Blog
Ma este elhozhattam az autóm Csöritől.
- Vezérlés csere,
- EGR hűtő fedél,
- hosszbordásszíj,
- olajcsere
- ózonos klímatisztítás és pollenszűrő csere történt.
Valamint átbeszéltük a generátor felújítását,mert szerinte ha még nem volt hozzányúlva akkor minden nap ajándék így 275K km felett. :-(
Sziasztok,
Elkezdük végre rendbehozni a kicsikét. Elég rendesen neki esett a rozsda a drágának és egy darabig nem is tudtam mi legyen a sorsa. Mivel nagyon hozzánknőtt és még soha nem hagyott cserben a restaurálás mellett döntöttem. Töltök fel pár képet a munka előtti és a jelenlegi állapotról is. Talán a jövő héten már eljut a fényezőhöz is. Aztán természetesen majd a végeredményt is megosztom veletek.












Most már biztos... valami morog elől... : /
A jó miskolci utak megtették a hatásuk, a futóműben sok minden megérett a cserére (hátul). Teleszkóp, rugó, toronyszilent, és a többi szilent cserélve hátul, termosztát, szelepfedél-tömítés és bal első kerékcsapágy is cserélve.
A jövőben még az első rugók és teleszkópok cseréje várható, de azok egyelőre jó állapotónak bizonyultak.
Km óra állása: ~188.000
Cserélve lett a féklámpa kapcsoló a fékpedálnál. Elmúlt a néha világítunk-néha nem efektus. Továbbá a bal hátsó féklámpaizzó is cserélve. Korábban a jobb index izzó csatlakozót takarítottam meg, mert kicsit kezdett összeégni.
Időszerű a műszerfal klíma konzol rizs égők cseréje, mert kiégtek. Anyag megvásárolva Homasitában 330ft/ izzó.
IZZÓ 12V MŰSZERF. R509TFBK/12 1,2W F4.8 FOGLALAT, FEKETE
http://www.homasita.hu/product/4607923
vagy
IZZÓ 12V MŰSZERF. R509TFBK/14 1,2W, F4.8 FOGLALAT, FEKETE
http://www.homasita.hu/product/4607939
Szerk: Időközben cseréltem az izzókat.
Kapcsoló: Febi blistein 3500,-Ft
Magam cseréltem, Etele autósboltba vásárolva.
Stabilizátor pálcák-felső lengőkarok-féltengely gumi(külső+belső)-hátsó lengőkar- hátsó stabilizátor pálcák. + Műszaki vizsga.
2018.10.25.
141 000 km-nél cserélve:
Olaj+ olajszűrő+ légszűrő cserélve+munka (25 000Ft)
+1 liter olaj + borravaló=30 000Ft
Csere CZ Tuningman-nál.
Olaj: Motul 6100 Synergie+ 10W-40
Olafilter:?
Levegőfilter: Mann
Köv olajcsere :
151-155 e km-nél, vagy 2019 ősz-tél
Ekkor lehet vezérlést is cserélni kellene, mert 113e km-nél volt cserélve.
Négy hónap, négyezer kilóméter. Ennyi ideje hajtom újra a gépet. Jó hangosan lekopogom de eddig semmi komoly hiba. Nagyon szépen össze lett rakva. Amit ezen idő alatt javítani/cserélni kellett:
- Hűtővíz tágulási tartály ( vadi újat kapott mert a bontott amit beraktam az is csak egy hétig bírta. A visszatérő ág csatlakozója borzasztó gyenge, egyből törik ahogy öregszik a műanyag.)
- Régi sportlégszűrő kuka, helyette bekerült egy teljesen gyári doboz és egy gyári szűrő ( Na ez sem egyszerű mert az ember vagy az egész elejét bontja le vagy a teljes akksi tálcát. Én az utóbbit választottam.)
- Ablaktörlő motor már régen halott volt. Beszereltem egy bontottat azóta teljesen hibátlan, és az új ablaktörlő lapátokkal csodásan töröl.
- Nemrég pedig felkerültek a vadi új téli gumik is. ( NOKIAN abroncsok gyári 185/65ös méretben. Eddig szuperek.)
És ezzel véget is ért a lista. Úgy gondolom ez egy ilyen korú autón nem számít vastag hibalistának, még úgy sem hogy most lett felújítva. Persze a fent említett dolgok nem lettek ez előtt cserélve vagy javítva.
A hétvégén beiktattunk egy Csorvás-Kaposvár-Kaposfüred-Csorvás etapot is ami 650 kilóméter össz-vissz. A szép időben meglátogattuk a nagyszülőket, és megnéztük a régi kis családi házat is. Remekül bírta a gépállat a somogyi dombság kanyargós útjait, nem úgy mint az asszony de ez egy másik történet... :D
Szóval eddig elégedett vagyok.






! Bal felső lengőkar csere( Birth)
