Blog
Rendeltem Angliából 2 db hátsó hosszlengőkart. Sajnos az unio-n belül nem találtam. Ez így 121 Fontba és 19016 HUF ÁFA+Vámba került. Ez így elég drága lett, de az eredetiek nem néznek ki szépen.

Rendeltem egy Alfás 3 az 1-ben elsősegélycsomagot. Benne van az eü felszerelés, az elakadásjelző háromszög és a láthatósági mellény. 20 EUR-ba került.

Sikerült megjavítani az olajnyomásmérőt is. A váltó tetején találtam még egy kábelt, ami kimérve a motortér köteg körcsatlakozójának 15-ös lábához már "sípol" , és miután rácsatlakoztattam a nyomásmérőre az óra mutatja az olajnyomást. Azt nem tudom megmondani mennyire valós hideg állapotban az 5 bar érték és azt sem tudom milyen olaj van benne, de már látom hogy működik az olajpumpa.
Az LCD a valóságban mutatja a km állást, csak itt rásüt a nap és nem látszik. Sikerült minden problémát kijavítani a műszeregységen és elkezdhetem összerakni.

+35 lóerő +100nm
Manky Dyno & Chpituning munkája, távírásban.
Én szedtem le és raktam fel, én diagoltam élő adatokat. Pár éve (kb. 10 :D) már így nyomjuk :)
Jobb hátsó ABS jeladó cserélve lett újra + kapott előre hátra új ablaktölrő lapátokat.
Klímacső heggesztés és klíma gáz töltése történt.
Bekerült egy új ablakmosószivattyú és a csomagtér ajtó teleszkópok is cserélve lettek.
Kihajítottam ezt a nem belevaló áruházi szutykot. Megérkezett a vastag, méretre gyártott szőnyeg. Semmi piros szegély meg hasonló. Csak visszafogottan :)
Örömteli , hogy állandóan átforgatja a képeket.
Következőnek a légzsák embléma fog a gumiszőnyeg után menni.
Az agyatlanok kifeszegették az eredetit, jól tönkre téve, így cserélek légzsákot. (Már megvettem)



Sikeres műszaki vizsgát tett az autó. Csont nélkül átment.
Az elmúlt 2 évben bő 60 ezer km-ert mentem az autóval, munkámból kifolyólag napi szinten ingázásra használtam.
Mivel az ingázás ettől az évtől megszűnt, így a következő időszakban kevesebbet lesz használva az autó.
Km óra állás a műszaki vizsgakor: 256651km.