Blog
Gyárilag fekete kék ülés szettel készült a gép. A donorbol elhoztam a szürke feketét ami nagyon szép állapotban volt. Azt nemrég eladtam és megvettem azt a szinkombot amit azóta keresek amióta megvan a gép. Nem hibátlan sajnos, de kis munkával még teljesen menthető. Ráadásul fűthető és a fles hátsó fejtamlakkal van felszerelve ami elég ritka. Ha valamikor lesz időm kijavitom amit kell és beépítem. Az autó már ki van ürítve...😃 Ezzel a színnel kevés gabbianot láttam de nagyon tetszettek.

Két hónap után ma megérkezett az Android Auto-t vezeték nélkülivé tévő kütyü, az AA Wireless. Mivel az autóban van vezeték nélküli töltés telefonhoz, ami szerintem értelmetlen, ha egyébként meg vezetékkekel kell bajlódni az AA-hoz, így rögtön az autó vásárlásával egyidejűleg megrendeltem az AA Wireless-t. Kicsit sok időbe telt mire ideért (ill. mire legyártották), de itt van. Egyelőre úgy tűnik rendben teszi a dolgát, mire elindul a fedélzeti infotainment, a telefon már csatlakozott is. Ha továbbra is így fog működni, mindenképpen megérte a 100 USD-t, amibe szállítással együtt került.

Anno 2017-ben mikor hazahoztam PHuBi-t nem nyílott a tankoló ajtó. Ma megint eljött ez a szitu. A megoldás ismét a kapcsolóban rejlett, de hogy mi azt nem tudom. Szétszedtem, semmit se láttam benne, összeraktam, működik. Ennyi :-)
Sikerült megint vennem Sonax bőrápolót a Forstinger-nél, így bekentem ami bőr. Eddig bevált most is eredményesnek tűnik a dolog.
A múltkor megtaláltam a garázsban a piros Momo váltógombot, a változatosság kedvéért felraktam.
Már csak egy műszerfal ápolás és ez laza polír van a listán...




Felkerültek a nyári gurulók. Kapott egy szett új Nokian Powerproof gumit - 235/35R19...had szóljon.
Badge-k fekete-fehérre cserélve
Levettem a valtogombot hogy felujitsam és közben ránéztem a kulisszara ami adott egy kis meglepetést mert a holtjatek figyelése közben észrevettem hogy a kulissza felső részét tartó csavar mozog a felső résszel majdnem együtt.. egyértelmű volt hogy kilazult a csavar. Természetesen fentről hiába próbálod meghúzni elforog mert önzáró anya van rajta alulról. Így nem maradt más mint lebontani a katalizátort, szondakat kéziféket és leereszteni a kulissza tartó lemezt. Alulról ellen tartottam és Apámat megkértem hogy húzza meg a 3 csavart. Kotyogas megszűnt így a kulissza felújítást nem kellett megejteni mert új perselyekkel és felső résszel sem lenne ennél jobb. Az eredmény megérte a ráfordított időt.