Blog
Sajnos kb egy hete itthon héderelek, egy munkahelyi baleset következtében, táppénzen. De a mai napom. más volt ,mint a többi,nem kötözésre jártam ,mint általában ,hanem Chianti cartárs látogatott meg.Jött a felnijeiért,amiket én hoztam el Bpestről. Jót beszélgettünk, készült pár fotó is. Jó hangulatban telt a nap 😃




Felragasztottam a rendszámot kétoldalú ragasztóval. Így igazodott az SW is az eddigi trendhez! :)
Mától rendszámkeret nélkül gurul! Nekem így jobban tetszik, meg hamár elől sincs keret......


Na szóval az úgy volt, hogy AlfaCityn (Komárom 2013) a tréleres olyan klasszul feltépte a kocsit a platóra, hogy namég.
Most értem odáig, hogy rendbe tegyük az elejét.
Hegesztik, fényezik az első lökhárítót. Festék márkája PPG.
Fényszórókat is felpolírozzák, mert kicsit bemattultak.
Vezető felőli díszléc is cserés az első lökösben.
Anyós felőli hátsó kerékjárati dob is elfáradt már, úgyhogy csere.
Valami fos váltógomb volt már az autóban mikor vettem, most végre, ha nem is újat, de eredetit sikerül beletenni. (köszi Phon cartárs)
Új matrica rendszám.





A múlt héten kellemetlen meglepetés ért. A 11esen haladva szemböl egy kis kavics találkozott a szélvédőmmel amikor úgy 100al haladtam. A kavics a szélvédő tövének csapódott és abban a pillanatban úgy 30-40cm hosszan megrepedt a külső réteg. Marhára örültem, de tegnap végre kicserélték a törött üveget. Visszanézve nem is baj, mert így eltűnt a karc a bal felső részröl és a középtájt lévő kis sérülések. Végül ma az a pár engedelmetlen hátsó ablakfűtő szál is tisztességesen fog működni, mivel az is ki lesz javítva. Összességében ez a történet egy 30asba fájt, de van csííííík!!!!!!
Szélvédőcsere:28.000
Fűtőszál javítás:2.000


Még a nyáron AC után kaptam egy kavicsot a szélvédőre a felső fekete ragasztásnál lévő részére amit már csak akkor vettem észre mikor 10cm-es volt a repedés, na ez másnapra a melegben meghízott 30cm-re, majd szép lassan úgy 50cm-esre, halogattam a műszaki előttig a cserét, ami nem is volt baj mert múltkor mikor pesten jártam ismét összeszedtem egy kavicsot. Na de ma kicserélésre került a szélvédőm.
szélvédő+keret+csere
Kellett egy új akksi,mert az előző cellazárlatos lett..
2016.03.04-én, több mint 4 év és 55 ezer közösen megtett km után, fájó szívvel, de eladtam, szerencsére jó helyre került.
Nagyon jó autó volt, (még most is az:), soha nem hagyott ott sehol, imádtam!
Utólag már bánom, hogy nem vezettem blogot róla, legközelebb nem fogom elkövetni ezt a hibát!
Az eladás oka, kizárólag az ajtók száma volt. Most valami új vár rám, úgyhogy az egyik szemem sír, a másik nevet, de ez már egy másik bejegyzés lesz..
Beépítésre kerültek a H7-es Led Izzók.
Rocket R3 H7 80W 9600LM Cree LED Headlight Conversion Kit Driving Lamp Bulb
A Xenonhoz képest 200% fényerő és tisztaság. Sokkal fehérebb fényű.



Ismét keletkezett egy sérülés az autó oldalára. Ilyenkor kicsit örülök, hogy nem egy pár éves autót nyúzunk a napi rutinnal. Ezt is sajnálom, naná. Viszont ez egy 20 éves autó, gyári fényezéssel. Messziről csodaszép, közelről azért látszik rajta az elmúlt két évtized. Ilyen kicsit kettős az egész autó. Hidegben kicsit fázósan indul, hisz 20 éves. Aztán kisimul és egy 135e-t futott dízel friss hangján ketyeg. Városban kicsit sok a fogyasztása, országúton szinte alig eszik. Ilyen, így szeretjük :-)
Szóval keletkezett egy sérülés, semmiképp nem akartam, hogy úgy ott dísztelenkedjen. Úgyhogy immár rutinosan nekifogtam a karcolás elhalványítás hosszadalmas műveletének. A képek sorrendben:
1. A sérülés "nyersen"
2. Eszközök (egy része..)
3. Prevent paszta és fogkefe a karcba ragadt vakolat (igen, a parkoló fala helyeződött rá az autó oldalára) eltávolítására
4. Újabb adag paszta felvitele
5. Hosszadalmas és unalmas polírozás gravír gépbe fogott filckoronggal
6. Eredmény eddig
7. Autó teljes lemosása utáni maszkolás
8. A sérült részt 2 rétegben lefújtam a saját javítószínével. 1k spray. A festék nagy része vissza lesz polírozva, az egész macera arra van, hogy a mély karcba belejusson a festék.
9. Festés után. Látszik mennyire elüt a javítósszín így lakk nélkül direktben ráfújva
10. Visszapolírozás. Ez műanyag sörtéjű koronggal és filckoronggal történt.
11. Az első ajtó kész
12. Végeredmény. Halványan persze látszik, de nem feltűnő. Még sok-sok munkával lehetne javítani rajta, de talán felesleges. Biztos nem ez a "profi módszer", biztos van egyszerűbb is, ezt saját magam kísérleteztem ki, úgy tűnik azért lényegeset javít az eredeti állapoton.











