Blog
Rendeltem olajhutot mivel a gyari kuka volt,uj csovek is lettek hozza kicsit hosszabbak de megoldottam,uj termosztatot is kapott az olajhutohoz.eleg maceras kiszedni,lampa ki,kodlampa ki,racsok ki,alsoburkolat le. A hutot ketto csavar tartja de keptelenseg hozza jutni.mivel oreg volt kijott a gumibakokkal egyutt.az uj hosszab 33cm a regi 25cm epp elfer ennel nagyobb nem megy be.egyenlore ideiglenesen van felfogatva ha tobb ido lesz mashova kerul illetve esztetikusabban.de lenyeg teszi a dolgat.

Csont nélkül.
Költség:
- 12.34 Ft vizsgadíj
- 9.550 Ft NKH
Pár adat a vizsgalapról:
- Környezetvédelmi besorolás: 04 - Euro II
- 855 1/min - CO 0,01% (max 0,5%) - CH 29,0 ppm (max. - ) - lambda 1,002
- 2644 1/min - CO 0,05% (max. 0,3%) - CH 52,0 ppm (max. - ) - lambda 1,012 (max. 1,03)
- Jármű minősítése: megfelelt
- Gyártási év: 1998 (az ePER szerint: 1997.december)
- Plakett színe: kék
- km óra állás: 176.403 km (2015.06.19. 10:06) - most eltalálták, a múltkor vagy 6 ezerrel elírták
Két évig érvényesek vagyunk :-))
A fogyasztás már olykor olykor túl lépte a 15L-t is..:D Ha finoman közlekedtem vele is ennyit fogyasztott,meg ha temposabban Akkor is..Diag szerint is a Lambda a végét járta,így cserélve lett.:)

A szokásos olaj és szűrőcseréken túl, felkerült az új Ragazzon rendszer is. Bár ez a leghalkabb változat, kicsit hangosnak érzem. Még barátkozom a hangjával...
video


Belső féltengely gumiharang csere de még időben mert majdnem a csukló bánta gyors és alapos tisztítás után zsírozás és összerakás most jó! ;)
A februárban cserélt felső lengőkarok ordenáré módon kezdtek nyikorogni ezek kezelve lettek illetve halk kopogás is hallatszott az alsó lengőkarok felől így cserélve lettek...
Fastoriginal: alsó lengőkar jobb:13800 Huf
Fastoriginal: alsó lengőkar bal:13800 Huf
FEBI:Stabilizátorpálca 2db 5800 Huf
Munkadíj:15000 Huf

A hűtővíz kezdett fogyogatni. Előbb kisebb csepegés nyom a parkolóban, majd nagyobb folyásnyom.
Hűtőcsere lett belőle.
Elhatároztam, hogy kihajítom az autóból a gyári Blaupunkt fejegységet. Azonban, az autómban BOSE hifi van, aminél gyárilag hátul az erősítő hajtja meg a hangszórókat, ill. a mélynyomót is, ez kicsit megbonyolította a dolgokat. Ugyanis így a blaupunktból erősítetlen jel ment az erősítőhöz, viszont bármilyen más rádión nincs ilyen kimenet, csak a sima ISO kimenet ami már erősített. Várásolnom kellett tehát egy átalakító kábelt mely legyengíti a jelet megfelelő feszültségre. Ezután már csak egy beépítő keret kellett, illetve egy rádió, ám szerencsére volt otthon egy használaton kívüli Sony X-Plod, ami úgy gondoltam hogy tesztelésre jó lesz. S bár ez a rádió nem egy nagy szám, azt kell mondjam hogy a végeredmény elég jó. Brutálisan szól a gyárihoz képest.
Következő lépés egy új fejegység lesz, méghozzá a kiszemelt egy Pioneer DEH-X9600BT. Már alig várom :)
Folyt köv.

