Blog
Észrevettem hogy a jobb eleje nyösszenik kicsit, hamarosan műszaki majd minden kiderül. Gondolom valami gumi kis franc.
A kocsi jól megy a fogyasztása kedvező.
Mostanra határozottan állíthatom hogy véleményem szerint a legszebb pirosban az 59 de baromi kényes, mindig mosni kell.
Műszakira érett a kicsike. El is vittem a szakihoz, Lali75höz Ki kellett cserélni valami gumi dugót ami el volt öregedve, ettől nyösszent elöl. Szerintem az előző tulaj szobornak használta az autót. Mindegy, még hátsó fékbetétek kelletek bele, hál Isten Brembó szal nem volt olcsó de legalább nem szar.
Zörög kicsit a motor védő burkolat, meg igazítottam most az is OK kb.
Felkerült a téli gumi is, volt kis para hogy leférjek vele a garázsba. Mert az előző 59 (ezüst) letette picit az elejét, ezen meg ugye mivel magyar autó van vonóhorog. Hál isten levehető, de az alap vas jócskán lejjebb van mint a kamu diffúzor.
Kocsi amúgy jól megy nagyon szép állapotban van.



Volt némi kötőhártya gyulladásom,így épp itthon tespedtem fél szemmel.Gondoltam itt a remek alkalom,és két hét után végre megtakarítom úgy rendesen az ablakokat és tükröket.Ekkor szembesültem vele,hogy bizony az én anyósoldalimat is utolérte az odahajtom ahova akarom baj.A szél még éppen nem csukdossa be,de hát ez akor sem maradhat így.Gyors utána olvasás után le is került a helyéről.Egész jól ment minden,nem törtem el semmit.A probléma a tükörlap leszedésekor jelentkezett,mikor rájöttem,hogy nem is látok.Na de időben és türelemben nem szenvedvén hiányt,másfél óra alatt le is bányásztam a tükörlapot.Innen már ment minden mint a karikacsapás.Én egy hatos sülyesztett fejű csavarral és 2db 8-as fakötésű alátéttel orvosoltam a rögzítő gyűrű hiányosságait.Fél óra mulva a tükör ismét a helyén és jobb mint új korában.
Cserére érettek az ablaktörlő lapátok, Sajnos az újfajta lapátok felett nem tudott a szélvédőre spriccelni a mosó (ha feljebb állítottam akkor a tetőt mosta...), így inkább most hagyományos lapátokat vettem. A boltban már a lapátok előtt álltam mikor beugrott, hogy nem mértem le őket. Hamar rágogliztam és azt láttam, hogy szinte mindenki 55cm-es lapátokat rak fel, így hamar le is akasztottam kettőt, persze csere előtt néztem, hogy 53cmes van rajta. A jobbos most ráér a műanyag rácsra, ennek a végállását majd feljebb kell állítanom. Első próbára nagyon szépen töröl, bár egy kicsit pattog a szélvédőn, de majd biztos kisimul ez a pattogás.

Az első égők kb gyertya fénnyel vetekedtek,ezért cseréltem őket.Osram Night Breaker Unlimited került bele.Különbség nem kicsi!

Visszakerültek a téligumik.
KM: 159e
Fuchs olaj 10w40
Knecht lészűrő,olajszűrő,gázolajszűrő,
egy hosszbordás ,de télre nem rakom fel.
Pár hete elkezdett jönni ilyen fémes hang (alapjáraton) a kipufogó környékéről, lenéztem alá lógott az egész ekkor jöttem rá hogy kell kipufogó rezgéscsillapító csere is.Olajszűrő cserénél ismét megnéztem a turbó tengelyét , most is ugyan annyit lóg mint eddig kb fél mm-tert, KUL-on 1,6 baron mentünk.
Cooler rengeteg helyen leért ,az alja már be volt horpadva ezért vágtunk le belőlle 3-4cm-tert.
Km óra:223500km
Tél utáni tervek, mindenféle képen kell komplett új fék mert ezek már totálisan végük.
Meg jó lenne rájönni ,mi adja nyomatékkor a kis morgó hangot :( kénytelen leszek féltengelyeket cserélni ,hol ott lehet sokkal olcsóbban is meglehetne úszni.





Újabb pár nap pihenő után a kocsi kárpit mögötti szigetelése 100%-os végre valahára. Ezen kívül a jobb oldali tükör fekete laprésze is ki lett cserélve egy vadonatújra, erősebb gázrugók kerültek a csomagtartóba és már csak két közepes terhelésű rugó választ el attól, hogy a csomagtartó varázsütésre nyíljon ki, magától. Ezen kívül átesett az első tuningolásán is a gép, mégpedig a szelep ellenállást szüntették meg, így a kocsi most már sziszeg a váltásnál és új króm véges kipufogóvéget is kapott!
A következő nagyobb tuningra egy ideig még gyűjteni kell, de a jövő héten tervezem berakni a csomagtartó rugókat,egy szett új H1-es nightbreakert és befejezni a belső ledesítést, azaz a csomagtartóban lévő lámpákat kicserélni és a kesztyűtartóban lévőt életre hívni.
szeptember 30. törlesztettem régi adósságom... kb 2 éve a fiókban porosodó vezérlésmódosító beszerelésre került a dock autó által illetve megtörtént a teljes vezérlés csere.....következő feladat a hidrótőke "kopogás" megszüntetése lessz...
Nos a tegnapi nap folyamán sikerult bele hajtanom egy kátyúba, ami eltorte a jobb felso lengokaromat es kivágta a f@sza gumimat is... Esedékes volt mar az olaj csere is es az egyik izzitogyertyam(4.) is megadta magát szóval ezeket is csereltuk, egy futómű állítást meg kap hnap. A kátyú ügyet meg majd meglatjuk mi lesz belőle, annyiban nem hagyom az biztos! KM: 209.936 Futómű állítás is megtörtént, hat volt mit rajt állítani....





