Blog

>> EgyébRossi&Zsu // Alfa 147 1.9 JTD // 2015-11-27

Vége a nyári gumi szezonnak-
Gumibeszerzés- 2013.42 heti DOT szám

 
>> SzervizRossi&Zsu // Alfa 147 1.9 JTD // 2015-06-10

Elrepedt a turbócső......csere

141.000 km

 
>> SzervizRossi&Zsu // Alfa 147 1.9 JTD // 2015-05-04

Szakadás előtt 1 km-rel

Kuplung csere-kinyomócsapággyal- Valeo
140500 km

 
>> SzervizRossi&Zsu // Alfa 147 1.9 JTD // 2015-04-06

Első fék és tárcsa csere-
Textar betét-Brembo tárcsa
140.000

 
>> SzervizRossi&Zsu // Alfa 147 1.9 JTD // 2015-03-27

Vezérműszíjkészlet-görgőkkel-vízpumpával
Olajcsere-szűrőkkel
139800 km

 
>> Tuning és extraAndrea147 // Alfa 147 1.9 jtd // 2015-12-20

A règi ajtókárpitom elèggè megereszkedett, sajnos az ujra ragasztás sem segitett rajta, igy nagy nehezen találtam fl utáni paneleket az alfadepónál. Nem kevès szenvedèssel ma sikerült is àtrakni őket Pál József cartárs segítsègèvel. Hatalmas hero volt nagy köszönet èrte :)

>> Tuning és extraAndrea147 // Alfa 147 1.9 jtd // 2015-12-20

Hozzánk picit előbb jött a jèzuska, ès hozott magával egy átbőrőzött kormányt is :) így már azèrt sokkal szebbek vagyunk :)

>> Tuning és extraZabbancs // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-12-20

Sikerült szereznem egy gyári felni garnitúrát. Nem a legszebbek, de jól sikerült hozzájutnom.Már be is jelentettem egy fényezésre :)
Gumik kukásak rajta, tavasszal veszek újakat.

 
>> SzervizZabbancs // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-12-20

Ma végre komolyabban is bele vetettem magam a projektbe. Elkezdtem szétszedni a gépet. Mivel a xenonok mechanikája nem jó valamiért, így hét kikaptam őket. Szétszedem őket és meglátjuk, mi a gond. Legrosszabb esetben két új kerül vissza a helyükre. Volt kis fennakadás a balossal. Egy rögzítő csavar beszakadt, ezt is orvosoljuk majd :)

A váltókulisszával is volt kis gond. Az 5-öst kicsit nehezen találta meg az ember. De kapott újat, így már az is rendben van. Alakul lassan a projekt :)

 
>> AutóápolásHardy // Alfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2015-12-20

Volt egy kis időm, így gondoltam ismerkedek kicsit az autóval a Blue & Me egységgel, és a Media Player-el. Meg volt pár apróság amit megcsináltam.
Mivel nem szeretek semmi idegen feliratot, így eltűntek a Riegler matricák az autóról. Ki lett cserélve a rendszámkeret, meg az első irányjelzők alól szintén el lett távolítva.
A bal lábnál a taposónál rozsdásak voltak a csavarok, nem illik egy ilyen autóhoz. Sajnos saválló nem volt azt rendelni kellett, de addig ez is megteszi.
A kormány alatt a térdlégzsáknál elhagyta magát a bőr tépőzár. Lett rá véve öntapadó, és ki lett cserélve.
A jobb lábamnál a szövet borítás nagyon elállt, ami nem volt szép. Sajnos nem tudtam hova ragasztani, így vágtam egy kb. 5X17 cm-s saválló lemezt, azt felcsavaroztam a borítás mögé az ott lévő csavarokkal, formára hajlítottam, így kaptam egy nagy sík felületet. Igy már volt hova ragasztani kétoldali Patex ragasztószalaggal.
Az ülések hátulján lévő bőrzsebek egy kicsit ki vannak tágulva, ami annyira nem tetszik.
Szerencsére egy ismerősöm fillérekből megoldja. Ki kell venni az ülés hátulját, ami külön kivehető így nem kell az ülés borítását megbontani csak azt a zsebes részt. Kivág belőle egy kicsit és újra megvarja.
A csomagtartóba szintén beraktam a dolgaimat a pótkerék mellé, és mivel a 0.1 bar nyomást kicsit keveselltem benne, fel lett fújva 4.0 bar-ra. Így már használható ha kellene.
Ki lett cserélve az Alfa driver matrica is.
Holnap megyek bontóba pár apróság félre van rakva de babonából nem mertem elhozni csak ha itt van az autó. :-)