Blog
Felkerültek a gyári Ti első rugók és egy már régebben vásárolt CUPRA R stílusú első koptató. (webshop)
Ha már amúgy is szétvan kapva az orra a generátor és a szervó szivattyú csere miatt, akkor úgy gondoltam szétkapom a fényszórókat is egy foncsorozás és polírozás erejéig.
- Foncsorozás / Polír
- DRL -menetfény és irányjelző kombó beépítve
- 100W XENON a tompítotba, külön tápellátással
- H7 XHP50 LED a távolságigba
- LED helyzetjelző
Megadta magát a generátor, közben kiderült, hogy a szervó szivvatyú is csereérett....
Cserélve
- Generátor MAGNETTI MARELLI
- Szervópumpa
- Generátorkonzol görgővel
- PK sztrecsszíj
A generátor bő egy hónapot bírt ki - kb 1000km...
Csere GARETT -ra. 2022.02.20
Bevontam karbonszövésű aluszövettel és színre fújtuk a sima kék műanyag kupakot egy kis plusz látványnak:-)
Ma folytattam a beépítést.
Először behúztam egy vezetéket a védőcsőbe ami nem kis feladat, majd elrejtettem a zárhíd alatti kábelcsatornába.
A tisztogatás elég sok időt elvett...
update 2022.02.01.
Bekötöttem a szivattyú reléjére a drl-t. A hozzá adott biztosítékot - ami eredetileg a vezérlő előtt volt - áttettem ide, így ha a vezetékkel történik valami kiolvadhat kedvére.
A vezérlőt is bekötöttem, ahol lehetett forrasztva és zsugorcsövezve van.
A bal első lámpát is felraktam, bekötöttem. Itt még vissza kell rakni a kartervédőt, de előtte le kell takarítani a váltót.
Már csak a jobb oldali lámpát kell felrakni...
update 2022.02.02.
Felkerült a jobb első lámpa is, amit leszedtem visszament a helyére, kivétel a kartervédő. A váltót lemostam.
A múltkor nekikezdtem, ma befejeztem.
A váltó előtti jobb kapcsoló működteti.
Kipróbálás majd ha összeraktam a motort.
Első lökhárító javítása és fényezése helyben. Szép munka és pontos.
(lökös elemeire szedve, ködlámpa cserélve újra és takaró is fújva)
Visszarakás előtt fényszoró mosó ellenőrzés (de nem működik megfelelően)
5W40 full synthetic olaj és olajszűrő csere.
188e miles