Blog
Tegnap bekerült a gépbe a xenon is. 6000K-s, nagyon nagyon szépen világít, és persze szerintem nem vakít :)
Ezzel kilőttem az utolsó rövidtávú tervet, ami egy kicsit hosszútávú lett... :)
Az új gumik eléggé nagy kísértést jelenthetnek azoknak, akik szeretik a más dolgait kölcsönvenni. Mivel ez a méret nagyon elterjedt, ez az Octavia mérete is, egy kerékőrrel leptem meg az autóm. A dunaszerdahelyi Dunauto márkaszervízben 724 Sk volt az ára.
Közben kiderült, hogy a tatai bontóban vásárolt kerékkulcs egyáltalán nem jó a gyári csavarokhoz 17-es kulcs kell. Még jó, hogy nem dobtam ki, mert a kerékőrhöz megint ez a nagyobb kulcs kell :)

2007.11.27. 204000 km
Vezermuszij es gorgok csereje(vizpumpa is)
Motortartok csereje
LMM es lambda szonda csere
Olajcsere
Szurok csereje
jobb feltengely gumiharang csere
A motor-váltó alkatrészek hőálló aluminium alapozást kaptak. Ennek oka:
- az alu kitölti a felületi folytonosság-hiányokat (végülis önmagát tölti fel),
- ez a legjobb hőálló alapozó,
- szépen polírozható, és egy lakk fedőréteggel állati jól néz ki a szelepfedeleken. :) [ez még nincs kész]




Régen tervezgetett dolog lett megvalósitva az autón:) Kipufogósnál jártam és elkészült a hátó sportdob. Duplakivezetéses dtm véggel állmodtam meg az autót, de mivel nem jutottam dülőre a szakikkal a helyen, maradt a sima egykivezetéses. Nem voltam megelégedve azzal hogy nem olyan lett az autó ahogyan elképzeltem ,ezért felkerestem Janóék mühelyét. Simán megvalósitották elképzelésemet ,olyan lett az a gép amilyennek akartam:) Igaz kicsit hangosabb mert kikellett venni a középdobot(ez a müvelet nélkül megint túl diszkrét lett volna a hang) de megszoktam hamar:))

Homokfújt felületek csiszolása, zsírmentesítése, majd alapozás.
[Ilyen hidegben nem volna szabad festegetni, de azért szép lett..:)]




Kinyírta az autó a 2 hónapos akksimat, ezért némi ráfizetéssel új akksi került bele. Varta 55 Ah jobb pozitívos. Hibaforrás keresése folyamatban...
Ma végre kicserélődött a hátsó kipuff dob.Új véget is kapott és sportosra lett hangolva de csak diszkréten.Muzsika füleimnek.


Megszereztem :)
Vétel előtt állapotfelmérés Szamosinál: LMM hibát jelzett (kitisztítva), duda leszakadva (visszarakva), kézifék lóg (komplett bowden csere lesz), hátsó ablakmosó nem megy (cső cseréje kell szakadás miatt, toldás a nyomás miatt nem megy már).
Kész a multikormány!
Költségeim: -multikormány Trencsik féle bontóból: 10.000 ft
-légzsákátvezető szintén Trencsiktől 10.000 ft
-csatlakozó 4500 ft
-munkadíj 4500 ft
és kb 1 óra munkaidő!
Aki ebben segített :Papper!Nagyon profi srác, mindenkinek merem ajánlani!!!!
Később még kap egy bőrözést is, marad a gyári kéttónusú bőr, 10.000 ft ba fog kerülni.
1
647
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- 4C
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Stelvio
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10