Blog
Tegnap már kitapasztalt háromkezes szerelési módot gondolatban továbbfejlesztve, majd a gyakorlatban bevetve a két szilent felrakása fél óra volt. (A lényeg, hogy a pajszert máshogyan beakasztva könyökkel tudtam feszíteni.) Annyira szorosan fogja az új szilent, hogy komoly küzdelmet jelentett a stabrúd pár mm-es elcsúsztatása jobbra, hogy pontosan középen legyen.
Visszakerültek a lengőkarok is. Így leírva egyszerű, de a feszesen tartott stabrúd okozott némi galibát a csavarok behajtásánál.
Végül a bölcsőt tartó lemezek is visszakerültek.
Szóval, aki stabrúd szilentet akar cserélni elöl, de nincs lehetősége megemelni a kocsit és leszedni a bölcsőt, így is próbálkozhat. Megoldható a dolog. Elsőre, minden lehetséges nehézségbe belefutva is csak négy óra volt. Másodszorra már tuti gyorsabban megy, főleg, hogy már szét vannak nyitva a bilincsek.
Azt hiszem megérdemlek egy sört :-))
1. kép:Tegnap így sikerült
2. kép: A sorja leköszörülése, és az újraszerelés után ilyen lett.







Mindig is tetszett a sportcsomagos órája, a piros világítás miatt.
Lehetőségem adódott egyszer ,hogy lecseréljem, de nem tettem.
Azért nem, mert a fekete óra magában nem tetszik ,snassz, az ezüst sokkal jobb.
Csak ,hát ugye ronda zöld a világítása.
Elhatároztam ,hogy átépítem valahogy pirosra.
Vettem T5 piros SMD ledeket, ami persze nem passzoltak a foglalatba, így ezt a tervet el is vetettem.
Tegnap viszont egy ismerősöm nekiállt a Fiatját átalakítani zöldről fehérre. A megoldás képekben illusztrálva volt.
Annyi a lényeg,hogy a számlapot valamilyen úton-módon meg kell szabadítani a zöld festéktől.
Vegyszerrel, vagy csiszolással. Én az utóbbit alkalmaztam.
Miután le van csiszolva a zöld festék ,megkezdődhet a színezés.
Gondolkoztam ,hogyan lehetne, eszembe jutott ,hogy a Puntóm után még maradt piros lámpafóliám, így azt ráragasztottam a számlap hátoldalára.
Nagyon jól színez, anno azért is szedtem le a lámpáról ,mert az index is piros lett tőle.
Egyedüé a KM számláló világításával nem vagyok megelégedve, ugyanis nem sikerült szétszednem ,így magára a "kijelzőre" ragasztottam lámpafóliát!
De legalább nem zöld...
Szerintem így is frankó ,bár kapni fog új izzókat mindenhova, mert valahol fényesebben világít picit (na ott jó az izzó :D)
Középkonzol még hátra van, de jó is lesz....... (:



Hajnalban megadta magát a hátsó kilincs, egy kis darab letört belőle, használható, de csak bizonyos szögben nyitja az ajtót, egyébként pedig lötyög.
Szeretjük a telet!
Olaj,-szürők,-vezérlés,-vízpumpa csere 2012 jún. 160e Km (anyag:Erhard 242 (Dark Side))
Gyári ültetés csere gyári rugókra (anyag:Phon)
Köszönet mindkét eladónak .
Már nagyon nagyon régóta( Kb:. 10 évesen :) ) kiszúrtam ezt a típust és első látásra szerelem volt! :) Akkor elhatároztam hogy ha lesz autóm ő lesz az első (Sajna nem így történt, de ő az első papíros autóm) végül is sok keresgetés nézegetés után rátaláltam, még be sem indítottam de már eldöntöttem hogy megveszem.





Marklarnál találtam 1 gyári hátsó kipuf dobot amit meg vettem majd a végét át hegesztettem az enyémre


Sok időm sajna nem volt az elmúlt időben, hogy foglalkozzak az Alfával, de most 2 vizsga között kicsit átnéztük.
- Olaj utántöltés (Selenia 10w40)
- Spuri motoradalék
- Váltóolaj utántöltés (Tutela CS Speed)
KM: 96.210

Ha szerviz, akkor valami esik, vagy eső vagy hó.
Olaj, olajszűrő és a szokásosokon kívül javítva a KH a helyzethelzőben, pótolva lett a kipufogó rögzítő így nem zörög, működik ismét a csomagtér világítás és a tolatólámpa.

Hát eljött az ideje az olajcserének is...
Az olajjal egyetemben cserére került az olajszűrő, levegő szűrő és a pollen szűrő is...
Pár napja, az új aksi ellenére néha nem akart indulni a gépsas :( sajna a blendixet is cserélni kellett remélem most egy darabig nem lesz vele probléma (Bosch-t kapott)
