Blog
Elég rossz érzés volt a kocsiban,hogy félrekacsintva a jobboldali visszapillantó tükör saját életet élt. Gulietta forúmokon olvastam a megoldásról. Motortartó bak csere!
Még valamikor március elején lejárt a kocsiról a műszaki. Mivel úgyse nagyon mentem vele, így egy kicsit kitoltam az időpontot.
Simán átment. :-)
km állás: 194.148km
Több cartársnál már működött a Supersprint rendszer és mindenki áradozott róla, én egy kicsit vártam vele, hogy meg tudjam hallgatni valakinél, mielőtt megveszem én is.
Halesznak hála, sikerült meghallgatni és nagyon megtetszett a rendszer kellemesen mély duruzsolásra. Kifejezetten tetszett, hogy alsó tartományban erősebb, míg pörgetve halkabb a rendszer, így nem válik hülyegyerekessé.
Felszerelni kissé macerás volt, a Ragazzonhoz képest sokkal passzentosabb az egész, de végül néhány órányi buherálás után sikerült.
Gyönyörű a hangja, dögös az egész, pont olyan ami ehhez az autóhoz illik. Se nem halk, se nem hangos. Pont ott mély ahol kell és pont ott halkul, ahol már zavaró lenne.
Aki szeretné, ha kicsit sportosabb lenne az autó hangzása, annak ezt a rendszert mostantól ajánlom én is!
DZ-nél mára volt időpontom, full vezérléscsere, szűrők lég és olaj / Multiair is / fékfolyadék / Textar / motorolaj / 8100 Motul X-clean 5W40 ment most bele egy 5ezer km-es átmosásra majd megkapja a Pakelo Krypton 5W40-et / generátor és vez. szíjak, görgők pipa. KM óra álllás 107967.
Átnéztük takarítottuk, gyönyörűen duruzsolt hazafelé is.
Tökéletes precíz munka, ebéd is ok volt, köszi Zoli:-) de a reggeli és a hazaútnál akkora dugót kifogtam, hogy hagyjuk....
~128.000 km-nél ismét felkerültek a Viking nyári gumik. A télibe (Barum) ~11.000 km ment bele az első szezonjában. Egyébként ezekkel is elégedett vagyok, csak ajánlani tudom, a vezetéstechnikai tréningen is jól teljesítettek.
Plusz a vásárlás utáni futóműállítás is beigazolódott hogy jól sikerült, szépen egyenletesen kopnak a gumik, nem nyalja el a belső felét egyiknek sem.
Valamiért itthonról szinte teljesen eltűntek a Nanolex termékek, most épp a motodox.de-ről szerzem be őket. A véleményem továbbra is pozitív róluk, szépen teszik a dolgukat.
Bogároldóból az idei szezonban megpróbálom a Gtechniq PH semleges termékét. A Nanolex bogároldójára habár az van írva, hogy nem bántja a bevonatokat, de erősen lúgos, úgyhogy azzal nem kockáztatok.
Hétvégén már nem indult el az autó, feltöltöttem az akksit, de ez sem segített. Ma újra nem akart elindulni, lassan is forgatta az önindítót. Mielőtt valahol ott ragadnék, vettem az Obi-ban egy újat. Az autó könyve alapján 70 Ah-s kell bele, pont akkora nem volt, így lett 72 Ah-s. Megérte a csere, újra könnyen és gyorsan indul a motor.