Blog
MES-re dugtuk a kis MITO-t , megnéztük a polasztókat. Hát a megállapítás, hogy egyik sokat nyom. Vásárlásnál kaptunk egy munka lapot, amin vezérlés csere is rajta volt, de hát jobb félni mint megijedni alapon irány KOZI GARAGE. KOZI, kapott egy komplett vezérlés cserét vizpumpával, szíjjal, olajcserével, hűtőfolyadék cserével. A szett megmaradt, csak a kép kedvéért, Kozi saját renelést rakott bele így mind a szett, mind a szerelés garanciális. Egyben kiszedte a porlaszókat, bemérette, kiderült, hogy az a rossz, ami keveset nyom, így a 4 henger kompenzálta. A rossz javítva gyári bosch alkatrészekkel, a másik három tisztítva. Patent,perfect. (mérési jkv megvan)
Nem volt baja, de találtam egy üzletet, ahol elfekvő készletbe volt egy, rohadt olcsón, így kicseréltem vatta új Bosch gyárira, régi eltéve tartalékba. (Képen a régi van)
DPF tisztítás! Leszerelve, Turbo Tech KFT-nek leadva, ipari-, gépi tisztításon esett át. Gyári értékre kitisztítva! Igaz nem volt olcsó!Turbo-Tech
Ezek is cserélve lettek. Nem mert gond volt, csak mert időszakosan ezt is kell, nem egy nagy összeg 1-2 évente.
Pillangó szelepház, szívósor takarítás egy kis EGR szelep tisztítóval. Sajna a megtisztított alkatrészekről nrm készült kép, fáradt voltam már.