Blog
Le lett cserélve az olaj. Castrol Professional 10W60 és gyári olajszűrő.
196.218 km
Kozi’s Garage

A motormosás nem tett jót, néha alapjáraton voltak égéskimaradások. A frontend oldali gyertyák azért tisztábbak mert egyszer már kivettem őket és féktisztítóval megpucoltam. A tűzfal oldaliak nedvesek voltak, nem tudtak kiszáradni.
Az új gyertyákkal hibátlanul jár újra a motor. A régiek 6 évesek voltak és kb 60 ezer kmt tettek meg,


Kapott két új hátsó lengéscsillapítót. Toronycsapággyal együtt.
205600km
Kevertettem ki festéket az autóhoz. A terv az volt, hogy spektrométerrel megállapítják a színt, és az alapján lesz kikeverve. Sajnos a spektrométer nem tudta beazonosítani, mint kiderült elég összetett, és két rétegben kell felvinni a színt. Szinkód alapján lett megállapítva, persze a kód alapján is két félét hozott, egy kékesebb, és egy zöldes árnyalatot. Nekem a zöldesre volt szükségem. Majd kíváncsi leszek, milyen lesz mikor lejavítom a küszöb végeket vele.


Felraknám már a nyári kerekeket, de a hátsó pár olyan gatya volt már hogy ki kellett cserélni. A másik pár kb.70%-os Continental, de túl drágát nem akartam, és a Taurus mintázata nagyon hasonló a contihoz, erősített oldalfalú, ezért az lett.Az újak mennek előre. Remélem pár évig nem lesz velük gond.

Még a téli leállás alatt lettem figyelmes, hogy a kipufogó dob egyik összetételénél ki van lyukadva a cső, illetve hogy a flexibilis csövek is nagyon rossz állapotban vannak.
Tudtam hogy tavasszal kipufogóshoz kell vinni a gépet. Kicsit továbbgondoltam a dolgot, mert szerettem volna hogy időnként hangosabb legyen a kocsi. :-)
Beszereztem egy elektromos kipufogó szelepet, amit a szaki a javítás alkalmával beheggesztett a rendszerbe. Úgy lett betéve, hogy az utolsó keresztben lévő hangtompító dobot kerüli meg a gáz, ha ki van nyitva a szelep.
A választógombot a hamusban rejtettem el.
A végeredmény kicsit alul múlta a várakozásaimat. Nem lett annyira hangos, mint azt vártam, de azért hallani a különbséget.



Egy kis kereskedői nyomásra meghirdettem és alku nélkül meg is vette az elsőnek érkező. Tapasztalat: nagyon tartja az árát, sőt....!
Egy Alfa Giulietta QV és Mito nagytestvére lesz.
Szuper két év volt együtt, folyt.köv. :-)

Az egész úgy indult, hogy volt fél órám.
Gondoltam hamar megcsinálom a pedáljaimat.
A fél órából lett 2 , szokásos. :D
Jó rondák voltak, most meg már nem rondák. Ez is valami. Szálcsiszoltam őket, ahogy gyárilag is vannak.
Mivel nem készültem rá, ezért nem tudtam szép új csavarokat venni bele, így csak szépen megcsiszoltam azokat is, meg gravíroztatni is akartam bele a gyári logokat. Na majd egyszer ha lesz fél órám... :D
Post

