Blog
Megvolt az első garanciális javítás. Sistergett a klíma és nem is fújt szibériai hideget. A nyomáspróba nem hozott eredményt, tartja a nyomást, úgyhogy fel lett töltve és van benne kontraszt-anyag. Most rendesen hűt és nem sziszeg. Meglátjuk...
Ma bátyó kibújt és hugi megláthatta.Nagyot nézett és csodálkozva látta , hogy idősebb testvére milyen jól tartja magát."21 évvel fiatalabb vagyok de irigyelve nézlek tesó ,kiállásod és tekintélyed még mindig tiszteletet parancsol
!Egy közös szerpentinezésben még mindig tartanék tőled.Köszi hogy helyedet átadtad a mindennapok terhét leveszem nyakadról és neked már csak a örömteli kocsikázásokra kell koncentrálnod".

Eddig még nem látták egymást mert a bátyó bent pihent a garázsban.Ma kibújt és rácsodálkoztak egymásra.Bátyócska átadta a garázsát és visszavonult a téli lakhelyére ejtőzni , de csak a következő túráig.


Selenia belevaló 20k 10W40, Bosch szűrővel a Bárdiból 12eHufért :). Szereldmagad.hu álláson. Az autót alul is át lett nézve. Itt-ott kapott a rücsi sprayvel. 133.948 km

Az első találkozó a hosszúra nyúlt tél után.
Nehezen indult a dolog, de Giuseppével már régóta keressük a megfelelő pillanatot. Ma úgy néz ki hogy eljött.
Veszprémvarsányban a benzinkúton találkoztunk, ahonnan átgurultunk Zircre főtéri kávézó teraszára. Kávé után irány Veszprém.
A Shell kúton megtankoltam, majd hamarosan megérkeztek a többiek is.
Némi kocsimustra után irány a Balaton. Végül is a Halászcsárdában kötöttünk ki. Láthatóan feldobtuk a hangulatot a parkolóban.
A további menetvonalat tervezgetve szóba jött az Ötvös Csöpi emlékpont, megálltunk pár képre. Aztán több lett, mire végignéztük egymás autóit elment az idő. Krisznek is mennie kellett.
A kompozás így elmaradt. Körbegurultunk a félszigeten és mi balra, a többiek jobbra.
270 km, jó társaság, optimális kabriós idő.
Ennél nem is kell több egy Alfásnak :-)












Nagyot hibáztam de még most az elején kijavítom , át kell neveznem a Giuliát mivel ez egy érzéki nő és nem fiú úgy hogy mostantól a végleges neve HUGI!
Szombaton eljött a teszt hétvége ideje.Kellemes óvatos kocsikázás szigorúan a megadott bejáratási paraméterek alapján.Tápiószecső-Balatonvilágos-Nagyvázsony-Gyulakeszi-Gyenesdiás útvonalon.Szombaton odafelé vasárnap pedig vissza.Nagy örömmel nyugtáztam hogy most már nem csak a spiderből intgethetek a cartársaknak mikor ritkán útra kelek vele.Sok Alfással találkoztam és szinte mindenki villogott integetett.Ez a kocsi tényleg egy "álom" ( mint ha ezt már mondta volna valaki) 😊 és amire gondoltam azt nekem maximálisan teljesíti.A családot is teljesen elvarázsolta pedig nem egy nagy autó imádók de tudják és érzik ez más.Megtett táv 570 km az első tank elment.Egy teli tank 650 kilométerre volt elég 8.1 L/100 km fogyasztás mellett .



Kész, nem bírtam tovább. Menni kellett. Ha sehol sem lehet megállni, sem egy kávéra, sem egy pisire, akkor is. Van az a pont amikor már a mentális egészség védelmében le kell nyitni a tetőt.
Telefonos szervezkedés Giuseppével, aztán Piritu is jön, és SKrisz is. Na, ez már minitúra. Balcsi, mi más. Tali, ebéd, balcsiparti dumaparty, fotók. Némi szerpentin a Füred-Tótvázsony szakaszon. Utána nem volt kedvünk az M7-hez. Menjünk inkább át az új M8-as hídon a Dunán :)
Valahol a 62-es úton ért a kerek szám, 55555 km. Az évi majd' 3100km. Nagyjából ezt a rátát fogom is tartani, így nagypapakoromra még mindig egy 100.000 km körüli Spiderrel fogok poroszkálni, miközben már alig fogom tudni a kormányt tekerni :D


