Blog
Felkerültek a téli kerekek, fagyálló került az ablakmosóba a plüssök átadták a helyüket a gumiszőnyegeknek és egy alapos mosással megünnepeltük az eltelt immáron 8 együtt töltött évet....ünneprontásképp a bal belső féltengely porvédőn felfedeztem egy repedést úgyhogy megvan a következő projekt....





- tankolások száma: 168
- km óra állás: 135.606 km
- össz. menetidő: 1.849,20 óra (77,05 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 8.072,38 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,91 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 22,07 Ft/km
- életkor: 1.065 nap
- átlagos napi futás: 127,33 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,23 %








A mai napon ismét volt egy kis időm zárás előtt a műhelyben, ezért gyorsan megudvaroltam pár hozzábbértő kollégát hogy segítsenek megjavítani a rendszert, mert nagyon idegesítően jött be a szag. Ugye azóta mióta egy fekvőrendörön sikerült eltörnöm a flexibilis cső utáni csatlakozást nem az igazi a dolog...
Aknára álltam és kezdődött a buli, a srácok szétszedték (Norbi, Peti köszi), és elkezdték kifúrni a beleszakadt tőcsavarokat. Amíg ők odalent szenvedtek gondoltam megjavítom a balos indexemet, mert a benne található betét elcsúszott és hülyén nézett ki. Nos az eredmény az, hogy sikerült a búrát letörnöm róla, szóval most ez is javításra/cserére vár.
Amíg én romboltam a kollégák kész is lettek a kipuffal, úgyhogy most már nem ömlik be a szag az utastérbe.
Gondolkodóba estem egy nyitott rendszer beépítésén is, ez a jövő zenéje lesz majd.
A nyári gumikon már érezhető volt, hogy nem fiatalok ezért a biztosra hajtva új gumikat kapott a kocsi!
4 db Pirelli p7 225/45/18
Az előzőmnél volt már némi tapasztalatom kis területen megjelenő rozsdára, itt már nem bíztam a véletlenre, Leraktuk az autót néhány napra, és teljes alváz, és üregvédelmen esett át a szeretett autónk.
Némi meglepetés ért a meleg beköszöntével, a klíma kompresszor nem szeretne elindulni. Gondoltam , vagyis bíztam benne, hogy csak a gáz egy része távozott ezért nem kapcsol, de sajnos nem ez a gond. a kompresszor megadta magát, ha már lúd, legyen kövér, és amúgy is szét van bontva cseréljünk mindent gyárira.
Klíma kompresszor, klíma hűtő, klíma cső csere 2018.05.09
Megint hideg van bent!!
Teljes vezérlés csere 2018.02.12 171.232 Km, megoldhattuk volna az első szerviz alkalmával is, de akkor menni szerettem volna vele, most volt idő egy kicsit lerakni.
Új év új Alfa. Az autó Svájci behozatal, egy bejegyzett sérüléssel ( bal első sárvédő) amit még 2014 évben kint javítottak. Első szerviz mindjárt a megérkezés után Sió-Mobil Siófok. Csak a szokásos olaj, szűrők átvizsgálás stb...
Sort kerítettem a bőrápolásra, ehhez én is a többetek által ajánlott Autoglym termékeket választottam és nem kellett benne csalódnom, tetszetős lett a végeredmény.
Autoglym Leather Cleaner
Autoglym Leather Care Balm






Az autót Bécsből hoztuk vezetett szervizkönyvvel, 152.000 kmel. 2 17'es aluszettel. Miután hazahoztuk lecseréltem az olajat összes szűrőt.Xado olajat és Mann szűrőket kapott. Átnéztük az alját. Most felújítottam a hátsó féket illetve lecseréltem a fékolajat, mert ezen is berohadt a hátsó fék mint eddig az összes 47esemen... Most már ki merem jelenteni, h típusbetegség... 😀 Brembo tárcsák és betétek kerültek fel... Az első amin nincs elrohadva a porvédő...

