Blog
Régen láttam egy V6-ot Sparco demóautónak megépítve. Ebből most a toronymerevítő valósult meg. Az alu váltógomb régóta dísze az utastérnek. Bécsben vettem, mert ismerek egy boltot és ott a polcról volt. Nem kellett megrendelni, várni, ellegezni. Kértem, raktár, kifizet. 72 EUR
chiptuning, reszecskeszurö kiiktatva,egr kiiktatva:D légszürö K&N betetszürö
Ma kicseréltem az első emblémát, amit Erhardtól vettem egy hónapja. Nem volt nehéz szétszedni, viszont az embléma kiszedése a kalapácsos, ütögetős módszerrel nem jött ki. A hajszárító ugyan megolvasztotta a ragasztót, de csak úgy jött ki az embléma, ha fogóval kitoltam belőle a pöcköknél fogva. Szép lett!






A jobb torony és a blokk közti motorkitámasztóm elég avittos volt, némileg elvesztette a szilent a folytonosságát...
Induláskor egy rezgés futott végi az autón; gázadásnál, motorfékezésnél egy rándulás és a sebváltókar is moccant egyet.
De már nem :)

Kicseréltem a jobbos ablakemelőt.
Meggyógyult az ablak :)
Egyébként meglepően könnyű volt kivenni-betenni az üveget és az emelőszerkezetet.



Mint említettem volt a hátsó fékkör acélcsöve kilukadt és szépen spriccelte kifele a jó kis friss fékolajat. Igen, az acélcső,a mi a kasztni alatt fut hátra, nem a gumi összekötő. Apámmal telefonos konzíliumot ültünk, és mivel így az autó ugye mozgathatatlan (hacsak nem trélerrel) úgy határoztunk, kicseréljük a vezetéket. Hogy mi ebben a lehetetlen? Hogy mindezt a lakótelepen (ahol ugye újabban lakom) terveztük elkövetni. Némi fórunk azért volt egy törött GTV hasonló alkatrészének képében - de csak hasonló, úgyhogy ez plusz kaland volt még. Tanulságok mindenkinek az Alfában:
- a '85 utáni isostatikus rudazat beépítésekor ki kell cserélni a hátsó fékkör vezetékét, mert a nyomvonala rossz, és a híd alatti szakasz el fog törni!
- a '84 előtti autókban hátul van a híd mögött a kasztnira csavarozva a fékerőszabályzó, a későbbieknél (mint a 75-ön is) a főfék munkahenger mellett a motortérben - ezért aztán a vezetékek hossza is más és a motortér csövei is ehhez passzolnak.
- a korai autók ilyen vezetékei csak kipufogó - kardán - hátsóhíd megbontással szerelhetőek, a későbbieknél csak a hidat kell leereszteni - plusz elöl van egy hollandi, hogy az első szakaszt könnyebb legyen befűzni - Luigi és Giovanni végre megette az almamagot, magnifico!
- ez egy koszos meló. Nagyon. Szar körülmények között két tapasztalt szerelőnek 5 óra. Legalább.
Kész van. Holnap ezzel megyek át az országon mégis.
1995. május 21-én született. Ma van a 17. szülinapja :-) Nyolc éve koptatjuk együtt az aszfaltot. Boldog szülinapot Alf! :-)
Jobb később, mint soha alapon ma felkerült az autóra a promóciós matrica. Elsők között szoktam felragasztani, de csak hétfőn kaptam kézhez, az autó is baromi koszos volt, így csak most sikerült. Lényeg, hogy fent van! :-)

Az AutoSpa kézi mosó Budaörsön nagy akciót tart, melynek keretében AlfaCity alkalmából 50% kedvezményt adnak áraikból az Alfa Romeo tulajoknak. Előzetes bejelentkezés szerint fogadják az ügyfeleket, mindenkinek ajánlom!
A srácok kitűnő munkát végeztek ma az autómon, nagyon alapos takarítást kapott a kis kormos. Sajnos a bőrápolás idő hiányában nem fért bele (nem akartak maszatolni, hanem egy teljes bőrtakarítás kell majd az autónak), emiatt amint időm engedi, vissza fogok menni hozzájuk. Ezt leszámítva az eredmény hibátlan, az autó kívül-belül nagyon tiszta lett. :-)


