Blog
Elég régen zavar, hogy nem működött a jobbos ülésen az ülésfűtés plusz eléggé szét volt ülve az ülőlap, úgyhogy egy bontott balosból bekerült kompletten, már csak a bőrt kellene rendberakni, sok a karcolás, de majd jövőre. Az ülésfűtéshez egy gyári audi karbonszálas fűtést használtam, a gyári hőmérséklet érzékelőt átrakva.

Kormánymű kopog elég rég, sikerült szereznem helyben nagyon jó áron egy rozsdamentes bölcsőt, így összesen cserélve:
- Kormánymű
- Bölcső
- Jobb felső, jobb alsó lengőkar
megtett km: 207.000
- Motorolaj
- Olajszűrő
- Levegőszűrő
- Pollenszűrő
megtett km: 200.000
Megállt a generátor, mivel reggelente elég ergyán indított az akksit is cseréltem
km állás: 196.000
Két év kihagyás után újra 159-est kerestem, autószerelő barátomnál állt motorhibásan és volt hozzá egy 8000 km-t futott új blokkja, szóval megegyeztünk, a vége tehát:
- Komplett blokk
- Gyári Alfa Romeo vezérlés, vízpumpa
- Új első lengéscsillapítók, rugók
- Nyilván minden folyadék új (motorolaj, váltóolaj, hűtőfolyadék)
- Szűrők (olajszűrő, légszűrő, gázolajszűrő, pollenszűrő)
- A hosszbordás szett maradt a cseremotoré, teljesen újszerű
Osztrák kocsi volt, úgyhogy a bölcső és az alja minimálisan felületi rozsdás, ezzel majd foglalkozni kell.
km állás: 185.000

Kiskocsim elbúcsúzott a SUV design-tól :D Eibach 40 mm-es ültetőrugókat kapott. Az eredetileg piros rugókat a Bányai's Garage fújta full gyárira :D



GTA fenlire esett a választás, a fényezését ismét a Bányai's Garage végezte. A képek magukért beszélnek. (75 000,-)
215/45R17- Achilles új nyári gumikat kapott. (75 000,-)


Elérkezett a tavasz így az olajcsere is esedékes lett. Az autóban 206.0000 km van.
Mint eddig most is Xado 5w40 olaj került az autóba UFi szűrőkkel.
Lecseréltem a váltóban is az olajat ahova szintén Xado került 75w80 és kapott egy revitalizálót is az olajba.
Lecserélődtek a fékek is.Elől-hátul Rotinger furt mart tárcsa került felhelyezésre Textar betéttel.
Mivel a kipuffogó is sajnos a végét járta így az is csere érett let és egy 156CW krom végü dob került felhelyezésre.
Decemberben kapott 17-es GTA magnesium felnit új 215/45R17-es Achilles gumikkal és az autó kapott egy lakatolást egy teljes alváz és üregvédelemmel egybevéve így most rozsdamentes.






Elment a töltésem. Először aksi ikon világított, azt hittem aksi adta meg magát. De később kiderült hogy nincs töltésem. Amikor már majdnem teljesen lemerült az aksim, kocsi átment karácsonyfába. Minden össze vissza világitott. Végül az automata váltó se akart már felváltani, és ott volt a vége. Félreálltam a megpakolt kocsival. Mérlegeltem mit tegyek. De szerencsémre egy akkumulátor bolt előtt állt meg a kocsi. Így megvettem a legolcsóbb aksit 20e-ért. Beraktam, pöccre indult semmi baja nem volt a kocsinak, míg újra le nem merült. Ha hívtam volna egy trélerest az se lett volna olcsóbb. Érdi bontóba vettem egy generátort épp hogy vissza bírtam jönni a kocsival, necces volt (pályán,dugóban+sáv lezárva). Így le tudtam kétszer is tesztelni a kocsit. 50km tud elmenni , feltöltött aksival, úgy hogy minden ki van kapcsolva.

1
517
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- 159
- Brera
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth