Blog
Idén már amit lehet, én cserélek rajta, ahogy ezt a teljes pakkot már jómagam cseréltem ki :P
2021.02.24(178080)
Mostmár látok is rendesen, meg már nem is kopogtat senki a futómű felől, meg nem esik le a csomagtérfedél :D
2 első használt, utángyártott lámpatest(TYC)
Maxgear csomagtér gázteleszkóp 2x
Első felső lengőkar 2x
első kis stabrúd 2x
hátsó kis stabrúd 2x
2021.03.04(178150)
Ez is eljött, karácsonyfa világit, meg sem nyikkan, diagnózis után alább látható, mi halt meg :D
Exide Excell 74Ah akku
2021.03.27(178440)
Csak a jót kapja meg :)
Alsó Coolercső: Gates
Levegőszűrő: Bosch
Pollenszűrő: Filtron
2021.04.02(178552)
Finom új olaj, plusz szűrő
Olaj: Liqui-Moly 5w40 Toptec4100
Olajszűrő: Mann-Filter
2020.03.28 (170270)
olajcsere minden velejárójával.
2020.03.31
Izzitógyertyák
izzitórelé
2020.04.24. (170815)
főtengely jeladó sikeres műtéten esett túl
2020.05.24.
Sikeres műszaki vizsga.
2020.09.22. (173000)
Generátor kaput, felpújitáson ez is átesett, egyúttal infocenter csere(végre látom, mit akar az autó), plusz egy ráadás kézifékkar.
2020-ban már nem kivánta meg a pénztárcámat a drága :D
- tankolások száma: 109 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 61.498 km
- életkor: 625 nap
- össz. menetidő: 898,36 óra (36,64 nap!)
- átlagsebesség: 68 km/ó
- tankolt üzemanyag: 4.631,53 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,44 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 29,63 Ft/km
- átlagos napi futás: 98,40 km/nap
- mozgásban töltött idő: 5,99 %


Végre ez is eljött, megérkezett a kormányagy és bekerülhetett a kormány az autóba :)
Még tavaly ősszel rendeltem Aliról egy kamu Nardi kormányt, nem volt drága, ellenben annyit is ért. Kézzel el tudtam görbíteni, ment "dísznek" a falra... nem szabad ilyen hulladékot venni, ezt megtanultam. Ezek után nyilván csakis rendes gyártó terméke jöhetett szóba, viszont mindenképp sík kormányt szerettem volna, nem mélyagyasat, rühellem mikor nem lehet elérni a bajuszkapcsolókat a kormányról. Formát tekintve próbáltam valami olyat keresni ami kb kor és stílushű lesz az autóban, így esett hosszas kutakodás után a választás az OMP Velocitá velúr kormányára. Kapható is volt itthon, pár nap után már a kezemben volt. Kormányagy tekintetében viszont jóval nehezebb dolgom volt. Még tavaly decemberben rendeltem egy Luisi gyártmányút a Race-Shop.hu-ról, na azt azóta sem sikerült kiszállítaniuk... így kb 1 hónapja elengedtem a dolgot és elkezdtem alternatívákat keresni. Összesen 2 gyártó terméke jöhetett szóba, Momo, és OMP, más nem gyárt rajtuk kívül a gtv-hez. Mivel a kormány is OMP, úgy döntöttem legyen az agy is az, nehogy összevesszenek nekem :)))
Így meg is rendeltem Spanyolországból, kicsit várni kellett mire feladták mert nem volt nekik raktáron, de pár hét várakozás után ma végre befutott, és végre valahára összeállt a legó, berakhattam a kormányt az autóba 🙂 Már most imádom, végre olyan látvány fogad az autóba ülve a volánnál, amitől még egy kicsit jobban pezseghet az ember vére :))


Elkezdtek morogni a hátsó csapágyak, a jobb inkább, de mint kiderült sajnos a bal is. Csere mind2 Meylére. Szervíz: AKH, Árpád fejedelem útja.