Blog
Az önindító kicsit tovább tekert mint azt megszoktam (jól gondoltam, kezdett döglődni) és akkor annak a csereéjével együtt megejtettem az izzítógyertyák cseréjét is mert fogalmam sem volt az mikor volt utoljára cserélve vagy volt-e egyáltalán.
Km: 139032
Az akksit cseréltem egy normális Banner 12V 72 Ah-ra. A régi nem bírta a sok állást. Garancia egy év.
Km: 138651
Vezérlés. vízpumpa, hosszbordásszíjak, feszítőgörgők, olajcsere. szűrők (levegő, gázolaj, pollen). szervóolajtartály csere (mert a gyári egy idő után levegőt szív), szervóolaj, sebváltóolaj csere.
Egy garnitúra téli szett (új, Infinity) beszerzése, felrakás. futóműellenőrzés. állítás a Nordfranknál.
Km: 137726
Üdv a családban Jorgos! Szinte teljes eddigi életét olaszhonban töltötte de a hajdúsági klíma miatt ide költözött. Ebben kicsit segített a kifizetett 1,8M ft-os vételár kiegyenlítése is :) Honosítás után rögtön műszaki vizsga, futóműállítás következett (a műszaki 2017.10.09.) Vételár kifizetése 2017.11.01. Aztán regisztrálás, átírás, eredetvizsga, biztosítás stb.
Km: 136.874
A négy napos Szilvásváradi pihenőnkről hazafele egy autót követve észrevettem, hogy kiégett a bal oldali tompítottam. Mielőtt otthonról elindultam Sopronba, vettem a Tescoban Osram Nightbreaker Lasert egy párat, 6990-ért és kicseréltem gyors. Pár napra rá a kuplung kiemelővilláján kicseréltük TZolival a perselyt gyári újra, így már befejezettnek tekintem a kuplung felújítást. Sokkal jobb érzetre mint volt. 4500 Ft volt.




Úgy alakult, hogy a családi összeadok-kivonok vége az lett, hogy vegyünk egy új autót. Sajnos SW Giulia nincs, a Stelvio pedig akármennyire szép SUV, mégiscsak SUV, úgyhogy "megalkudtam" egy berlinával.
Végigszondáztam majdnem az összes kereskedést, a Kelet-Pest lett a nyerő, mind árban, mind hozzáállásban.
Június 27-én került a birtokomba, remélem sok éven át hűséges társ lesz. Az első benyomások mindenesetre nagyon pozitívak.
Aktuális olaj és szűrők cseréje (313989 km). Az EGR szelep bontott került bele (teljesen jó) . Eddig bírták a kopott téli gumik:)
Mivel nem tudtam, hogy előző tulaj mikor cserélte a fent említett folyadékokat, ezért kicseréltettem őket, mindkettőből a gyári Tutela került bele. Váltóba az előírt 2 liter helyett 2,5 litert került, hátha így tovább fogja bírni a GM M32.
Tutela Brake Fluid TOP4 1liter
Tutela Car Matryx GL-4 75W-85 3liter
Km: 146200