Blog
Megérkezett az első hó (1127), pont mára volt időpontom kerékcserére (11:00, Dk. norauto) 154.024-es km óra állással le is váltották a 15"-os téli kerekek, a 17-es nyári Pirelli abroncsokat 16.953km megtétele után (első nyári szezon). Idén sem lett szebb tőle az autó, az már biztos, de legalább már van rajta dísztárcsa, az előző két télen még az se nagyon volt. Hát ilyen, szokni kell :S Bár kényelmesebb a lufikerék mint a nyári peres, de elég cikis a megjelenése:) Tavaszig csak kihúzzuk valahogy.. Ezzel az abronccsal ez lesz a 2,5. tél :) A mai napig 3.585km-t tettünk meg a téli Michelin abroncsokon 1,5 tél alatt - kb. mint mostanában a nyáriakon egy-másfél hónap alatt :) Legközelebb (+1.300km megtétele után egy motorolajcsere lesz már aktuális, akkor megnézetem a futóművet, mert az első kerekeket csúnyán eszi a belső oldalon. Illetve a hátsó lengéscsillapítókat és stabilizátorokat illene már cserélnem lassan. De ez majd kiderül kb. két hét múlva. Bekerültek a gumiszőnyegek is, hogy ne a nyáriakat tegyük tökre ebben a lucskos időben. :S
[Költségeim: kerekek kiegyensúlyozása + kerékcsere 5.540Ft, Forest fagyálló folyadék, 1kg, -35C 420Ft, Ambi Pur vaníliás autóillatosító 1.190Ft ]




Még nyáron csináltam, csak kimaradt a poszt :) A fórumon épp mostanság akarja az egyik cartárs megcsinálni, innen jutott eszembe. Pár képet dobok fel a régi és az új állapotról, hátha erre téved egyszer valaki :)



Most tűnt fel, hogy a komáromi találkozóról nem írtam blogot, pedig idén is ellátogattunk az Erődbe. Ismét egy remek hangulatú találkozón vehettünk részt. Igaz reggel esőre ébredtem és Győrig esett is rendesen. Utána viszont kisütött a nap és estig nagyon jó időnk volt. Idén Andyka drága volt a navigátorom, ő is nagy jól érezte magát. A nap fénypontja természetesen a Giulietta volt.
Jövőre veletek ugyanitt!








Ma volt egy kis időm, így nekiestem a nyári kerekek rendbetételének. Nagyon szép tiszták lettek. Elpakolva várják a tavaszt, vagy az új tulajdonost. :)





Ma elvittem a szerelőhöz az autót és beigazolódott amit sejtettünk hogy a jobb hátuljában szilent csere lesz hála istennek ez az olcsóbbik megoldás jövő héten hétfőn ha minden igaz meg is oldódik a probléma.
Egy hete leápoltam méhviasszal a bőrt. Nagyon szép és nagyon kellemes lett.
Több mint három hónap használat után közelebbi ismeretség alakult ki. Megfigyeltem, hogy nehezen melegszik fel és az ideális 90 fokot szinte sosem éri el a motor, emellé párosult a hideg állapotban lévő "köhögése", illetve a kissé magas fogyasztás (8,5-12,5). A fórumok hozzászólásaiból előzetesen kiderült, hogy a lambda-LMM-gyertya hármasság körül lehet a probléma. Az első szervíz körben kiderült, hogy a termosztát OFF. A héten megvolt a csere, és azóta gyönyörűen 90 fok körül tartja a hőmérsékletet. Másnap elvitték egy diagnosztikára ott pedig a diagnózis a lambdaszonda hibája (mellesleg az előző tulaj is utal erre egy amore-s csevejben). Ugyanis a hideg állapotban való rakoncátlankodás megmaradt. Úgyhogy karácsony után lambda+gyertya csere.
Ma éjjel leesik az első hó idén. Emiatt is, meg mert mostantól tartós hideg van, ma este lecseréltettem a nyári gumikat.
Itt Csepelen találtam egy nonstop gumist.
Legjobb az egészben, hogy mikor kigurultam a műhelyből, elkezdett esni az eső:)
És amikor ezt írom, az eső már havaseső, és lassan havazás.
Végülis, időben lecseréltettem:)))
vahhh, kettőstömegű lendkerék és a kuplungszett cserélve... tök ócsó egy dolog :)
de most már legalább a kuplung mint kés a vajban :)
Hétvégén felpattintottam a téli szettet, mert eléggé elkezdett hűlni az idő.
MA pedig ki kellett cserélnem az egyik rendszemvill. izzóját mert kiégett. Talán ő volt az első izzó ami ezen okból kifolyólag cseréltem. :)