta.
Ezek fényében nem volt nehéz megítélni hogy az autó fényes karrierre számíthat az autópiacon. Ez volt az első olyan modell az Alfa Romeo gyár kínálatában, melynek egyes modellváltozatai (Ti, QV) már sikeresen vették fel a harcot a kategóriájukon belül a különféle gyárak Gsi, Gti, valamint RS3 típusjelzésű csúcsmodelljeivel.
A 33-ast egy furcsa koncepció értelmében mindig is csak 5 ajtós illetve kombi változatban gyártották, 3 ajtós kupé sosem készült belőle.
Külön említést érdemel a később Giardinetta néven ismert SW változat (azaz kombi) melyet a Pininfarina Stúdióban terveztek utólag, illetve az állandó összkerékhajtásos P4, mely technológiát a Subaru cégtől vettek át.
1985-ben jelentek meg a nagyobb teljesítményű, extra felszereltségű, dupla karburátoros csúcsmodellek, melyek a Tourismo Internazionale, Quadrifoglio Verde és Quadrifoglio Oro neveket kapták.
1
734