Blog

>> Tuning és extrape-Ti // Alfa Giulietta 1.4 Turbo MultiAir 170CV Distinc // 2011-05-10

Végre!!!!! 3 hónap lázas keresés, tengernyi ígéret után sikerült egy garnitúrát "becserkészni" köszönet érte admirális cartársnak így ma felkerültek azok a bizonyos grafit QV felnik:-)))))))))))) 225/40 R18 Pirelli PZero Rossok feszülnek rajtuk rejtett szelepekkel ezért meg a szerelésért külön köszönet Attilának és a helyi "Mihók" gumiszerviz lelkes csapatának a gyors és precíz munkáért! A téli kerekek is kaptak egy fém szelep garnitúrát meg egy centírt + lecsutakolva gumiápolóban "úszva" várják a következő szezont!

>> Tuning és extraFairlane // Alfa 155 1.8 TS, 8V // 2011-05-09

Az első ajtók kaptak a lemez belső oldalára bitumenes erősítést zajszigetelés ügyileg.

Gazdaságos megoldás: Építkezésből maradt 4mmes bitumenes lemez egy kis kenyhető bitumenes szigetelőizével megspékelve.

 
>> SzervizFairlane // Alfa 155 1.8 TS, 8V // 2011-04-26

Gondoltam egy merészt, és újrafestettem a kormányt.

Kellékek:
- Bőrfesték (cipőkellékes-bőrös boltból)
- Foltbenzin (festékbolt)
- Kompresszor és megfelelően finom szórópisztoly.

Elég hülye anyag ez a bőrfesték, ecsettel, szivaccsal festve csíkoz. Kevés kell belőle egyszerre, ha nem hangyahajszálnyi vastag réteget visz fel az ember, megfolyik. Meglehetősen híg anyag...

A kormányt leszedés után finoman megcsiszoltam acélgyapottal meg vízpapírral ott, ahol ki volt érdesedve. Eztán benzines zsírtalanítás, majd több réteg festék óvatos fújása, pár órás száradási időközzel. Pár nap múlva bőrápoló gazdagon.


Egész jó lett, egyelőre tartósnak is tűnik, és nem fog ;)

Első három kép bifór, a maradék három áftör :)

>> Tuning és extraDzsozy // Alfa 166 2.0 TS // 2011-05-10

Elég sokat olvastam mostanában a kartergázról, az olajpáráról, hogy miért vezetik vissza az égéstérbe. A semmiért, vagyis, pusztán a környezet miatt. O.K!? Azt a rengetek gondot, bosszankodást, az alapjárat ingadozását, a pillangó szelep tisztogatását, a gyűrők beégését meg oldjam meg én? Na ne! Simota karbon kartergázszűrőt neki. A tapasztalatokról később, de az első tapasztalataim igen jók!! (2011.01.21: ha valaki ebben a dologban gondolkozik, akkor a szivacs szűrőt azonnal vegye ki, és dobja jó messzire! A meleg olajpára MEGESZI! Tegyen bele dörzsit,amivel a muter a tepsit sikálja! )

 
>> Tuning és extracsoki159 // Alfa 147 1.9 JTD // 2011-04-14

Fóliát kapott Alfinyó! Már régóta tervben volt,de csak most vettük rá magunkat igazán, hogy vállaljuk a kockázatot :)
By: Tiszi Bt. Sopron (Skyfol)

 
>> SzervizBlacky // Alfa 156 2.0 TS // 2011-05-10

Ma sikerült Large Gyurinak a hibát megjavítani. Ezúton is köszönöm.
A tolatólámpa vezetéke volt a bűnös, csomagtérajtó átvezetésnél volt kiszakadva.

 
>> SzervizBeeGee // Alfa Spider / GTV 3.2 V6 24v // 2011-05-10

Gondoltam, ideje átvinni Lolát a szervizbe, olajcserére, illetve megvizsgálni, hogy a fékek kipurcanásán kívül történt-e más is a ringen. Az idő szép, az autó pöccre indul, ablak le...trélerre fel.

A szerviz udvarán próbálgattam, 10 km/h-ról kb 4 méter a fékút. Ezért nem bánom a fuvardíját, sokkal beljebb vagyok, mintha lökhárítót és géptetőt kellene cserélnem :)

Remélem több ilyen fotó nem készül Loláról.

>> Tuning és extraGábor145JTD // Alfa 145 JTD // 2011-05-14

Körbe foliáztattam a gépjárművet.....Nem tul sötét,de az UV és a meleg kinnt marad:)

 
>> SzervizTommaso 159 // Alfa 147 TI // 2011-05-09

Ma végre teljesen elhalkult a futómű, már csak a beállítás szükséges a gondtalan suhanáshoz.
Juhéééééééééé:-)

Birth stabilizátor szilentek 4000ft/2 db
Munkadíj: 6000 ft

 
>> Szervizosee_selespeed // Alfa 156 2.0 TS Selespeed // 2011-04-30

Miután szépen rozsdátlanítottam, lefestettem a Marektől szerzett hátsó dobot. Egy kipufogószerelő haverhoz fordultam, mert a gyári dob az illesztésnél annyira össze volt gyógyulva, hogy én nem tudtam levenni, de így sem úszta meg a flexelést. Végül kiderült, hogy az új dob nem 2.0TS-ről való, mert vastagabb a cső átmérője, így hát sajnos hegeszteni kellett. Aztán meg a gyári vég is át lett hegesztve a régiről.